VTR 1000 F (Deel 3)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Originele hugger? Bestaan die dan?
De mijne is van MDI en ook die heeft daar een opening, dat is vanwege de hitte van de uitlaatbocht, maar er moet wel wat op te vinden zijn.
 
Nog een mooie vtr staat bij Amc motoren

full
 
Hoi VTR's, aan alles komt een eind, zo ook aan de periode dat ik een VTR heb mogen bezitten. Van het weekend heb ik een andere motor gekocht, een ZX-9R. Kijken of ik kan wennen op een 4-cilinder na de VTR.

(Afbeelding)

Kom in dit topic nog weleens buurten, want ik heb ook nog wat spullen in de aanbieding ;)

Ha Ralph,

Mooie bike hoor, je zal de VTR nog missen, ik weet er alles van... ;(

gr. Tomba.
 
Hé bansai,

Ook al op de VTR1000F topic te vinden?

Inderdaad een hele mooie VTR. Met mooie mods, als up-side-down vork, stalen remleidingen, stalen koppelingleiding, sportdemper.
Helaas ben ik al voorzien........Vind trouwens die grijze velgen ook mooi i.p.v. zwart
 
Tuurlijk als echte vroegere vtr rijder kijk ik nog vaak in mijn gedachten met wat voor plezier ik op de vtr heb gehad,het was een leuke fiets waar je bijna alles mee kon.
Ik heb jammergenoeg geen digitale foto anders had ik er even eentje bijgezet.

Motorfiets staat in Lemerleveld bij amc motoren.
heeft nog maar 2700km gelopen
http://www.amcmotoren.nl/amcpryslyst.html
 
Ga binnenkort naar de Eifel op vakantie en wil daarom mijn highmount open Devils tijdelijk vervangen door originele pijpen, echter ik krijg met geen mogelijkheid de rechterpijp van de Devil los (onderaan waar de originele uitlaat aangesloten moet worden) ... iemand nog goede ideeen?

gr. Patrick

Laat maar, met het nodige geweld is het, na het demonteren van de gehele uitlaat uiteindelijk gelukt...

Nu zijn de pakkingen weer niet op voorraad bij de motorzaak : |(
 
Laatst bewerkt:
Tuurlijk als echte vroegere vtr rijder kijk ik nog vaak in mijn gedachten met wat voor plezier ik op de vtr heb gehad,het was een leuke fiets waar je bijna alles mee kon.
Ik heb jammergenoeg geen digitale foto anders had ik er even eentje bijgezet.

Motorfiets staat in Lemerleveld bij amc motoren.
heeft nog maar 2700km gelopen
http://www.amcmotoren.nl/amcpryslyst.html
Ik zou um ook weg doen naar 2700km lopen :+
 
Iemand nog belang bij originele koppeling- en remleidingen? Mijn VTR is al een tijdje voorzien van staalommantelde, dus heb dezen over.
Tevens heb ik nog een 41 tands tandwiel liggen, omdat ik nu een 43 tands heb.
 
hallo,

Een vriend van me gaat dinsdag voor het eerst op een firestorm rijden, als het hem bevalt koopt hij hem ook. Hij zit niet op het forum dus namens hem zou ik willen vragen waar hij allemaal op moet letten? en wat eventuele firestorm kwaaltjes zijn. de motor is helemaal standaard maar meer weet ik er ook niet over. dinsdag weet ik dus een boel meer, zal dr zelf ook op gaan rijden })

alvast bedankt, benjamin_sp1
 
hallo,

Een vriend van me gaat dinsdag voor het eerst op een firestorm rijden, als het hem bevalt koopt hij hem ook. Hij zit niet op het forum dus namens hem zou ik willen vragen waar hij allemaal op moet letten? en wat eventuele firestorm kwaaltjes zijn. de motor is helemaal standaard maar meer weet ik er ook niet over. dinsdag weet ik dus een boel meer, zal dr zelf ook op gaan rijden })

alvast bedankt, benjamin_sp1
Ik heb nog een mooie voor hem...incl leuk spul erop 8-)
 
He Ralphie, ben geinteresseerd in je diablo's!! Mail me even als ze nog te koop zijn.
Balen van je onvrijwillige actie trouwens! Maar succes met je nieuwe 'kwalijkzakie' :+
 
Hallo Bansai,

Mooie up-side-down met kroonplaat etc.
Wat voor type/merk voorvork heb je gebruikt en is de kroonplaat zo te koop of heb je die zelf gemaakt/laten maken?

Hoor het wel,

Groeten

nou ik moet wat zeggen zoals men het verhaaltje leest van mij denk je dat de motorfiets van mij is geweest.
Ik heb wel een firestorm gehad maar dat was een rode kleur wist namelijk alleen maar via een kennis dat dat daar bij amc een hele mooie vtr stond
:]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan