VTR 1000 F (Deel 3)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wie gaat wat doen aan zijn motor de komende winter (al is dit erg vroeg)

Ik ga bij de mijne de luchtopeningen voorzien van racegaas!
Wil er graag een volledige onderkuip op van MDI en Big Wing Graphics en een smoke kleur ruit.
Dan is de mijne optisch gereed voor het nieuwe motorseizoen O-)
 
ik wil meer piccies zien :} :} :}

full
 
Net ff een mailtje terug gekregen van een coating-bedrijf.

Konden het frame wel coaten maar dan voor €100,- en moest ik het wel gestraald aanleveren B|

Dat moet beter kunnen :P
 
Ruffneck,

Ik moet zeggen dat dat mat-zwart een zeer mooie kleur is. Doet een beetje stealth aan. Hulde

Thnx, het ziet er zeer mooi uit, alleen heeft het een nadeel dat de verf iets zwakker is dan bij een normale kleur. B|
Ik geloof dat er hier op het forum al iemand is met kale plekken in de lak. ;(
Op de foto zie je trouwens geen duokapje, maar die heb ik uiteraard wel :)
 
Weer een mailtje ontvangen.

Deze keer was het totaal €180,- inclusief stralen en de overige onderdelen.

Maar ik denk dat het nog beter kan :Y
 
Weer een mailtje ontvangen.

Deze keer was het totaal €180,- inclusief stralen en de overige onderdelen.

Maar ik denk dat het nog beter kan :Y
dat is denk ik niet echt een gekke prijs..twee velgen stralen + coaten komt ongeveer op 100,- uit

Probeer PoederCoatingWestland eens. in "de lier"
 
Mijn plan; olie verversen, luchtfilter en bougies vervangen, valblokken monteren. En.... meer circuitdagen plannen :9~
 
Nou vooruit,mijn lijstje voor deze winter: Waveschijven rondom (voor zijn de originele krom),nieuw lagers in balhoofd,achterbrug en wielen,nieuw ruitje,waarschijnlijk nieuwe koppeling en nieuwe naks.Of ik ruil haar in tegen een 2004 FJR of ZX 9/12 :X :X :X
 
dat is denk ik niet echt een gekke prijs..twee velgen stralen + coaten komt ongeveer op 100,- uit

Probeer PoederCoatingWestland eens. in "de lier"


Is idd geen gekke prijs, maar heb er nu een gevonden die me alles straalt en coat voor €125,- :P
 
Ik ga m'n VTR waarschijnlijk binnenkort al inruilen op iets anders (rode Yamaha R6) en heb nog spul 'over'. Het gaat om het volgende:

Voorvorkveren(TechnoFlex) + olie en een spacer (nieuw, in 1 set)

Origineel kuipruitje (gebruikt)

LeoVince highmounts met beschadiging op 1 van de dempers (betreffende uitlaat is wel goed, van vorige eigenaar) + Dynokit + K&N luchtfilter + spatbord (rood laten spuiten, voor onder buddy) + achterlicht met geintegreerde knippers. Ik wil dit eerst als complete set aanbieden (want je gaat het nodig hebben). De LeoVince's zijn alleen gebruikt en hebben nog 2 nieuwe uitlaatklemmen nodig, de rest is nieuw (en dus niet gebruikt). Ik hoef denk ik niet te zeggen dat de LeoVince's enorm geil klinken en je veel bekijks opleveren.

2 originele spiegels met op de linker een paar krassen

Kleine valblokken (nieuw)

Bagagerek (nieuw)

2 originele handvaten (linker beschadigd, rechter is goed)

Carbonplaatje voor op kroonplaat (nieuw)

Originele koppeling- en remleidingen (zitten nu staalommantelde op m'n VTR)

41 tands tandwiel (zit nu een 43 tands op m'n VTR)

Misschien binnenkort nog een gerepareerde linkerkuip (spuiter zei dat het mogelijk was)


Mail me als je foto's wilt zien en noem je prijs. Wou jullie eerst de kans geven (ben vaak genoeg geholpen hier), daarna gaat het op marktplaats e.d. als we er niet uitkomen.
 
Wat kosten de leo's i.c.m het achterlicht?

Set hoeft niet want dyno en k&n heb ik al

En de voorvorkveren ?
 
Mail me maar ff wat je er voor over hebt. Krijg je ook een fotootje erbij. Kun je zien of het daadwerkelijk ook wat voor je is.
 
Shit, motor doet 't niet.
Accu leeg :(
Volgens mij moet ie vervangen worden (accu of motor :? ); Vorige week zaterdag nog gereden (VTR-dag), nu niks meer. Iemand enig idee a) hoe veel een accu kost en b) of dat op een eenvoudige manier zelf te doen is?
 
Meet eerst de boel ff goed door. Zodat je zeker weet dat het niet je dynamo of spanningregelaar is.

Anders verneuk je misschien ook je nieuwe accu
 
He Ralph, Folembray was geweldig. Je banden hebben 't overleefd, zei het wel met rafels :+ .
Kort en strak circuit, super asfalt en goede grip met vochtig weer ('s ochtends miezerregen).
Was vanuit de ARA club; Aprilia Riders Association. Super georganiseerd. Initiatief was genomen door Jan, een Belg. Voor geinteresseerden zijn er leuke verslagen op http://www.aprilia-riders.nl/forum/index.php?board=7 en een aantal leuke foto's.
Je raad 't al; grote groep mille's, 2 falco's en voor de rest veel 'buitenstaanders', gewoon kennissen die ook 's een dagje wilde meemaken. Een kennismaking met de grindbak (niet gevallen) gaf te kennen dat de vermoeidheid toesloeg. Was pas aan het eind van de middag dus ik hield het voor gezien. Voor de rest zijn er geen gekke dingen gebeurd. Twee mille's in het grind en geen persoonlijk letsel.
Helaas was er geen fotograaf aanwezig, maar zijn er wel leuke kiekjes gemaakt;

full


In april 2006 ga ik nog maar's. Misschien dat ik dan wat meer mille's kan inhalen... *O*
 
Shit, motor doet 't niet.
Accu leeg :(
Volgens mij moet ie vervangen worden (accu of motor :? ); Vorige week zaterdag nog gereden (VTR-dag), nu niks meer. Iemand enig idee a) hoe veel een accu kost en b) of dat op een eenvoudige manier zelf te doen is?
Trekt je alarm niet gewoon je accu leeg?
Mmmm... Zal zelf ook eens kijken of ie nog zou starten, ook al een week niet naar gekeken en staat op alarm zonder lader.....
 
Meet eerst de boel ff goed door. Zodat je zeker weet dat het niet je dynamo of spanningregelaar is.

Anders verneuk je misschien ook je nieuwe accu
Kun je praktische tips geven hiervoor? Ik heb wat techniek betreft alleen wat theoretische kennis, praktisch is beperkt tot plakken van fietsbanden :X .
Ik kan wel ergens willekeurig een multi-metertje induwen, maar ik weet niet of dat handig c.q. verstandig is.
 
Vraagje: Mijn VTR verbruikt al sinds de aanschaf wel wat olie. Op zich (voor mijn gevoel althans) niet overdreven veel, maar wel veel meer als mijn vorige motor; een ZZR 600 (4-pitter dus :X ).

Nu ben ik gisterenmorgen even gaan rijden met de buurman. Hij heeft zaterdag zijn nieuwe motor (een R6 uit 1999...ondanks de 4 cilindes toch wel :9~ hoor) opgehaald en moest natuurlijk wat wennen. Dat doe je alleen maar door km te maken toch :Y . Hij reed achter mij aan (hoe kan het ook anders :W ) en vertelde me bij thuiskomst dat als ik het gas vol open draai er een flinke pluim achter uit komt.

Is dat normaal of verklaart dat dus het oliegebruik? Als het niet normaal is...waar moet ik dan aan denken? :?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan