VTR 1000F (Deel 4)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ook maar weer even opleuken dan:
full
 
'k doe ook weer mee, plaatje van een paar jaar terug:
full

nu oa. uitlaatverhoogplaatjes, dubbelbubbleruitje. Voor het komend jaar: WP voor-achter, stalenremleidinkjes, K&N en ... dan is't budget wel weer op
 
Mensen, welke half syntetische olie kan ik nou het beste bij schudden??? :? :?

Kan een K+N Luchtfilter en Dynokit kopen voor € 176, betaal ik dan te veel ???En kan ik daar zo mee naar de dealer gaan en vragen of ie me dat inbouwd :? :?


Ik gebruikte in mijn VTR altijd Castrol GPS 10W40. Hoge prijs maar dito kwaliteit.

Die set van € 176 komt toevallig van Powercommander.nl? Is niet te duur dacht ik zo, alleen moet je wel een dealer hebben met een testbank die hem goed voor je kan afstellen. En laat nou net het afstellen het duurste zijn van het setje.

P.s. Powercommander heeft ook een testbank.

Nordin
 
Is het heel eenvoudig om de koppelingshendel af te stellen?
Vandaag even wezen rijden in de brrrrrr kou en viel me op (na 3 maanden niet te hebben gereden) dat de koppeling direct grijpt als je hem maar net los laat. Of hoort dit zo?


Je moet je koppeling ff ontluchten scheelt waarschijnlijk stukken.

Plaatje van die van mij moet ik ff opzoeken komt later.
 
Mine :

mhsrjb.jpg


- Dyno
- K & N
- MIG High Mounted uitlaten
- Stalen remleidingen
- Hugger
- Valblokken
 
Mensen, welke half syntetische olie kan ik nou het beste bij schudden??? :? :?

Kan een K+N Luchtfilter en Dynokit kopen voor € 176, betaal ik dan te veel ???En kan ik daar zo mee naar de dealer gaan en vragen of ie me dat inbouwd :? :?


Ik gebruik ook Castrol GPS.
 
Hi Nordin,

dat is niet die bij Powercommander.nl (bedankt voor de tip : })
Ik kwam ze los tegen op E-bay , dus zelf monteren en daar ik dat niet zelf wil zeg ik :N :N :N
Misschien dat de dealer die wil inbouwen , moek ff vragen :?
 
Mine :

(Afbeelding)

- Dyno
- K & N
- MIG High Mounted uitlaten
- Stalen remleidingen
- Hugger
- Valblokken

Hele mooie machine
:}

[me]2-wheel fanatic wil z'n VTR waarschijnlijk inruilen op een SP1
[/me]


Iemand die nog iemand weet die een Firestorm wil hebben van '98 met 28000 km.

verkooptopic moet nog gemaakt worden
 
Hey allemaal ik ben d'r natuurlijk ook weer.

Mods aan mijn stormpje

-Hyperpro stuurdemper
-MPP's
-Stalen remleiding voor
-Zwart double bubble ruitje

grrr foto wil niet
 
Laatst bewerkt:
Welke VTR1000F rijder schoot mij vanochtend toen ik in mijn koekblik zat voorbij op de A28, net voorbij Hoevelaken? Volgens mij was het een roodkleurige? Hij klonk in elk geval supergoed! :-) Of was het niemand van hier?
 
Hele mooie machine
:}

[me]2-wheel fanatic wil z'n VTR waarschijnlijk inruilen op een SP1
[/me]


Iemand die nog iemand weet die een Firestorm wil hebben van '98 met 28000 km.

verkooptopic moet nog gemaakt worden
Nog geen 1 gevonden 2-wheel fanatic? Of wil je eerst je huidige kwijt en ga je dan pas zoeken??
 
Vraagje : ik heb m,n VTR toendertijd bij onze oosterburen gekocht ,maar eigenlijk nog nooit gekeken of dat ding "gedrosselt " is naar 98 pk. Heeft iemand hier ervaring mee?? Ik wil namelijk dit weekend`ns een poging doen om dat uit te zoeken en die rubberring eruit te sjorren maar weet eigenlijk niet waar ik aan begin :? Is dit een lastig klusje :?

HELP HELP HELP :}
 
Misschien een domme vraag. :?
Maar ik ben op zoek naar een zwarte VTR.
Heb er een gevonden, alleen is deze helaas voorzien van de rode bestickering en zou deze graag willen vervangen door gele exemplaren.
Is dit mogelijk? Zijn de stickers van een vtr eenvoudig te verwijderen of zitten ze onder een mooie laag blanke lak?
 
Ik kan die van mij inruilen op een SP1 van 2000 met 27000 km op de teller.
Deze SP komt uit Duitsland.
Beterz *D , maar eerlijk gezegd valt de prijs mij nog wel een beetje tegen aangezien het een duitser is... krijg jij dan zelf nog 'import' kosten of is dan alles geregeld? :?

Was het niemand van hier die ik gespot heb? :?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan