VTR 1000F (Deel 4)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heren/dames,

Vandaag mijn VTR ingeruild voor een Yamaha YZF-R6. Helaas ga ik jullie verlaten qua motor. Bij deze dank voor alle tips die ik in de tijd heb gekregen wat betreft de NAKS en wederopbouw na mijn 'knuffelaktie' met een Opel Astra.

Voor de liefhebbers heb ik nog een aantal onderdelen liggen waar ik op dit moment niet zo heel veel meer mee kan, te weten een bagagerek, rood gespoten undertail, een spacer, '98-er carburateurs (2e hands, maar zelf nooit gebruikt), carbonlook kroonplaatbeschermer, valblokken (simpele), en als mijn spuiter eens opschiet (wat ik niet snel verwacht), een gerepareerde, rode linkerzijkuip met nieuwe sticker erop.
Svp mailen op superempie apestaartje hotmail punt com .

Suc6 met jullie VTR avonturen! :] :W
 
ff patsen.. mag wel even he ;)

full
 
full


vorig jaar kon ik niet meekomen met de VTR rit. Zal dit jaar hopelijk iets beter gaan ;)

Ow nog meer mensen met de vakantie (weekend) mee welke gepland staat voor eind aug / begin sept?
 
Zijn die foto's al met een normale rechter clip-on? :P

Jij had van de week zeker gebeld? Ik zat natuurlijk weer eens op de VTR tijdens een MF-Leiden ritje... ;)
 
Zijn die foto's al met een normale rechter clip-on? :P

Jij had van de week zeker gebeld? Ik zat natuurlijk weer eens op de VTR tijdens een MF-Leiden ritje... ;)
neuh... alleen een normale linker.. daarom houd ik ook beide handen maar aan t stuur :)

Ik heb wel die gast gesproken vandaag.
 
Ik durf het hier bijna niet te zeggen,maareh Demous heeft zijn Storm afgelopen weekend ingeruild op een soes V-strom 1000.Ik heb haar nu 3 jaar gehad en er (meestal) met veel plezier in totaal iets van 24000 op gereden,alleen merkte ik dat ik me langzamerhand steeds meer ging ergeren aan de actieradius en de voor mijn doel te sportieve zithouding.

Ik wens jullie allen nog heel veel Stormplezier :Y
 
Dank je wel en jij veel plezier met de V-Strom. De actieradius wordt ik soms ook gek van. En degene waar ik mee samen rij ook...
 
Heeft er toevallig iemand nog een clipon liggen (rechts)?


dan kan ik binnenkort ook weer karren..
 
Heeft er toevallig iemand nog een clipon liggen (rechts)?


dan kan ik binnenkort ook weer karren..

Ik heb binnenkort een linker over een een rechter die wel 'is' maar niet veilig. Die is een keer professorisch gerepareerd.

die mag je van mij hebben. Ik sta niet in voor de gevolgen maar mogelijk kun je er wat van maken.

Ik moet even wachten tot mijn nieuwe set onder rembours wordt toegezonden.

bovenstaande foto's zijn wel gemaakt met die brakke rechter clippon... dus ik heb er nog wel wat vertouwen in :+
 
Neu, moet wel een 100% goede hebben, op circuitdagen vraag je wel veel van de hele fiets en moet het dus wel veilig & stevig zijn.
 
Misschien interessant voor iemand hier?

Te koop zeer goed onderhouden Honda VTR 1000 F Firestorm

bouwjaar 1998 In 1999 op kenteken gezet. Kleur zilvergrijs metallic

Slechts 20.000 km, zeer veel optie's : K&N luchtfilter, dynojet, verhoogde titanium uitlaten,

vermogen op achterwiel 105 pk.

Fantastisch geluid Spiegels met geïntegreerde knipperlichten, LED-achterlicht met geïntegreerde knipperlichten, achterspatbord en bodemplaat in kleur meegespoten, jetstream kuipruit, voor en achter voorzien van Hypro-race veren. Alle originele onderdelen nog aanwezig. Onderhoudsboekjes aanwezig 1e eigenaar Kortom, dit is een echt prachtig exemplaar.

Tevens te koop motorlift met brackets voor VTR

Laat maar ff weten....
 
Misschien interessant voor iemand hier?

Te koop zeer goed onderhouden Honda VTR 1000 F Firestorm

bouwjaar 1998 In 1999 op kenteken gezet. Kleur zilvergrijs metallic

Slechts 20.000 km, zeer veel optie's : K&N luchtfilter, dynojet, verhoogde titanium uitlaten,

vermogen op achterwiel 105 pk.

Fantastisch geluid Spiegels met geïntegreerde knipperlichten, LED-achterlicht met geïntegreerde knipperlichten, achterspatbord en bodemplaat in kleur meegespoten, jetstream kuipruit, voor en achter voorzien van Hypro-race veren. Alle originele onderdelen nog aanwezig. Onderhoudsboekjes aanwezig 1e eigenaar Kortom, dit is een echt prachtig exemplaar.

Tevens te koop motorlift met brackets voor VTR

Laat maar ff weten....
Is dat niet iets voor iemand in jouw naaste omgeving?? 8-) ;)

Edit: Ik zie nu pas van wie die was '( . Ik hoop dat hij snel verkocht wordt.
 
Is dat niet iets voor iemand in jouw naaste omgeving?? 8-) ;)

Edit: Ik zie nu pas van wie die was '( . Ik hoop dat hij snel verkocht wordt.

Hoop het ook vandaar dat ik hem hier ook ff neer heb gezet. Degene die jij bedoelt wil geen Firestorm. Snap jij dat nou? Ik heb hem zelfs nog niet over kunnen halen om een keer op die van mij te rijden ;(
 
Sinds ik mijn open uitlaten eronder heb wil die weleens moeilijk starten.
Hebben jullie daar ook last van gehad?
Ik moet nog de accu controleren, maar ik vraag het toch maar.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan