VTR 1000F (Deel 4)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oei die enkelbanden zijn minder daar ben je wel ff zoet mee...Sterkte!


Mede om dit soort dingen nijg ik steeds meer naar het circuit, risico vallen wordt groter alleen de gevolgen zijn veel meer gecontroleerd...
 
Ai Ai Ai...nou die van mij staat veilig in de schuur! Zowel goed voor de motor als voor het baasje!

Sterkte met het herstel!!
 
@Gab....op ebay duitsland staat wel een goed voorwiel. Houd het ff in de gaten mischien is het interessant :) Is incl. band Sorry foutje had niet goed gelezen, band hoor er niet bij :P ... hier de link

http://cgi.ebay.de/Honda-VTR-1000-F-Felge-Rad vorne_W0QQitemZ200066689085QQihZ010QQcategoryZ49794QQrdZ1QQcmdZViewItem

Ff knippen en plakken ;)


@kleef...ongelukje zit in een klein hoekje heb zelf laatst ook een lichte schuiver gemaakt. DIt was dan wel mijn eigen schuld....was rondjes aan het knallen in zutphen en zat dit keer over de grens van wat mogelijk was te plat met het knietje door de bocht, wat ik met een kleine schuiver moest bekoren ;( Risico wat je loopt als je zo plat door bochtjes gaat rijden, moett dan, nadat het heel lang goed is gegaan toch een keer fout gaan!! ;( Gelukkig viel mijn schade erg mee!!:) Op een paar kleine onderdelen na alleen de linkerkant van de kappen bijwerken en laten spuiten. Maargoed laat alles spuiten
aangezien het rood is en je dan weer kleurverschil krijgt als je de rechterkant niet laat spuiten....en das nie mooi dus :P Succes met het verdere herstel van je bike *D
 
Laatst bewerkt:
@ Dinky Toy... Voila 2 stuks rechter clippons voor de vtr.......

Nummer 1:
http://cgi.ebay.de/HONDA-VTR1000-VTR-1000-F-Lenker-Stummel-rechts_W0QQitemZ300069142849QQihZ020QQcategoryZ49849QQrdZ1QQcmdZViewItem

Nummer 2:
http://cgi.ebay.de/HONDA-VTR-1000-F-Lenkerstummel_W0QQitemZ200067617479QQihZ010QQcategoryZ49849QQrdZ1QQcmdZViewItem
 
@ Dinky Toy... Voila 2 stuks rechter clippons voor de vtr.......

Nummer 1:
http://cgi.ebay.de/HONDA-VTR1000-VTR-1000-F-Lenker-Stummel-rechts_W0QQitemZ300069142849QQihZ020QQcategoryZ49849QQrdZ1QQcmdZViewItem

Nummer 2:
http://cgi.ebay.de/HONDA-VTR-1000-F-Lenkerstummel_W0QQitemZ200067617479QQihZ010QQcategoryZ49849QQrdZ1QQcmdZViewItem

Thx....

Heb hem vanmiddag helaas net besteld, en als ik die veiling niet win heb ik een probleem want 11 Feb worden de motoren al ingeladen voor Cartagena (waar het nu nog maar 13 graden is ;(.....had wel gerekend op 20 eigenlijk 8-)
 
ajjj... Kleef succes met het herstel '(


Thx....

Heb hem vanmiddag helaas net besteld, en als ik die veiling niet win heb ik een probleem want 11 Feb worden de motoren al ingeladen voor Cartagena (waar het nu nog maar 13 graden is ;(.....had wel gerekend op 20 eigenlijk 8-)

Zolang het maar droog is toch *D
 
Laatst bewerkt:
Ook die heeft rechters als favoriete kant om schade aan te maken :N

Nope, actieve kinderen (met zwiepende bezemsteel).

VTR heb ik ingeruild voor Z750 (levering maart).

Ook heb ik nog een origineel Honda VTR-slot (beugel) dat netjes in de uitsparingen onder het zadel past.

Iemand interesse ? mailen voor spiegel(s) en slot naar donderbanaan@gmail.com

O-)
 
Laatst bewerkt:
Nope, actieve kinderen (met zwiepende bezemsteel).

VTR heb ik ingeruild voor Z750 (levering maart).

Ook heb ik nog een origineel Honda VTR-slot (beugel) dat netjes in de uitsparingen onder het zadel past.

Iemand interesse ? mailen voor spiegel(s) en slot naar donderbanaan@gmail.com

O-)

In ieder geval gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. Ik heb alleen de rechter spiegel nodig en indien daar een barst in zit heb ik er helaas niet veel aan. Maar bedankt voor het aanbod.
 
Thanks allemaal,

Hoorde vanmiddag dat de VTR Total Loss is verklaard.... :(
Baal er goed van!
Morgen eens de verzekering bellen voor de bepaalde dagwaarde.
 
Laatst bewerkt:
Thanks allemaal,

Hoorde vanmiddag dat de VTR Total Loss is verklaard.... :(
Baal er goed van!
Morgen eens de verzekering bellen voor de bepaalde dagwaarde.

Shit da's balen... maar is hij technisch of economisch total loss? Was je anders nog van plan hem op te knappen? Nou succes d'r mee in ieder geval en hopen dat je een goeie verzekering hebt.
 
Thanks allemaal,

Hoorde vanmiddag dat de VTR Total Loss is verklaard.... :(
Baal er goed van!
Morgen eens de verzekering bellen voor de bepaalde dagwaarde.

Klote man!!Maarja hopen dat je er toch nog een beetje goed vanaf komt....Dat je maar snel weer op de motor zit ;)
 
En er is er wéér eentje bijgekomen...

Afgelopen vrijdag ben ik op een voorangsweg aangereden door een auto die uit een zijstraat kwam en mij totaal niet heeft gezien.
Rechterkant van de VTR in de puin en zelf gescheurde enkelbanden en brandwonden op mijn onderbeen... (had gelukkig volledig pak aan) '(

Morgen komt waarschijnlijk de schade-expert kijken, ben benieuwd

Das **&^&*&*&%?? Kleef.

Succes met het herstellen en opknappen :Y
 
@kleef: beterschap en ik hoop dat de verzekering mild voor je is!

Ik lees niet zo veel topics, maar het valt me wel erg op dat hier bij het VTR-topic elke 2 pagina's iemand eraf dondert(incl. ikzelf).

Laten we dit jaar eens zuinig zijn op onze fietsen, goed? })
 
Laatst bewerkt:
Shit da's balen... maar is hij technisch of economisch total loss? Was je anders nog van plan hem op te knappen? Nou succes d'r mee in ieder geval en hopen dat je een goeie verzekering hebt.

Op het eerste gezicht lijkt de schade wel mee te vallen aan de motor (heb zelf alleen foto's gezien). Maar de achterbrug, voorpoten en het frame hebben ook een opdonder gehad. Naast het plastic, stepje, voorwiel, uitlaat, olie uit blok enz kwam de schade boven de €5000,-
(Dit alles heb ik via de motorzaak moeten horen, van verzekering heb ik nog niks gehoord, de schadeafdeling had het schadeformulier en de schade-expertise nog niet binnen, de exacte bedragen weet ik dus ook nog niet)

Anders had ik hem zeker laten opknappen. De ketting tandwielen heb ik nog geen 30km gebruikt, achterbandje vrij nieuw enz. Motor was gewoon helemaal mooi en goed.
Wilde hem nog zeker een tijd houden maar ga nu, na bijna 4 jaar Firestorm, kijken voor wat anders.
 
Laatst bewerkt:
Kut man Kleef, vooral dat je voor iets anders gaat kijken.......................................

Hahaha :)

Weet nog niet wat ik wil, eerst maar eens proefrijden en proefzitten.
Als ik ben hersteld ga ik voorlopig eerst op de Bandit van mijn vriendin rijden.
Zit te denken aan een Fazer 1000, Tuono, Blackbird o.i.d.
 
Oei, da's geen Honda............................................

De Kale

Hahaha :)

Weet nog niet wat ik wil, eerst maar eens proefrijden en proefzitten.
Als ik ben hersteld ga ik voorlopig eerst op de Bandit van mijn vriendin rijden.
Zit te denken aan een Fazer 1000, Tuono, Blackbird o.i.d.
 
Zo, ff gereden vanmiddag. Nog een andere VTR-er die vandaag heeft gereden? Ik kon me gewoon niet meer inhouden :) Volgens mij ligt er geen pekel op de weg.
Het valt wel op dat koekblikkers nu niet gewent zijn aan motoren, 2 keer serieuze kans gehad om van de fiets gereden te worden :(
 
Zo, ff gereden vanmiddag. Nog een andere VTR-er die vandaag heeft gereden? Ik kon me gewoon niet meer inhouden :) Volgens mij ligt er geen pekel op de weg.
Het valt wel op dat koekblikkers nu niet gewent zijn aan motoren, 2 keer serieuze kans gehad om van de fiets gereden te worden :(

Kom net terug van een idioot harde rit. (heb me weer effe helemaal laten gaan) :]
Wegen waren droog al zeker een maand niet gestrooid dus laat maar gaan! :P
Binnenkort nieuwe kapjes halen voor de laarzen aan de voorkant, zijn helemaal weg aan het slijten. :X
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan