TimmerStyle
MF veteraan
Wat een geweldig lente weer is het toch! Jammer genoeg heb ik nog niet kunnen rijden... Hopelijk kan ik morgen mijn eerste ritje maken.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
antwoordt voor abbeyrules: over je vraag in vorige topic:
mijn normale settings:
achter: veerspanning stand 4
compres (boven) 10 klicks zachter dan hardtse stand
rebound (onder) 1 hele draai terug vanuit hardste stand.
voor:
voorspanning: gelijk aan 4de groef
compres (onder) 12 klicks terug vanuit hard
rebound(boven) 7 klicks terug vanuit hard.
zelf vindt ik dit erg lekker rijden
als ik op vakantie ga en vol bepak(met passasier erbij) doe ik alleen de veerspanning achter verhogen naar bovenste stand.
gespot:
wanneer : 2min geleden
waar: koole bij op de weegbrug
wie : vtr sp1 freak
Guys,
6500 all in is toch geen gekke prijs voor mijn sp
Als je dat wil vangen....hmmmm tsja...ik weet het niet. Je zit wel helemaal bovenin de particuliere markt...Guys,
6500 all in is toch geen gekke prijs voor mijn sp
Goeie kans lijkt mij.
En als we dan ff kijken of zo'n blade ook 50mm clipons heeft, dan kan misschien de hele fork er wel in en heb je ook meteen echte radiale remmen... (ik heb 50mm clipons van een blade, maar weet niet precies van welke).
En de 954 blade, die had volgens mij exact dezelfde velgen als een SP1 en de vork ook. Ik heb daar een voorspatbord van, die is iets langer aan de achterkant dan die van de SP, maar past er zo op.
Ben nu trouwens benieuwd hoe het gaat met kawagressie zijn project, die heeft er poten in van zo'n groene.
ik heb de complete voorkant van een 954 in mijn hornet 900 deze heeft een 3 spaaks velg(net als mijn hornet). vtr sp heeft 6 spaaks velgen deze heb ik in een xr 600 gebouwd
Ik vind het zelfs weinig...Guys,
6500 all in is toch geen gekke prijs voor mijn sp
Ik denk dat het geen gekke prijs is gezien de staat. Maar je moet idd een liefhebber treffen die het er ook voor over heeft. De markt ligt nog helemaal op zijn gat. Ik zou m echt niet gaan weggeven iig. Trouwens zo'n extra kuipset lijkt mij ook wel watGuys,
6500 all in is toch geen gekke prijs voor mijn sp
Guys,
6500 all in is toch geen gekke prijs voor mijn sp
Vergeet mij niet he don. We hadden het al over de kappen gehad aan de telefoon
We want pictures, fotos, images, beelden....Hallo Don,
Ik heb voor ca. 4 weken terug een SP1 gekocht. Had de jouwe ook op het oog maar de prijs is qua aanbod gewoon iets te hoog. Vat het niet verkeerd op want ik ga niet beweren dat de motor het niet waard is, het is puur de marktwerking die zijn invloed uitoefend en er staan nogal wat SP-tjes te koop.
Ik denk dat je er idd. goed aan doet de originele kappen erop te zetten en iets te zakken in prijs. Verkoop de extra's los, zo kom je wellicht toch in de buurt van het beoogde bedrag!
Heb nu een SP1 uit 2001, originele Nederlandse motor, 1e eigenaar met maar 20.500 km. Wel moest ik meteen de vierkante BT010's eraf halen, heb BMC filters erop gezet, stalen Hel remledingen en nieuwe remblokken, NGK irridium bougie's en nieuwe olie en we zijn er helemaal klaar voor. En ben toch echt nog een stukkie goedkoper uit.
Maar nogmaals, je motor valt wel op, dus origineel maken en de losse extra's zo verkopen. Ik wil de Rapid Bike wel.....
P.s. ik heb nog 2 nieuwe irridium bougies van NGK voor de SP2 over. Iemand hier interesse. Kosten 17.50/stuk
Dat bedoel ik. Zo heb ik het ook gedaan.Nou dan heb ik al 3 evt. kopers voor de acc.
Timmerstyle/Nithwith voor de tank+kappenset
Vince voor de stuurdemper
Ridley voor de R-B + kabelboom
Stuurt me maar even een p.m. met een voorstel
Precies, zo maak je publiek gegadigden ook wat groter, aangezien je de prijs iets kan laten zakken....Dat bedoel ik. Zo heb ik het ook gedaan.
De fiets zo origineel als mogelijk maken, en de losse onderdelen hier aanbieden.
Valt de schade nog enigzins mee.
Dit is de stock instelling van de sp1antwoordt voor abbeyrules: over je vraag in vorige topic:
mijn normale settings:
achter: veerspanning stand 4
compres (boven) 10 klicks zachter dan hardtse stand
rebound (onder) 1 hele draai terug vanuit hardste stand.
voor:
voorspanning: gelijk aan 4de groef
compres (onder) 12 klicks terug vanuit hard
rebound(boven) 7 klicks terug vanuit hard.