@x7: Ik weet zeker dat ie niet begrensd is, heb het nummer van de cdi doorgegeven en is gecontroleerd...
@ zeemeeuw, ik denk dat de bike wel geimporteerd is maar waar vandaan??? Hij is op de bank geweest bij een open dag van Hans van Wijk motoren, die zeiden dat er wel een motorbeurtje met kleppenstellen en alles aan zat te komen en dat dat wel even kon voor 1000,- Moet wel zeggen dat dit van een ander bedrijf was dan van Hans van Wijk, geen ervaring met hun prijzen.
Hoe is dit opgelost?
http://www.motor-forum.nl/forum/lis...1-2000Inhouden-bij-volgas-en-benzinelamp.html
Betreft het dezelfde fiets (dus een Y en geen K1)?
750kg frikandel wint nooit een race zeggen ze waar ik vandaan kom....
Ja klopt is dezelfde fiets met zelfde probleem, al deze info geprobeerd. Zonder goed eindresultaat helaas. Ben het nu dus zo zat dat ik op zoek ben naar een goed en betaalbaar bedrijf die het eens en voor altijd kan oplossen...
en een 750kg frikandel?!? ik weet niet waar jij vandaan komt maar ik heb nog nooit van die uitspraak gehoord.
Ik heb ook een gsxr 750 gehad uit 2000 een k1 en heb hem 7 jaar gehad en 90.000 km mee gereden dus ik denk dat,,
Haal je tank effe omhoog-luchtfilterkast los en er af en dan zie je aan de rechterkant op je throttle bodies een servo motortje zitten met 2 kabels die zijn voor je secundaire kleppen.
zet je contact aan en kijk of je kleppen open en dicht gaan
nu bij de 2e poging doe je dat nogmaals en op het moment dat ze helemaal openstaan trek je dat stekkertje los van je servomotor,nu blijven ze open staan.laat het stekkertje los hangen.
Monteer alles en ga rijden kijken of dat het is geweest dus(let niet op je f1 storing melding in je dashboard.
Met je bezine lampje die aanblijft moet het niet zijn
Ik rij nu op een k2 750 circuitfiets waar het benzine lampje ook van aan blijft en me motor loopt gewoon goed
Geeft ie een fout melding in je dashboard?
Haal anders het kontje eraf en dan aan de tandwiel kant zie je een stekkertje hangen die niet aangesloten is
vouw effe paperclip open en steek die erin en de andere kan van je paperclip er naast in steken
nu contact aan en wat zegt ie in je dashboard..welke code
Denk toch dat het met je secundaire klep te maken hebt..
@ Martell: ik heb het cdi nummer gemaild naar motoronderdelen site en die antwoorden dat zij hetzelfde onderdeel hebben en deze is niet begrensd... Zou het zo kunnen zijn dat er aftermarket begrenzing op zit? buitenlandse 25kw regels ofzo?
en zou deze het verschil kunnen maken tussen de +- 100 pk en 140 pk normaal?
ik heb dus ook een 2001 gehad en heb zefl tiggggg problemen gehad met de servo motor,Deze tip ga ik wel ff proberen, zal zo ook thuis ff kijken in de papieren.
Wat is een secondaire klep en zou deze het verschil kunnen maken tussen de +- 100 pk en 140 pk normaal?
Ik heb op dit moment geen foutmeldingen op mijn dash.
Moet eigenlijk niks uitmakenSowieso als je maar tot 10.000rpm normaal kunt rijden mis je nogal een stukje van je bereik en juist bij hoge toeren komen de paardjes pas weer tevoorschijn.
Dus het is zeker niet onlogisch dat je een hoop pk's mist.
Je schreef ook dat je een sportpijp had gemonteerd zonder verdere afstelling.
Liep hij hiervoor wel goed of beter?
Moet eigenlijk niks uitmaken
had zelf een open akra zonder veder afgesteld..liep als een zonnetje
Oke ik hoor het wel als je nog vragen hebt@ veilside,
Ik stel het erg op prijs dat ik eventueel mag langskomen. Me pa heeft wel meer verstand van motoren hoop dat als ik dit aan hem vertel we er samen ff naar kunnen kijken.
Maar! als het niet lukt neem kom ik graag eens langsrijden...
misschien ff leuk dan weten jullie ook over wie ik het heb (ik met me pa dus)[afbeelding]