Hey allemaal,
Ik zit dus met het probleempje dat ik een prachtige gsxr-750 uit 2001 heb, nouja dat is het probleem niet, het probleem zit em in dat ie boven de 10.000 toeren erg in houdt en er volgens de rollenbank niet meer dan 100 pk (ipv standaard 140) uitkomt...
Nu is gebleken dat het voor mij een weeskindje is geweest met nog nooit vervangde luchtfilter of oliefilter, dit dus eerst gedaan maar probleem bleef. Toen gekeken naar cdi of ie niet gewoon begrensd is, want zo voelt t wel. Ook niet het geval...
Daarom de vraag: Wie of waar zijn ze goed met dit soort zaken op te lossen, het liefst voor budgetprijs gezien mijn studentenloontje.
Iedere vorm van info is welkom...
Ik zit dus met het probleempje dat ik een prachtige gsxr-750 uit 2001 heb, nouja dat is het probleem niet, het probleem zit em in dat ie boven de 10.000 toeren erg in houdt en er volgens de rollenbank niet meer dan 100 pk (ipv standaard 140) uitkomt...
Nu is gebleken dat het voor mij een weeskindje is geweest met nog nooit vervangde luchtfilter of oliefilter, dit dus eerst gedaan maar probleem bleef. Toen gekeken naar cdi of ie niet gewoon begrensd is, want zo voelt t wel. Ook niet het geval...
Daarom de vraag: Wie of waar zijn ze goed met dit soort zaken op te lossen, het liefst voor budgetprijs gezien mijn studentenloontje.
Iedere vorm van info is welkom...