Waar ombouw setjes radiaal te krijgen?

Ik zal zelf wel een adapter laten CNCen.. Heb namelijk 108mm Nissin radiale klauwen gekocht en geen brembo's..
 
Dus eigenlijk ( en zeker op 'n Duc voorvork :Y ) moet je er Brembo's op zetten. 8-)
En laat ik nou toevallig iemand weten die zo'n setje , als ZX7-aRnold neerzet , heeft liggen.
Gekocht en heeelemaal niet op de bev.maat gelet , moet idd ook gewoon 108mm zijn .....................
Wie dat heeft liggen ......... oh ik dus. 8-)
 
Nu volg ik je niet helemaal :/

Oh maar dat is simpeler als je denkt:
A: jij hebt 'n Ducati (of iig de voorvork daarvan?)
B: je laat zelf de adapters cnc-en
C: ik heb laatst 'n setje Brembo's gekocht en daarbij niet op de maat gelet in mijn enthousiasme , die v.e. Brembo is 100mm
D: wil ik daar dus weer vanaf want ze passen niet op mijn adapters
E: op 'n Duc-vork horen eigenlijk Brembo's
F: zie je wel?
 
Laatst bewerkt:
Dus jij wil ruilen tegen mijn Nissins? :P Of kan ik jou 108mm adapters overnemen? :P
 
Laatst bewerkt:
Oh maar dat is simpeler als je denkt:
A: jij hebt 'n Ducati (of iig de voorvork daarvan?)
B: je laat zelf de adapters cnc-en
C: ik heb laatst 'n setje Brembo's gekocht en daarbij niet op de maat gelet in mijn enthousiasme , die v.e. Brembo is 100mm
D: wil ik daar dus weer vanaf want ze passen niet op mijn adapters
E: op 'n Duc-vork horen eigenlijk Brembo's
F: zie je wel?

jij heb 100cm radiale brembo's dus? :)

Zo ja, wil je me mailen met een prijsje? Past vast mooi bij mijn machesini's :)
 
enrico, jou post heeft dan zelfs nog minder toegevoegde waarde, met echt nul komma nul inhoud, dus je had het je en ons kunnen besparen, of gewoon even gauw antwoord geven als je het weet.. Beetje een te klein vraagje om een los topic over te maken, en als ik de vraag stel als in:

Stel nu dat ik ook zo een setje wil kopen, moet ik dan ook een radiale rempomp, of kan een gewone ook, en vica versa?

dan is het wel ontopic lijkt me, dus beter doe je niet zo..
 
radiale klauwen snap ik, maar wat moet ik me nu voorstellen bij een radiale remhendel etc? is dat alleen voor radiale klauwen, ofwat?

Bij een radiale rempomp is de kracht op de zuiger in de rempomp altijd loodrecht, in tegenstelling tot bij een conventionele rempomp.
Het zou dus beter doseerbaar moeten zijn.
...dacht ik.
 
Maar Jozef heb jij een ohlins vork of een Showa 916?

8-)
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan