als het goed is, is dan het binnenwerk vernieuwd....
Bij advertenties zie weleens staan gereviseerd blok, wat is er dan precies mee gedaan?
Eigenlijk zou dan 't blok zo goed als nieuw moeten zijn, met alle slijtage delen vervangen. (bijv. zuigerveren, lagers, primaire ketting enzo)Bij advertenties zie weleens staan gereviseerd blok, wat is er dan precies mee gedaan?
Hoe kan je de koppeling controleren?Remblokken controleren en kijken of de koppeling nog goed is.
Hoe loopt het motorblok.
Misschien wel..........Hoort dit topic niet bij Off-Road
bij stilstand in een hogere vernelling zetten (4, 5 of 6) gas geven en de koppeling op laten komen. dan moet ie afslaan, slaat ie niet af terwijl je de koppeling los hebt, is ie totaal versleten.Op woensdag 03 juli 2002 15:10 schreef gromm het volgende:Hoe kan je de koppeling controleren?
...
Gewoon opschakelen totdat je ongeveer 50 km/u rijdt dan zet jebij stilstand in een hogere vernelling zetten (4, 5 of 6) gas geven en de koppeling op laten komen. dan moet ie afslaan, slaat ie niet af terwijl je de koppeling los hebt, is ie totaal versleten.
slaat ie direct af is ie goed, duurt t ff dan is ie aan slijtage onderhevig.
laat dit lekker doen door iemand die het "gevoel" kent. met andere woorden; neem iemand mee.
als dat ding genoeg koppel heeft kan dit ook ja.Gewoon opschakelen totdat je ongeveer 50 km/u rijdt dan zet je
hem in zijn hoogste versnelling.
Gas geven en als het toerental als een gek omhoog schiet is de koppeling versleten.
Als het toerental gelijkmatig,rustig omhoog gaat is hij nog goed.
draai ook ff het vliegwieldeksel eraf en voel of de krukaslagers nog goed zijn.
Dit gaat een beetje boven mijn pet. Waar zit die handel
bovenstaande is voldoende, vergeet die krukaslagers.Dit gaat een beetje boven mijn pet. Waar zit die handel