M.to.the.Z
MF veteraan
Een kutmerk bedoel je zeker?
Ok ok, er is maar een merk en dat is suzuki en de rest zijn kutmerken!
Zo goed?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Een kutmerk bedoel je zeker?
Vandaar dat er zoveel mensen zijn die voor Honda, Kawasaki, en Yamaha kiezen?Hoezo niet zo groot??????
Dan ben jij geen liefhebber!!!!!
Je gaat toch niet vertellen dat zo'n Japans hok ook maar een klein beetje weg heeft van een Italiaanse fiets, vol met passie, karakter en steroïden. Kortom alles wat een Japans ding niet heeft.
Je gaat toch niet vertellen dat het snel verouderende en grofstoffelijke design van een Japanse fiets ook maar in de verste verte lijkt op het design van een Italiaanse grootmeester.
Vertel eens.. Geloof er namelijk geen ruk van, of je hebt meer geld dan smaak en weet zodoende niks nuttigs te melden dan een stapel afgezaagde cliches..Je kent m'n collectie niet ...
Waarom associeren Jappen rijders Italo rijders nu toch altijd met Ducati? Japan is toch ook meer als Honda?
Je motor dat ben jij, je gevoel en is jouw eigen... Fuck the rest.
Waarom associeren Jappen rijders Italo rijders nu toch altijd met Ducati? Japan is toch ook meer als Honda?
tenzij je BMW rijd dat is voor mensen wie blij zijn met weinig het merk zegt het alOk ok, er is maar een merk en dat is suzuki en de rest zijn kutmerken!
Zo goed?
quote:
Marc de Boer schreef op 10 september 2007 @ 20:11:
Wat een merk voor iemand betekent is subjectief. Zeg een beeld dat iemand ervan heeft op basis van gevoel en ervaringen. Dat is dus voor niemand gelijk. En uiteraard proberen merken dat te beïnvloeden. Een goesd voorbeeld is bijvoorbeeld parfum (%$#@ reclames als je het mij vraagt): ze proberen een sfeer te maken bij een bepaald flesje, in de hoop dat men het gaat kopen omdat de sfeer bevalt. Het geurtje heb je dan niet eens geroken.
Ik denk wel dat het safe is om te stellen dat de Japanners goed zijn. Goede blokken, degelijk, niet duur in onderhoud enz. Geldt dus ook voor auto's. Maar ja, Volvo's zijn weer de auto's met de langste levensduur... (zou wel eens willen weten hoe een motor van Volvo er uit zou zien).
Ze maken ook allemaal snelle fietsen en leuke choppers. en ook nog eens toermodellen. Dus jij mag het zeggen.
Ducatie maakt eigenlijk weer alleen maar sportfietsen, en je moet er van houden. Ik heb niks met racers, maar een Duc rijdt wel heel erg goed. En een Honda eigenlijk ook. Nu raak ik zelf eigenlijk weer de kluts kwijt
Ik rijdt sinds kort Harley. Ook voor de stoer en de beleving. En ook deze rijdt prima, heelrijk. Ik voel me er op thuis. Daarom de bike for me. Maar een ander vindt het misschine niks.
Je ziet het: it's all in your head.
Zo is het dus ook met motormerken (en auto's). Zo zeg jij bijvoorbeels BMW is sportief. Wat mij betreft niet. Mijn beeld is: BMW is lease rijder met goeie baan, oude BMW is een patser (met een zelfbeeldprobleem), hele dure BMW: ook een patser. Uiteraard speelt jaloezie van mijn kant mee.
Blij dat jij geen Italo fiets rijdt.
Ik ben niet zo thuis in motorland. Kan iemand mij vertellen waar je de verschillende merken een beetje mee moet vergelijken als je dat bijvoorbeeld vergelijkt met een auto?
Ik bedoel: een BMW auto staat voor "sportief". Een Honda auto staat voor "sportief/hoogwaardig techniek". Een Toyota voor "betrouwbaar, een beetje saai".
8<
Vertel eens.. Geloof er namelijk geen ruk van, of je hebt meer geld dan smaak en weet zodoende niks nuttigs te melden dan een stapel afgezaagde cliches..
De eerste Bimota werd voortgedreven door een Honda blok.... Daarna hebben ze ook meerdere malen een Suzuki TL 1000r blok gebruikt. Cagiva gebruikt nog steeds het (technisch verouderde) TL1000r blok.
Dus italiaans---> Das waar!
Maar het blijft een Japans hart!!!!
Hebben ook nog Yamaha gebruikt..De eerste Bimota werd voortgedreven door een Honda blok.... Daarna hebben ze ook meerdere malen een Suzuki TL 1000r blok gebruikt. Cagiva gebruikt nog steeds het (technisch verouderde) TL1000r blok.
Dus italiaans---> Das waar!
Maar het blijft een Japans hart!!!!
Hebben ook nog Yamaha gebruikt..
YB: Yamaha
SB: Suzuki
DB: Ducati
Cagiva gebruikt het S blok, Bimota het R blok met kit aan eigen variabele douche.
Rotax > Bombardier
Rotax > Bombardier
Als het zo veroudert en dus achterhaald zou zijn, zouden ze er dan niet al lang een ander blok voor hebben gemaakt of gekozen?De eerste Bimota werd voortgedreven door een Honda blok.... Daarna hebben ze ook meerdere malen een Suzuki TL 1000r blok gebruikt. Cagiva gebruikt nog steeds het (technisch verouderde) TL1000r blok.
Dus italiaans---> Das waar!
Maar het blijft een Japans hart!!!!
Als het zo veroudert en dus achterhaald zou zijn, zouden ze er dan niet al lang een ander blok voor hebben gemaakt of gekozen?
TL blokken waren in '97 beresterk, en nu, 10 jaar later, zijn er nog steeds maar weinig soortgelijke blokken met meer vermogen.
Dus achterhaald... De V-strom rijd ermee rond, Raptor noem maar op. Is het blok kennelijk toch nog modern genoeg om daarin toegepast te worden lijkt me.
Kijk, dat bedoelen we.En d'r komt me een partij vermogen uit bij die SB8K van me. Niet normaal!
Kijk, dat bedoelen we.
Het blok is idd qua compacte bouw, of gebruikte matrialen niet meer up to date, maar qua vermogen, koppel en vermogens afgifte...
En dat voor een 10 jaar oud ontwerp...
Genoeg veren in mekaars reet gestoken jongens ?