Ik blijf het ook hopen.Het lijkt wel alsof de choppertijd volledig is voorbijgestreefd.
Nu zijn het veelal de reis enduro's die het goed doen.
Misschien komt het ooit wel eens terug want er is zeker een markt voor denk ik.
Zijn baard is langer dan zijn vorkbenen.:-)Dat laatste spul (sjopper/custom)valt volgens een vage kennis van mij onder rijdende schijtpotten .. (kwa zithouding dan )
Die baard hoort bij Hildo ...Zijn baard is langer dan zijn vorkbenen.:-)
Goed punt, begin van het topic gaat eigenlijk uitsluitend over cruisers. Mooier wel naar mijn mening dan die gechopte bouwwerkenDit zijn geen choppers.
Yes.Goed punt, begin van het topic gaat eigenlijk uitsluitend over cruisers. Mooier wel naar mijn mening dan die gechopte bouwwerken
Mee eensYes.
Choppers en cruisers. Als je nu echt puristisch gaat worden zou je die termen niet door elkaar moeten gebruiken idd. Maar ja... Als we het hebben over dat merken die dingen niet meer leveren heb ik het niet echt over zelfbouw ;-)
Customs worden ze ook nog wel eens genoemd. Vind zelf cruisers eigenlijk het beste passen, maar als je dat gebruikt is er altijd wel weer een iddiot die met goldwings en zo op de proppen komt.
RIj zelf shadow 1100 en er rijdt wat mij betreft niets lekkerder dan een lekker ploffende dikke vtwin.
Het is best apart dat er geen markt voor zou zijn. Op 1 of andere manier trekken dit soort modellen toch altijd de aandacht. Zet een dikke harley, intruder , vulcan of shadow naast een gepimpte bmw en het is niet de bmw die de meeste nieuwsgierige blikken krijgt, ongeacht wat voor toeters en bellen erop zitten.
Ik hoop écht dat men weer normale cruisers gaat bouwen, Ook bij de grote merken. De lol van de japanners was dat je héél veel motor kreeg voor een acceptabele prijs. Een dikke 1500 intruder ging onder de 15K over de toonbank. Koop je bij Harley of Indian een instapmodel voor.
Harley is en blijft een jongensdroom, maaar jongens, die C 1500 BT van Suzuki vond ik ook altijd een plaatje.
Ik ben het hier zeker mee eens. De Suzuki C 1500 BT is zeker een mooie motor. Helaas paste die niet binnen mijn budget, waardoor ik een C800 uit 2006 gekocht heb.Yes.
Choppers en cruisers. Als je nu echt puristisch gaat worden zou je die termen niet door elkaar moeten gebruiken idd. Maar ja... Als we het hebben over dat merken die dingen niet meer leveren heb ik het niet echt over zelfbouw ;-)
Customs worden ze ook nog wel eens genoemd. Vind zelf cruisers eigenlijk het beste passen, maar als je dat gebruikt is er altijd wel weer een iddiot die met goldwings en zo op de proppen komt.
RIj zelf shadow 1100 en er rijdt wat mij betreft niets lekkerder dan een lekker ploffende dikke vtwin.
Het is best apart dat er geen markt voor zou zijn. Op 1 of andere manier trekken dit soort modellen toch altijd de aandacht. Zet een dikke harley, intruder , vulcan of shadow naast een gepimpte bmw en het is niet de bmw die de meeste nieuwsgierige blikken krijgt, ongeacht wat voor toeters en bellen erop zitten.
Ik hoop écht dat men weer normale cruisers gaat bouwen, Ook bij de grote merken. De lol van de japanners was dat je héél veel motor kreeg voor een acceptabele prijs. Een dikke 1500 intruder ging onder de 15K over de toonbank. Koop je bij Harley of Indian een instapmodel voor.
Harley is en blijft een jongensdroom, maaar jongens, die C 1500 BT van Suzuki vond ik ook altijd een plaatje.
Bekijk bijlage 1422384
Al eens op een Yamaha Vmax gereden?RIj zelf shadow 1100 en er rijdt wat mij betreft niets lekkerder dan een lekker ploffende dikke vtwin.
Goed punt, begin van het topic gaat eigenlijk uitsluitend over cruisers. Mooier wel naar mijn mening dan die gechopte bouwwerken