Waar Zusje's al niet makkelijk voor zijn..

ik zou een motorpoetsbedrijf gaan beginnen...
jij blij, inkomsten, zij blij, veel minder inkomsten..
 
Wahahaha lol, zo 1 heb ik er ook! (geen zusje dan)
Ik hoef alleen elke week even langs te rijden en me motor wordt netjes afgespoten en gepoetst :} :+
 
ik zou een motorpoetsbedrijf gaan beginnen...
jij blij, inkomsten, zij blij, veel minder inkomsten..

wel een ideetje voor mij denk ik :X

Vindt het wel leuk om motoren te poetsen.
Lekker over de rondingen heen met een doekje en laat maar blinken die handel O-)

[edit]
Kan er gerust een paar uur op zitten als ik wil... maar dan heb ik ook wel wat })
[/edit]
 
wel een ideetje voor mij denk ik :X

Vindt het wel leuk om motoren te poetsen.
Lekker over de rondingen heen met een doekje en laat maar blinken die handel O-)

[edit]
Kan er gerust een paar uur op zitten als ik wil... maar dan heb ik ook wel wat })
[/edit]
Waar woon je en wat kost dat poetsen totdat het gaat blinken je per uur? O-) O-) O-)

:+
 
Het kost me een bioscoop kaartje, maar dan heb je ook wat :P :) *D

(Afbeelding)
Ik moet er niet aan denk en dat één van de kinderen mijn motor wast.
No Way, doe ik wel zelf ( ook al heb ik er een hekel aan)

Maar...........jou zusje doet dat precies wel heeeeeeeeeel erg goed ;)
die kleine handjes kunnen dan ook overal tussen waar wij met onze grote handen niet aan kunnen.
 
wel een ideetje voor mij denk ik :X

Vindt het wel leuk om motoren te poetsen.
Lekker over de rondingen heen met een doekje en laat maar blinken die handel O-)

[edit]
Kan er gerust een paar uur op zitten als ik wil... maar dan heb ik ook wel wat })
[/edit]


Das mooi Guls, wanneer ga je de mijne poetsen?
Mag je ook een rondje rijden (hmm dan duurt het dus nog ff).
 
maar als de kwaliteit er naar is... (en het ligt eraan wat gaat blinken natuurlijk :9~ )
ik zit er wel over te denken hoor...
alleen al dat massagraf op de voorkant, de remstof op de voorwielen, de kettingspetters op het achtervelgje...
 
tja de kosten van de schoonmaakmiddellen is ook nie niks ;) :P
Dat is waar.
Maar die kosten heb ik dan dus niet.... hhmmm... begint al interessanter te worden. ;)

Hoe zit 't met evt. aansprakelijkheid en hoe lang denk je d'r voor nodig te hebben?? })
Ik heb ff een plaatje toegevoegd zodat je de tijd in kan schatten. O-)
mf38.jpg
 
Dat is waar.
Maar die kosten heb ik dan dus niet.... hhmmm... begint al interessanter te worden. ;)

Hoe zit 't met evt. aansprakelijkheid en hoe lang denk je d'r voor nodig te hebben?? })
Ik heb ff een plaatje toegevoegd zodat je de tijd in kan schatten. O-)
(Afbeelding)
Je hebt hem alvast even laten inweken :?
 
Dat is waar.
Maar die kosten heb ik dan dus niet.... hhmmm... begint al interessanter te worden. ;)

Hoe zit 't met evt. aansprakelijkheid en hoe lang denk je d'r voor nodig te hebben?? })
Ik heb ff een plaatje toegevoegd zodat je de tijd in kan schatten. O-)
(Afbeelding)

Dat wordt denk gewoon een Half uur lang Hoogedruk spuit :+ :+ })
 
Dat is waar.
Maar die kosten heb ik dan dus niet.... hhmmm... begint al interessanter te worden. ;)

Hoe zit 't met evt. aansprakelijkheid en hoe lang denk je d'r voor nodig te hebben?? })
Ik heb ff een plaatje toegevoegd zodat je de tijd in kan schatten. O-)
(Afbeelding)

LOL... de sloot in. Wel goed dat je ff de ogen hebt afgeplakt, ik zou na een actie in de sloot ook niet herkent willen worden als "die gast in die sloot".


nou ben nu ff out-of-runnin' (lees 1,5 maand)

Maar anders wil ik best doen :+

ben woonachtig in waalwijk en de kosten zijn €10.- per uur :+
Voor een afspraak moet je maar mailen :P


:+

Niet duur, zit er een koppie koffie bij het wachten er ook bij? :+

Helaas een beetje ver rijden vanuit Enschede. Iemand in de buurt van Enschede nog een zusje met de poetserietus en bioscoopdrang?
 
:^

Het is jammer dat ze niet in de buurt woont...Heb nog 2 bioscoop kaartjes liggen en een smerige R1 in de garage :P
 
22, en dan voor een bioskaartje?

Erg zeldzaam zusjes als dat, de mijne krijg ik niet zo ver, en die is morgen (over over 4 minuten :+ ) 20.

Of is ze bezig met haar motorexam en hoopt ze em te mogen lenen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan