tip: probeer hem (haar?) particulier te verkopen. Waarschijnlijk kun je op die manier de extra's beter tot waarde brengen. Een dealer zal bij inruil hiervoor nauwelijks iets méér willen geven, terwijl het voor een liefhebber wel waarde heeft. Als je vervolgens met een zak vol geld op jacht gaat naar een opvolger, valt er zonder inruil vaak ook meer te pingelen mbt de vraagprijs.....
Suc6
helaas zijn die richtprijzen voor standaard motoren, waar je bij mij niet echt meer van kunt spreken. Dus dan is dat flink nadelig voor mij
edit: wellicht toch wel interessant zie ik zo.
Ik zal eens gaan informeren.
We zullen zien.
Heb m net op marktplaats.nl en motoroccasion.nl gezet en via verkoopuwmotor.nl een taxatieformulier ingevuld.
Als het niet interessant is blijf ik er gewoon zelf lekker op
gooi er een set nokkenassen in van een GSXR 1100 (olie koeler) en eventueel de carbs van de 1100 er ook op zetten, moet je eens opletten hoe sportief ie wordtDe laatste weken loop ik telkens meer met de gedachte om mijn fietsje te verkopen en een wat sportiever model te gaan kopen (ZX*R, GSX*R).
Vraag me alleen af wat ik voor mijn motor zou kunnen vragen bij verkoop.
Beetje gegevens:
- Bandit 1200N
- Bouwjaar: half 1997
- KM-stand: 76000
- Akrapovic uitlaatsysteem
- Spiegler remsysteem
- UpsideDown voorvork
- LSL Superbike Stuur
- LSL voetsteuntjes rondom
- Spyball Alarmsysteem
- Dynajet stage 1 + K&N Luchtfilter (stage 3 + extra filter erbij).
bij 70.000km een grote beurt gehad en ongeveer 800km geleden een nieuwe achterband (BT-014).
fotootje:
(Afbeelding)
Het is dus helemaal niet zeker of ik m wel ga verkopen, hij rijdt perfect, maar ik krijg toch meer en meer de drang om iets sportievers te gaan kopen.
DankWAT EEN ONTZETTEND MOOI DING ZEG!!!!!!
Het is mischien een klein beetje gedateerd, maar met deze Bandit rijdt je absoluut niet voor paal..
3750 tot 4000 Euro moet je er wel voor kunnen vragen, jammer dat ik al iets anders op het oog heb, ik heb nog steeds een zwak voor de Bandit 1200 N.
En deze is helemaal top !!! Succes !!
Ik geloof dat ie uit een GSX1000R komt, maar ik weet dit niet zeker. het was in ieder geval een GSX.Tis dat ik net een Bandit 1200 gekocht heb, ik vind 3750,- helemaal niet te veel voor deze fiets, ik heb voor de mijne meer betaald en die is van '96 en ook niet helemaal standaard.
weet je toevallig uit welke motor de voorvork afkomstig is die nu in de bandit zit? da's namelijk een modificatie die ik ook ooit nog es wil doen.
Erbij houden is iets te veel van het goede. Wordt een dure hobby. Inruilen ga ik sowieso niet doen, dan zou ik een dief zijn van mijn eigen geld..gewoon erbij houden , voor die fooi die ze terug geven hoef je hem niet in te ruilen