Waarom een zijspan?

Vinn

Die hard MF'er
9 mei 2015
477
0
Velserbroek
Heel af en toe zie ik er weer een een motor met zijspan de ene nog lelijker dan de ander.

Nu vraag ik me af waarom rijden er mensen zijspan?

-het is lelijk
-je zit niet droog
-meestal onwijs krap
-niet tussen de file door/vooraan stoplicht
-niet het echte motorgevoel (bochten ed)
-etc etc.
 
Omdat slechts een select gezelschap het begrepen heeft.
Jij hoort daar nog niet bij.

Ik ook niet echt trouwens.
 
Laatst bewerkt:
Je weet toch? Chicks worden drijfnat op een zijspan !! :Y

full
 
Als je de vraag stelt snap je het al niet.
Waarom zou je gaan fietsen? je wordt nat, komt te laat en je wordt nog moe ook.
Vissen? Je verveelt je rot, zit te verkleumen en je vangt ook niets.
Als je denkt door de vraag hier een beetje de boel op te fokken zit je fout, dan moet je echt een Vale46 topic zoeken. Hier zitten allemaal mensen die wat ouder en wijzer zijn.
Als je echt nieuwsgierig bent moet je eens een rondje op mijn MZ komen rijden. 20pk en alle nadelen van een zijspan, maar leuk!
 
Als je de vraag stelt snap je het al niet.
Waarom zou je gaan fietsen? je wordt nat, komt te laat en je wordt nog moe ook.
Vissen? Je verveelt je rot, zit te verkleumen en je vangt ook niets.
Als je denkt door de vraag hier een beetje de boel op te fokken zit je fout, dan moet je echt een Vale46 topic zoeken. Hier zitten allemaal mensen die wat ouder en wijzer zijn.
Als je echt nieuwsgierig bent moet je eens een rondje op mijn MZ komen rijden. 20pk en alle nadelen van een zijspan, maar leuk!

Tjee. Mij lijkt een zijspan echt helemaal te gek :+ en bevind mij de afgelopen twee weken erg vaak in de zijspannen topics om te loeren. Wellicht kan ik een keer mee in de bak van die MZ? :+
 
Laatst bewerkt:
Tjee. Mij lijkt een zijspan echt helemaal te gek :+ en bevind mij de afgelopen twee weken erg vaak in de zijspannen topics om te loeren. Wellicht kan ik een keer mee in de bak van die MZ? :+


Kan geregeld worden hoor .
Maar alleen als je bloedserieus bent want er worden natuurlijk geen rondjes voor de leuk gereden.
daar doen we niet aan .


:+
 
Heel af en toe zie ik er weer een een motor met zijspan de ene nog lelijker dan de ander.

Nu vraag ik me af waarom rijden er mensen zijspan?

-het is lelijk
-je zit niet droog
-meestal onwijs krap
-niet tussen de file door/vooraan stoplicht
-niet het echte motorgevoel (bochten ed)
-etc etc.

tja... jij hebt het echt niet begrepen....

inderdaad er zijn lelijke zijspannen.... er zijn echter ook hele mooie, (eigenlijk net als met solo motoren)
je zit niet droog....? Zit jij op je solo wel droog????
krap? mijn span is breder dan een beetje Mercedes of andere dikke auto... (menig zijspan zitje is breder dan een autostoel
ik heb nog nooit in een file gestaan met mijn span
niet het echte motorgevoel???.... maar WEL het echte zijspangevoel.

Zijspan rijden is geweldig, en ik ben blij dat heel veel mensen dat nog niet door hebben, zo blijven wij toch nog iets unieks hebben
 
Laatst bewerkt:
Heel af en toe zie ik er weer een een motor met zijspan de ene nog lelijker dan de ander.

Nu vraag ik me af waarom rijden er mensen zijspan?

-het is lelijk
-je zit niet droog
-meestal onwijs krap
-niet tussen de file door/vooraan stoplicht
-niet het echte motorgevoel (bochten ed)
-etc etc.

Als dat een argument is dan ben je niet eens een motorrijder. Dan kun je ook nooit promoveren tot zijspanrijder.
 
Als je de vraag stelt snap je het al niet.
Waarom zou je gaan fietsen? je wordt nat, komt te laat en je wordt nog moe ook.
Vissen? Je verveelt je rot, zit te verkleumen en je vangt ook niets.
Als je denkt door de vraag hier een beetje de boel op te fokken zit je fout, dan moet je echt een Vale 46 topic zoeken. Hier zitten allemaal mensen die wat ouder en wijzer zijn.
Als je echt nieuwsgierig bent moet je eens een rondje op mijn MZ komen rijden. 20pk en alle nadelen van een zijspan, maar leuk!
Ahum B|







:+
 
Als je de vraag stelt snap je het al niet.
Waarom zou je gaan fietsen? je wordt nat, komt te laat en je wordt nog moe ook.
Vissen? Je verveelt je rot, zit te verkleumen en je vangt ook niets.
Als je denkt door de vraag hier een beetje de boel op te fokken zit je fout, dan moet je echt een Vale46 topic zoeken. Hier zitten allemaal mensen die wat ouder en wijzer zijn.
Als je echt nieuwsgierig bent moet je eens een rondje op mijn MZ komen rijden. 20pk en alle nadelen van een zijspan, maar leuk!

Spreek voor jezelf... :+
 
Omdat het leuk is ... ja, ondanks ik er zelf geen heb, en ook geen ervaring durf ik te stellen/geloven dat het leuk is!

Voor velen is het hun broodwinning, om met een 110cc, waarmee je hier uitgelachen wordt, te rijden, met een simpel aangelaste loodzware zijspan, beladen tot 6 personen EN bagage, veel bagage, te rijden met amper 10 à 15 pk, bergen en kapotte wegen niet ontziend ...
het is gewoon de max!
full

Ik kan me dus best voorstellen dat het leuk is ermee te rijden ...

Op tuningwagens zie je soms staan,
"tuning is not a crime, it's a lifestyle",

op zijspanmotoren kunnen we voor TS zetten,
"zijspanrijders are not stupid, they have a life"
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Omdat het leuk is ... ja, ondanks ik er zelf geen heb, en ook geen ervaring durf ik te stellen/geloven dat het leuk is!

Voor velen is het hun broodwinning, om met een 110cc, waarmee je hier uitgelachen wordt, te rijden, met een simpel aangelaste loodzware zijspan, beladen tot 6 personen EN bagage, veel bagage, te rijden met amper 10 à 15 pk, bergen en kapotte wegen niet ontziend ...
het is gewoon de max!
[afbeelding]
Ik kan me dus best voorstellen dat het leuk is ermee te rijden ...

Op tuningwagens zie je soms staan,
"tuning is not a crime, it's a lifestyle",

op zijspanmotoren kunnen we voor TS zetten,
"zijspanrijders are stupid, especially halflive"

8-)
 
Maar als het écht leuk zou zijn, dan deed iedereen het toch wel?
 
Tuurlijk niet.
Dingen die echt leuk zijn, zijn slechts voor weinige gelukkigen weggelegd.

Sex met 2 bloedmooie vrouwen is ook echt leuk, toch komen de meeste mannen niet verder dan 1.
 
Maar als het écht leuk zou zijn, dan deed iedereen het toch wel?

Welnee, de doorsnee motorrijder pretendeert zo ruimdenkend te zijn, maar hebben net zo veel last van vooroordelen als de rest van Nederland.
Kijk naar de TS, heeft nog nooit span gereden en pent een lijstje neer met elk "argument" dat elke spanrijder al eens heeft gehoord. Maar ondertussen heeft TS nog nooit 1 meter op een zijspan gereden :') :')

Ik vind het overigens niet erg dat spanrijden nog een beetje exclusief is. Dat houd het gezellig.


Misschien is het wel eens leuk om een topic; "Argumenten om vooral niet zijspan te rijden" aan te maken, hier in het zijspannen-subtopic. :9 :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan