Wanneer ben je geen groentje meer?

Wanneer word je als motorrijder serieus genomen?

  • Als je je A-tje hebt gehaald?

    Stemmen: 4 5,2%
  • Als je 'n motor onder je kont hebt?

    Stemmen: 7 9,1%
  • Als je 'n strak pak aan hebt en 'n strakke motor onder je ko

    Stemmen: 8 10,4%
  • Als je 'm boven de 200km/u trekt?

    Stemmen: 1 1,3%
  • Als je 'n wheelie kunt maken?

    Stemmen: 5 6,5%
  • Als je 'n kneedown kunt?

    Stemmen: 39 50,6%
  • Als je om de 2000km 'n nieuwe achterband nodig hebt?

    Stemmen: 2 2,6%
  • Als je je altijd aan de verkeersregels houdt?

    Stemmen: 11 14,3%

  • Totaal aantal stemmers
    77
ik wil je ff feliciteren met je felbegeerde roze papiertje,
had in jou geval best wel groen mogen zijn

[me]verder hou ik mijn mond dicht[/me] :X
 
Als je aan je tweede motor toe bent omdat je huidige fiets het niet meer trekt. (terwijl je fiets technisch in orde is)

Maar er wordt nogal verschillend over gedacht dit is wat ik een aantal jaar terug mee maakte....
Was aan het klaverblad rijden om mijn bochten techniek te oefenen. Kotm er op een gegeven moment iemand op een fireblade bij. Die telkens over het verdrijfingsvlak (geheel wit niet mer strepen. ) heen reed bij het insturen. (was nog een beetje nat ook) Op een gegeven moment allebij even gestopt. Even ouwe hoeren. Ik zeg joh ik zag je telkens over het verdrijvingsvlak heen rijden kun je volgens mij beter niet doen. Hij ja maar ik heb veel ervaring. Ik oh, hoe lang heb je je rijbewijs dan als. Hij: sinds mei (het was toen juli) ik :X
Hij kon overigens heel snel mij in halen op de recht stukjes op het klaverblad. In de bocht haalde ik hem weer in op mijn vorige fiets GSX 550 ES uit '83 :Y
 
Jééééétje, net 2 dagen m'n rijbewijs en voel me nu al serieus genomen _O- .

Heb pas 1 keer gereden daarna (testritje op een oranjerode/paarse (oeps...) Kawa). En die gaat het worden Friezinnetje :Y .
Lijkt me een strakke motor "verbeter" = een strakke motor!, de kleur is snel als 'k 't goed begrijp.
Mhhh, m'n leren pak zit best strak :? en dat strakke kontje da zie 'k niet van voren :P (maar is er wel _O- ).

Kom eens een keer voor me rijden, dan kijk ik wel even en maak een foto voor de mede MF'rs... :9
 
Als je aan je tweede motor toe bent omdat je huidige fiets het niet meer trekt. (terwijl je fiets technisch in orde is)

Maar er wordt nogal verschillend over gedacht dit is wat ik een aantal jaar terug mee maakte....
Was aan het klaverblad rijden om mijn bochten techniek te oefenen. Kotm er op een gegeven moment iemand op een fireblade bij. Die telkens over het verdrijfingsvlak (geheel wit niet mer strepen. ) heen reed bij het insturen. (was nog een beetje nat ook) Op een gegeven moment allebij even gestopt. Even ouwe hoeren. Ik zeg joh ik zag je telkens over het verdrijvingsvlak heen rijden kun je volgens mij beter niet doen. Hij ja maar ik heb veel ervaring. Ik oh, hoe lang heb je je rijbewijs dan als. Hij: sinds mei (het was toen juli) ik :X
Hij kon overigens heel snel mij in halen op de recht stukjes op het klaverblad. In de bocht haalde ik hem weer in op mijn vorige fiets GSX 550 ES uit '83 :Y
Haha... wat een prutser :+
Maar heb je er nog wat van gezegd, of heb je hem lekker laten glibberen op de verf?
 
_O- :N
De zwarten zijn het snelst, zwart is namelijk geen kleur, en heeft daardoor niet de beperking van de lichtsnelheid, die kleuren wel hebben :P

De zwarte zijn snel ja, sneller dan de gekleurde in ieder gaval, maar nog sneller zijn de grijze. Die zijn namelijk niet afhankelijk of het donker of licht is (zoals zwart en wit wel hebben).
Dus ik zou voor de (zilver) grijze motoren gaan.
 
1. Hoe moet ik daar nou een foto van maken? |(
2. Wie neemt er wie in de maling? _O-

Ik werk in de psychiatrie, kom eens langs! :P


Ik en mijn gespleten persoonlijkheid komen wel een keer op de koffie :Y }) :N Kun je meteen een analyse doen :+

Maareh zonder gein. Maak ongeveer 15000 km per jaar op de moto en gisteren voelde ik me zwaar onervaren, auto aan de zijkant bekrast bij stoplicht.

MAW ERVAREN BEN JE NOOIT, JE WEET HET BETER TE CAMOUFLEREN :Y

oja 2e keer in 10 jaar dat ik iets meemaak met de moto O-) O-) O-)
 
Ik en mijn gespleten persoonlijkheid komen wel een keer op de koffie :Y }) :N Kun je meteen een analyse doen :+

Maareh zonder gein. Maak ongeveer 15000 km per jaar op de moto en gisteren voelde ik me zwaar onervaren, auto aan de zijkant bekrast bij stoplicht.

MAW ERVAREN BEN JE NOOIT, JE WEET HET BETER TE CAMOUFLEREN :Y

oja 2e keer in 10 jaar dat ik iets meemaak met de moto O-) O-) O-)

2e keer in 10 jaar? :} Heel veel mazzel ( O-) op je schouder?)!

Werd gisteren tijdens m'n eerste proefrit al klem gereden door een ontzettende #$%@ op 'n rotonde (werd er aan de linkerkant bijna van afgedrukt :( (toen ik nog 1 meter overhad ben ik maar op de rem gaan staan), hij had ook gewoon rechts kunnen blijven rijden) Vast een óntzéttend GROENE rijder! :(

-met die gespleten persoonlijkheid hoef je niet langs te komen hoor, dan zit je hier al goed- :Y
 
2e keer in 10 jaar? :} Heel veel mazzel ( O-) op je schouder?)!

Werd gisteren tijdens m'n eerste proefrit al klem gereden door een ontzettende #$%@ op 'n rotonde (werd er aan de linkerkant bijna van afgedrukt :( (toen ik nog 1 meter overhad ben ik maar op de rem gaan staan), hij had ook gewoon rechts kunnen blijven rijden) Vast een óntzéttend GROENE rijder! :(

-met die gespleten persoonlijkheid hoef je niet langs te komen hoor, dan zit je hier al goed- :Y


Als je niet meer groen was geweest had je waarschijnlijk al geremd met nog een meter of 3 ruimte over......... ;)
 
Haha... wat een prutser :+
Maar heb je er nog wat van gezegd, of heb je hem lekker laten glibberen op de verf?
Ik heb precies dit gedaan :X niet dus. Ja ik bedoel als je zelf niet door hebt dat je met 2 maanden nog geen ervaring hebt zit je ook zo in de discussie of dat witte spul niet gewoon wegdek is dat gebleekt is door de zon , ja sorry hoor.
 
Ik heb er nu toch wel meer dan 35000km opzitten, maar ik voel me nog steeds een beginner...
Zal nog wel ff duren ook
 
Terug
Bovenaan Onderaan