warm weer

Dit is de eerste keer dat ik blij ben met regen!
Maar nu ga ik idd weer rijden met die gladdigheid durfde ik het er niet op te wagen, regen wind en zelfs pekel houden me niet tegen!
Dus nu weer lekker :]
 
laat ik ook ff lekker mee klagen. het is een klote land voor motorrijders klote weer, snelheidscontrole flitsers teveel koekblikken drempels 30km zones enz maar aankomende zomer ben ik dit alles weer vergeten en heb de tijd van mijn leven op mijn r6 en zo gaat het jaar in jaar uit.
 
R6wIETEN,

Je hebt het over de zomer, heb je altijd een vaste maand dat je hem van stal haalt?
Of rij je nu ook?

Ben geen R6wIETEN, maar wil toch antwoorden :P

Is bij mij meestal eind februari/begin maart ... is een beetje afhankelijk van wanneer de weg weer pekelvrij is.
 
6 graden van(gister)morgen 8 uur Eindhoven, voering kan weer uit werkjas, standkachel in vrachtwagen niet meer nodig, verwarming in huis kan weer uit, oud dieselblik start weer normaal, zelfs in kale boom voor mijn slaapkamerraam begin ik nieuwe knopjes te ontwaren. Goede voortekenen dus, of is de lentedroom naar mijn kop gestegen?

Zag nog wel gladde plekken op vluchtstroken e.d. en pompje van ruitesproeier stuk :(
 
Oke !!!!!!!!!!!
IJS is weg ! *D

Gaan jullie nu de weg op, of houdt de regen jullie tegen ?
Of moeten we eerst wachten totdat de pekel is weggespoeld?

(En dan bedoel ik natuurlijk niet de Die Hards die nooit gestopt zijn !)

:]
Hoeveel moet \'t eigenlijk regenen voordat alle pekel weggespoeld is?
 
Ik haat pekel...
Ik haat ijs...
Ik haat kou...
Ik haat deze sadistische trekjes van moeder natuur...

Koz
 
Wat mekkeren jullie nou allemaal, gewoon rijden met die hap. Waar praten we nou over, 8-10 graden onder nul is toch peanuts, wat nou in een koekblik met verwarming. Aan de andere kant als het 35 graden is is het ook weer niet goed en zitten jullie waarschijnlijk weer liever in jullie koekblik met airco. Zijn jullie nou motorrijders? Oh ja en die Kl**tz*k die vorige week over de witte lijn tussen de files doorreed over de sneeuw dat was ikke, heeft iemand daar problemen mee of zo. Zit mij een beetje te bekritiseren vanuit z\'n warme koekblik, hou op schei uit zeg!
 
Ik heb vandaag heerlijk gereden. Lekker droog met een beetje vochtig wegdek en weinig auto`s precies op de momenten dat ik dat nodig had . Op de terugweg even gestopt bij de Total effe de motor afgespoeld en Kaos is weer blij.

[me]Kaos is echt blij ![/me]
 
Terug
Bovenaan Onderaan