Wat een flapdrol

Hoomy

Die hard MF'er
1 jun 2004
466
3
Hoesnbroek
Vriend van me komt afgelopen zaterdag voorbij. Hij had een motor gekocht.
40 jaar, 185 cm groot, goed inkomen.

Hij heeft een Shadow gekocht. Shadow niets mis mee.
Maar 500 cc?

Als er nou één dames brommer te koop is dan is het wel de Shadow VT500.

Maar het was écht een goede koop volgens hem. De fiets is uit 1985, 17.000 mijlen en hij heeft slechts 2000 Euro ervoor betaald!!


Maurice....je bent een idioot |(

(of heeftie gelijk?)
 
zou hem voor de winter gaan gebruiken en een dikke fiets voor de zomer gaan kopen...haha...leuk verhaaltje
dennis ;)
 
Voor 2000 had ie wel een fatsoenlijker brik kunnen kopen.

Zonde van het geld, maar misschien komt hij daar zelf nog weleens achter.
 
nouja, 500 te weinig?

mn pa, 50 jaar, een ltd454 voor nog veel minder.. is ook een leuk ding om mee te rijden :)
 
Maurice D'idioot, fietsje heeft cker goede statistieken?
Hij had beter 2 XT's kunnen kopen *O*
 
Maurice tu est un MOGOL.

17.000mls en altid binnen gestaan, bejaarde dame geweest etc etc |(

eeeeeee ltd454 vind ik niet leuk rijden :z
 
ik vermaak me op bijna alle motoren wel :) hangt er alleen af wat je er mee doet...als je wilt sprinten en vlot rijden en het kan niet met die motor dán ben je stom, maar met mijn huidige zedjes kan ik niet lekker 'toeren' omdat die dingen gewoon teveel toeren draaien bij normale kruissnelheid (80-120)... dan kun je beter een koppelmonstertje hebben en een vtwin is dan goed zat.

Ik zou er ook zo eentje willen :) voor erbij _O- maar voor die 2000 euro had ik ander spul gekocht.
 
Vriend van me komt afgelopen zaterdag voorbij. Hij had een motor gekocht.
40 jaar, 185 cm groot, goed inkomen.

Hij heeft een Shadow gekocht. Shadow niets mis mee.
Maar 500 cc?

Als er nou één dames brommer te koop is dan is het wel de Shadow VT500.

Maar het was écht een goede koop volgens hem. De fiets is uit 1985, 17.000 mijlen en hij heeft slechts 2000 Euro ervoor betaald!!


Maurice....je bent een idioot |(

(of heeftie gelijk?)
voor slechts 1000 euro meer had ik 'm een VT1100 uit 1986 kunnen leveren...met ongeveer hetzelfde aantal mijlen :P
 
Ieder zijn smaak, natuurlijk. Maar € 2000,- voor een '85 fiets is een hoop geld. :X

Nou, volgens Maurice vallen die 2000 eurotjes wel mee wánt hij heeft hem van een bekende gekocht. En ja....dan betaal je natuurlijk graag wat meer want dan wéét weet je wat je krijgt (volgens hem dan natuurlijk).
:Y _O- :N


Daar ik hem al wat langer ken geef ik hem maar gewoon gelijk. _O- *O*
 
Ik ga binnenkort een keer met hem toeren. Lekker met zijn tweetjes.

We vertrekken overigens wel in twee groepen. _O-
 
Is ie er blij mee? Zo ja, wat is het probleem? :?
En misschien is dat ding nog helemaal origineel, in goede staat en met inderdaad de echte kilometers.
Ik zie het probleem niet zo, of heeft ie het van jouw centen gekocht?
 
Is ie er blij mee? Zo ja, wat is het probleem? :?
En misschien is dat ding nog helemaal origineel, in goede staat en met inderdaad de echte kilometers.
Ik zie het probleem niet zo, of heeft ie het van jouw centen gekocht?

Tuurlijk is hij er blij mee. Heeft hem ált een week en er ál 50 km mee gereden
;)

Hij heeft dus nog geen probleem. Voor mij is het ook geen probleem. Het is inderdaad zijn geld. *D
 
Snelheid zegt niks, het is hoe je die snelheid gebruikt, in de bergen paar jaar terug behoorlijk wat moeite gehad met een XT 350 en pas in de Eifel met een CX500 of 650, die kenden de weg en ga er dan maar aan zitten in de kortere bochten met je 150 paardjes en bergen koppel.
 
2000 euro is aardig wat voor een 21 jaar oude motor, maar als-ie erg gaaf is dan doet de leeftijd er niet zo toe. Als je van dit soort motoren houdt lijkt het me een prima ding, is een goed blok en echt veel vermogen heb je er toch niet op nodig om relaxed rond te chopperen.
 
Maurice hondenlul!!!!!!



Nee hoor, het maakt mij niet uit. Als je er gelukkig mee ben is het goed. Maar ik verwacht wel dat je zon motor snel 'ontgroeid'. Maar ergens is het wel vertederend :Y
 
Ik snap het niet meer. :? In de topics "Is een R1 een goede beginners motor?" staat "Begin maar op een ER5".
En nu is Maurice een flapdrol???
Ik zeg, Maurice heeft op het MF meegelezen.

Hij heeft een goed inkomen (zeg je), dus koopt ie er over een jaartje of zo een weetikveelwat bij *O* , heeft ie meteen een pekelfiets
 
Maar goed dat we niet allemaal de smaak van TS hebben. Vriend??!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan