Wat een heerlijk gevoel

Gefeliciteerd!

Ook aan alle anderen die een keer een bericht hebben gepost of gaan posten dat ze zijn geslaagd.
(hebben we dat meteen gehad)

Maar kan me goed voorstellen dat je er blij mee bent. Veel rijplzeier.
 
Lady J komt naar je toe deze zomer :+

Gefeliciteerden veel plezier, hoop voor jou en mij dat het weer nou eens blijft meewerken vanaf nu *D
 
Zodra jij tijd hebt! Gezellie!

Heb vanmorgen me rijbvewijs gehaald en daarna voor het eerst een groot stuk alleen gereden, man wat een machtig gevoel!

[me] lady j verheugd zich nu al op de terug reis :] :] :] [/me]
Als je nou weer een keer een stukje aan het rijden bent mag je even langskomen om je 'prijs' op te halen ;)
 
Gefeliciteerd
full
goed gedaan...........
 
jajajaja ik weet oma.........

Maare Joyce, gefeliciteerd nog he!! Sprak Ferrekau gister op Scheveningen en vroeg naar je, hij vertelde me dat je inmiddels geslaagd bent en ook al je eerste prent binnen hebt!!!! })

Binnenkort ff stukkie rijhuuu dan???
 
Joyce, G E F E L I C I T E E R D!!!
Een beetje laat... maar wel lekker!

Heb vandaag gemerkt dat je de beste motor gewoonte in de praktijk hebt gebracht! Stoppen voor Motorpechvogels ;-)

Zoals ik je al gezecht heb gaat het de Gele VFR800FI niet worden. Op de overgang van de A4 bij de nelson mandelabrug stond ik weer stil ;(

Maar waar het om gaat is dat jij nu ook lekker kan rijden!!!
Toppie!!! GRT, DeDAS.
 
Joyce, G E F E L I C I T E E R D!!!
Een beetje laat... maar wel lekker!

Heb vandaag gemerkt dat je de beste motor gewoonte in de praktijk hebt gebracht! Stoppen voor Motorpechvogels ;-)

Zoals ik je al gezecht heb gaat het de Gele VFR800FI niet worden. Op de overgang van de A4 bij de nelson mandelabrug stond ik weer stil ;(

Maar waar het om gaat is dat jij nu ook lekker kan rijden!!!
Toppie!!! GRT, DeDAS.
Dat heb je he bij HvW B| . heb je hem op slot gezet en opgebeld met de mededeling van, daar staat i zoek het maar uit :+
Iig wel zonde, want volgens Joyce was het een mooi machine
 
@ viccie: kan je rekenen............ :P

@rema: eerst de belangrijke dingen he, de garaniums moesten hoognodig bijgepunt worden 8-)


@Joyce:(Afbeelding)

Van harte gefeliciteerd.

Enne ........ lekker zo'n vriend. Haal je eindelijk je A, mag je z'n motor niet ff gebruiken om het echt goed te leren :+ , want zeg nou eerlijk: zodra je je rijbewijs hebt moet je toch zo snel mogelijk kilometers maken!!
 
jajajaja ik weet oma.........

Maare Joyce, gefeliciteerd nog he!! Sprak Ferrekau gister op Scheveningen en vroeg naar je, hij vertelde me dat je inmiddels geslaagd bent en ook al je eerste prent binnen hebt!!!! })

Binnenkort ff stukkie rijhuuu dan???
Lijkt me gezellie! *D

Joyce, G E F E L I C I T E E R D!!!
Een beetje laat... maar wel lekker!

Heb vandaag gemerkt dat je de beste motor gewoonte in de praktijk hebt gebracht! Stoppen voor Motorpechvogels ;-)

Zoals ik je al gezecht heb gaat het de Gele VFR800FI niet worden. Op de overgang van de A4 bij de nelson mandelabrug stond ik weer stil ;(

Maar waar het om gaat is dat jij nu ook lekker kan rijden!!!
Toppie!!! GRT, DeDAS.
Uiteraard stop ik dan ff, je had trouwens wel een puik plekkie uitgezocht, maar niet heus ;) . Maar rijden bevalt prima, en wij binnenkort ook een keertje gassen???
 
Terug
Bovenaan Onderaan