Wat een heerlijke dag..

Vanmiddag om een uur of 1 vertrokken in de regio eindhoven/den bosch en om 4uur weer thuis(zo'n 250km gereden).
Meteen ff m'n gedownloade mapping voor mijn PCIIIR getest en wat blijkt, ik kan voortaan ong. 40km meer rijden met één tank! *O*
De dip bij 2500-3000 is weg en het midden gebied is sterker geworden!
Echt een aanrader zo'n PCIIIR *O*

Heb wat zitten zoeken op google, maar nog steeds onduidelijk. Wat is PCIIIR?
 
Hier nog een lekdijk rijder. :W
Eindelijk eens een keertje mooi weer sinds ik mijn motor achter in de tuin heb staan, en de lekdijk loopt vlak achter mijn huis langs dus dan is de keuze snel gemaakt. Heb trouwens ook niets gezien bij Lopikerkapel, maar ik was dan ook redelijk vroeg op pad.
 
Laatst bewerkt:
woehoee heb me motor net voor de tweede dag en het weer zit ook nog eens helemaal mee! Dus ook ik vanmiddag samen met mijn vriendin heerlijk gereden van Hoogeveen - Pesse - Nijeveen - Giethoorn - Uffelte - Hooghalen - Assen TT (pleintje) - Hooghalen - Westerbork - Hoogeveen :] :9~ Echt super! Ongeveer 140 km gereden.
 
Heeej dan was jij dus die ene andere motorrijder die ik vandaag tegenkwam :W . Waren wij dan de enigsten in Friesland ? Vond het trouwens best wel wat warm , ik zat bijkans te zweten in m'n pak of zou ik me wat te warm hebben gekleed ?
Ik ben in totaal 7 stuks tegen gekomen,idd echt koud was het niet,waar kwam ik jou tegen dan?vlakbij Oudemirdum?
 
Laatst bewerkt:
woehoee heb me motor net voor de tweede dag en het weer zit ook nog eens helemaal mee! Dus ook ik vanmiddag samen met mijn vriendin heerlijk gereden van Hoogeveen - Pesse - Nijeveen - Giethoorn - Uffelte - Hooghalen - Assen TT (pleintje) - Hooghalen - Westerbork - Hoogeveen :] :9~ Echt super! Ongeveer 140 km gereden.
He dat doe je goed op je nieuwe bike,mooi honda :Y :]
 
Vanmiddag was het schitterend weer om te rijden. Ben even naar noordwijk geweest, onderweg en in noordwijk zelf veel fietsen gezien. Het was echt te merken dat het mooi weer was, lekker om er zo van te genieten.
 
Het was inderdaad stralend weer vandaag.

[me="DinX"]is maar de motor op gesprongen en naar het auto- en motorsalon gereden :][/me]
 
Ik ben in totaal 7 stuks tegen gekomen,idd echt koud was het niet,waar kwam ik jou tegen dan?vlakbij Oudemirdum?

Als je geen groene BMW gezien hebt (zie avatar) hebben we elkaar gemist . Was ook niet in Oudemirdum geweest , heb wel in Hemelum getankt . Daarna mijn favoriete stuurweggetjes route gereden die weinigen kennen vandaar dat ik ook maar 1 andere motorrijder tegenkwam .
 
Och, wanneer je al meer dan 30 jaar rijd, hoef je niet meer zo nodig, s'winters
........
Daarom rijd ik nog steeds 's winters, ik rij pas 29 jaar en enkele maanden. :+

Vandaag dus ook, net als bijna elke dag.
Helaas vandaag alleen woon-werk. (nu ik type is dat dus eigenlijk gisteren, maar het was bijna vandaag toen ik thuis kwam)
En onderweg geen motorrijder tegengekomen.
 
Gistermiddag naar m'n ouders geweest met het koekblik, want er moesten 4 motoren aan de kant, voor we bij de motoren van m'n vrouw en mij konden komen..... ;( balen dus.
Wel veel motoren gezien onderweg.
 
Nou, echt jammer, ik had gisteren ook zo graag nog fijn een stukje gereden, maar moest aan een studieproject werken. In plaats daarvan afgelopen dinsdag 9 januari, naar de cursus in Maarssen getuft. Heeeeel ander weer toen, donker en veeeel wind.Op de terugweg naar Den Haag nog een
V-strom of iets dergelijks gepasseerd.
Zou die ook zo blij zijn geweest, toen ie veilig thuis aankwam??
 
Heerlijk gisteren, vanuit Roggel, Venlo, Straelen, Kevelaar, Goch, Kleve, Millingen aan de rijn, Berg en Dal, Mook, Plasmolen, Well, Venray, Horst, Sevenum, Panningen terug naar Roggel. Veel motoren gezien onderweg en als BMW-rijder netjes gegroet.
 
ik heb ook zoooooooooooooooooo heerlijk gereden *O*

was echt ge-wel-dig... :Y
 
Ook ik heb heerlijk gereden, lekker stukje langs de Maas.
Zelfs oom agent op de motor had goede zin en lachte en zwaaide.

Ik had gelukkig wel de wintervoering in mijn jas zitten
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan