Wat een lelijk rotding..

Ja, die is makkelijk, heb je ooit een mooie BMW gezien?

BMW%20K100%2083%20%203.jpg
 
Als hij zo staat is het al een lelijk ding
honda-dn01-2006-6.jpg

Maar zodra er iemand op zit, ziet het er helemaal niet meer uit. Gelijnd alsof het een supersnel ruimteschip is, en dan zit je er op alsof je op de pot zit??
739.jpg
 
aangezien deze onlangs werd genoemd als kanon voor de 500 euro challenge :

Honda%20VF1100S%20Sabre.jpg


Er is gelukkig toch wel wat vormgeving veranderd door de decennia heen....
 
Als hij zo staat is het al een lelijk ding
[afbeelding]
Maar zodra er iemand op zit, ziet het er helemaal niet meer uit. Gelijnd alsof het een supersnel ruimteschip is, en dan zit je er op alsof je op de pot zit??
[afbeelding]

honda-dn01-2006-6.jpg


Deze vind ik wel een beetje lastig.
Net als dat Starck ding is dit een heel tijdelijke concept, echt iets van nu.

dat starck ding heeft mij als persoon nooit zo geboeid, vond het teveel vormgeving voor het vormgeven..
als je van dat soort design hoor ( en het kleurt leuk bij je gordijnen en shiwawa ;) ) , prima.

Wat betreft die dn01 hierboven, I WILL RAISE YOU A :

2013-goldwingf6b.jpg


dan rijd je met dn01 in iedergeval goedkoper voor lul ;)
 
Persoonlijk vind ik al die plastiek "sprieten" die ze achterop een motorfiets plakken om de achterlichten, nummerplaat en richtingaanwijzers aan te bevestigen LELIJK.

Precies of ze hadden geen tijd of goesting meer om een fatsoenlijke kont aan de motorfiets te ontwerpen.

yamaha-yzf-r125-11w.jpg
 
Maar wat is er dan lelijk aan ?

[afbeelding]

het is niet mijn ding in meerdere opzichten , maar dit wijkt toch niet zo heel veel af van een xv535 ofzo , ofistie ook lillik :)
[afbeelding]

of zit ik nu patty brard met erica terpstra te vergelijken ?

Dan vind ik die Ducati dan nog wel wat hebben, niet uitgesproeken lelijk in ieder geval.

Wat de 535 vaak minder mooi maakt is dat die ongeveer het formaat van een brommer heeft, als er dan een persoon op zit die langer dan 1,70 meter is, dan is dat geen porum
 
[afbeelding]

Deze vind ik wel een beetje lastig.
Net als dat Starck ding is dit een heel tijdelijke concept, echt iets van nu.

dat starck ding heeft mij als persoon nooit zo geboeid, vond het teveel vormgeving voor het vormgeven..
als je van dat soort design hoor ( en het kleurt leuk bij je gordijnen en shiwawa ;) ) , prima.

Wat betreft die dn01 hierboven, I WILL RAISE YOU A :

[afbeelding]

dan rijd je met dn01 in iedergeval goedkoper voor lul ;)
De klassieker van de toekomst.
 
Sowieso.
Ik vind guzzi's echt gaaf....

Maar dan is er ook nog zoiets als deze:

Moto%20Guzzi%20V10%20Centauro%20%203.jpg


Geen knapperd in mijn ogen....
 
Zelf gespot en kwam uit mijn eigen onderzoek naar product design esthetiek ook naar voren als één van de lelijkste motoren, dus ik heb wetenschappelijk bewijs hiervoor :P

fGGOO9s.jpg
 
Laatst bewerkt:
Zelf gespot en kwam uit mijn eigen onderzoek naar product design esthetiek ook naar voeren als één van de lelijkste motoren, dus ik heb wetenschappelijk bewijs hiervoor :P

[afbeelding]

Daar is dus iemand heel lang mee bezig geweest '(

Hopelijk vond hij plezier in het bouwen...
 
Daar is dus iemand heel lang mee bezig geweest '(

Hopelijk vond hij plezier in het bouwen...

Probleem met die motor is vooral dat er best wel duidelijk ontwerp-principes in zijn toegepast (door laten lopen van bepaalde vormen/kleuren en het wegwerken van rommelige aspecten van het motorblok), maar net niet op een goeie manier. Het is vaak extra storend als iets net niet goed is :P
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan