Wat een plaatje

Inderdaad wel verstandig om mijn naam aan te passen. Toen ik begon met lessen ( 4 maanden gelden)wilde ik graag een chopper, totdag ik laats gereden had op een supersport. Ja, dat ging ging wel even wat harder als het lesmotortje. Deze supermagna combineert het een beetje, heeft veel power en pk´s maar je kan er lekker mee toeren. anyway een leuke motor om mee te beginnen zou ik zeggen.
Ja leuk om mee te beginnen. Denk eerlijk gezegd wel dat als je nu een beetje leert rijden, je de voordelen van een wat sportievere motor wel in zult zien. Een sjopper rij je naar mijn mening enkel omdat je dat mooier vindt/het imago beter bij je past(over smaak zullen we niet twisten ;-) )en daarom de wat mindere rijprestaties t.o.v. een toer/sportmotor voor lief neemt. Prijskaartje kan natuurlijk ook meespelen. Maar zo'n Magna is iig al beter dan bijvoorbeeld een Virago.

Veel succes met het zoeken van een nieuwe nick
 
Mooi ding! Maar inderdaad het schermpje en de sissybar eraf! Dan is 'ie weer zoals 'ie bedoelt is...
Ik heb één keer op een Supermagna gereden, en het enige wat me persoonlijk tegenviel was de remkracht. Een fiets met zoveel power zou over twee remschijven aan het voorwiel moeten beschikken. |(
Maar goed, da's mijn bescheiden mening.

Veel plezier ermee!

:]
 
Terug
Bovenaan Onderaan