Wat heb je vandaag aan je motor gedaan? [deel 2]

Status
Niet open voor verdere reacties.
@BRoos: doe mij ook eens zo'n goedkope... ik zoek er nog een voor mn fazer....

Ik vandaag even lekker 100km gereden (ok ik wilde 50 doen maar als je dan verkeerd rijdt gaat het snel) en ergerde me in het donker ziek aan de lichtopbrengst van mijn motor...
Thuis eens tegen een muur gezet en de lampen gaan afstellen... wat een verschil maakt dat... :X Meteen een kort testritje gedaan en damn.. wat een verschil *D
 
De krassen op mn spiegel van mn schuiver afgelopen zaterdag weggeschuurd -O- Gelukkig niet veel meer van te zien, alleen nog een beetje dof maar dat werk ik met de volgende poetsbeurt wel weer weg.
 
van

DSC_1966bewerktresized.jpg


tot

DSC_1967bewerktresized.jpg
 
net emotioneel gesprek gehad met mijn GS.... :') }) ik heb m verteld dat we dit weekend voor het eerst in 15 jaar niet naar de TT Assen gaan..... :')


:+ :+ :+

Nu ga ik lachen als hij morgenochtend niet wil starten ;)


Ik heb vanmorgen mijn motor 35 km mishandeld en vanmiddag hem laten afkoelen in de regen.... Wat een naar leven heeft die Italiaanse slet van me!
 
Zuur man, ben je zelf nog een beetje ongedeerd gebleven?
Beetje spierpijn maandag maar verder geen schrammetje. Vandaag de doffe plekken van het schuren weggewerkt, structuur blijft wat anders maar het ziet er iig meer als een geheel uit. Gelukkig niet heel veel schade, gebeurde bij vrij lage snelheid. Valdop heeft het er trouwens minder goed vanaf gebracht, die mist een centimeter of 2 :o
 
Gister de Bol gepoetst en vandaag naar de Hondadag geweest, waar ik samen met een paar mensen ( waaronder Johan Kole op een hele mooie CBX ) de motorbegeleiding van de rit heb gedaan.

Hele mooie rit gehad, en wat een pracht van een vent, die Johan!
 
Verse olie en oliefilter voor me 600F, oude zat er 9000KM in, ging op zich nog best. Rij alleen lange stukken eigenlijk.
 
Motor op de grond gelegd met een gangetje van 80km/h topkuip+topframe kapot,spiegels kapot, knippers afgesleten, deuk in tank, onderkuip doorgeschaafd, kontje krassen, stuurbeugel :? krom.
Dus als iemand nog wat heeft liggen O-)
 
Motor op de grond gelegd met een gangetje van 80km/h topkuip+topframe kapot,spiegels kapot, knippers afgesleten, deuk in tank, onderkuip doorgeschaafd, kontje krassen, stuurbeugel :? krom.
Dus als iemand nog wat heeft liggen O-)

topic titel maar veranderen in "wat heb je je motor vandaag aangedaan"? :+

succes met opknappen
 
Laatst bewerkt:
ff de dooie torren van me kuipruitje afgeschraapt :+ , motor gewassen en in de waxx gezet :9~
Ohja en zelfs me achterbrug gepoetst met engine cleaner, aangezien hij pikzwart was met een dikke laag smeer.. Zelfs de achterbrug van achmed ze hayabusa uit rotterdam is niet zo bling :X :X
 
Ik ben bezig het motorblok uit te wisselen van mijn FJR. Het oude blok had een gebroken nokkenaskettingspanner, met alle gevolgen van dien. ;(
 
Naar aanleiding van de rit naar en (nat) van Assen:

- gepoetst
- uitlaat goed vastgezet
- kontje verstevigd

(e.e.a. wordt straks toegelicht in mijn topic)

Ziet er weer strak uit. Nog vlug ff :] :P
 
Af kunnen bouwen en tanken en banden op spanning brengen en de eerste kilometers gemaakt na 3 maanden trapfietsen
 
Even gauw een kleine kentekenplaathouder gemonteerd. Even gauw duurde toch 3,5uur. :X Maar het resultaat mag er zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan