Wat heb jij gekocht op de beurs? Show het hier

(Afbeelding)

Spec1r Bayliss White :)


349€

Wat is nu eigenlijk het verschil tussen de spec-1r en de gunwind? Op de site van suomy heb ik alleen kunnen ontdekken dat ze een iets andere luchtinlaat hebben bovenop de helm en dat de spec-1r uitneembare binnenvoering heeft. De prijzen zijn daarentegen wel heel verschillend :? de spec-1r is een stuk duurder dan de gunwind. Ik wil zelf namelijk ook een suomy op de beurs kopen.
 
LinkPhoto

Deze zou ik op de beurs hebben gekocht, maar door het weer van gisteren kon ik niet en op een andere dag ging ook niet dus heb ik ze per toeval bij een plaatselijke winkeltje gekocht voor 6,5 euro stuk.
 
en laarsjes:

full


(voor degene die het niet weten : Alpinestars S-MX 3 ;) )

En verder nog een paar handschoenen van Verheul, met kevlar protection
 
Wat ik allemaal gekocht heb..

Een Rev'It Vort-X jas bij Kalsbeek, L van 290 voor 189 (iemand meer info over deze jas?)
en een set Oxford 1'st time Panniers (zadeltassen) voor 50 euro bij Oxford.

Heb de gele jas gekocht vanwege m'n gele SV anders was het de MQP jas geworden bij Safe (ook iets van 200 euro).

En voor de rest een treinkaartje à 20.20, 15 euro entree, 8 euro eten dus ik heb er als zuinige hollander nog net iets mee verdient.

full
 
Laatst bewerkt:
Veel leuke dingen op de beurs gezien, maar me toch in kunnen houden, alleen paar kleine knippers... ;)

De meid heeft paar gave shirts en cap van racegirl gekocht...leuk spul. Is een merk van een racende blonde, canadese stoot....kijk maar eens op racegirl.nl.
Zij geeft ook diverse rij / race cursus-en op Assen speciaal voor vrouwen...misschien tippie voor de meiden op t forum... :]

(Afbeelding)

(Afbeelding)

oeh mijn vriendin zit nu helemaal in me oor te schreeuwen dat ze die wilt duz welke stand heb je die vandaan?? en wat koste ze?
 
Ik heb een leren overall gekocht,handschoentjes :) (bij Hein Gericke uit Breda,ben dus helemaal naar Utrecht geweest terwijl ik er dagelijks voorbij kom :X )

en Laarzen en een goedkoop schijfremslot (beter iets dan niets)

Verder vond ik het echt supergroot,vergeleken met 2 a 3 jaar geleden!

En gezien de prijzen ben ik supertevreden over de aankoop van m'n motor 3 weken terug!
 
Ik heb een leren overall gekocht,handschoentjes :) (bij Hein Gericke uit Breda,ben dus helemaal naar Utrecht geweest terwijl ik er dagelijks voorbij kom :X )

en Laarzen en een goedkoop schijfremslot (beter iets dan niets)

Verder vond ik het echt supergroot,vergeleken met 2 a 3 jaar geleden!

En gezien de prijzen ben ik supertevreden over de aankoop van m'n motor 3 weken terug!

Koop er AUB ook ff zo'n goedkoop herinneringskabeltje bij, voordatje opzoek mag naar goedkope remschijven/remklauw/kappen/spiegel/knippers etc. *D
 
Quote:
Op vrijdag 27 februari 2004 12:00 schreef Fuck Het Milieu het volgende:
een uitrijkaartje van € 1O,-


Quoate: Parkeer jij betaald met je koekblik???

(er zijn veel gratis plaatsjes voor het koekblik, meestal ook nog dichterbij )

Waar dan, ik ga zondag naar de motorbeurs en vind 10 Eurotjes duur genoeg, om mijn blikkie daar neer te zetten. Dus als iemand tips heeft om ergens anders (dichterbij en gratis)te parkeren, laat maar horen!!!
 
Voor €85 heb ik deze Oxford tassenset gekocht bij JTP op de beurs. Kost normaal bij motoport €179,- :P

Oxford.jpg


Was wel redelijk wat werk deze eerste keer de tassen een beetje netjes te bevestigen op de motor. Is volgens mij wel aardig gelukt. Binnenkort eens een proefritje maken met de beladen tassen
 
...

Was wel redelijk wat werk deze eerste keer de tassen een beetje netjes te bevestigen op de motor. Is volgens mij wel aardig gelukt. Binnenkort eens een proefritje maken met de beladen tassen

Probeer dan wel die banden die nu over je buddy heen lopen eronder te doen (achterzitje eraf, tassen ophangen, zitje terugklikken) Als je er op deze manier hard mee remt in beladen toestand, zitten opeens die tassen tussen je benen ;)

En plak iets onder de tassen op je kuipwerk ter voorkoming van krassen. Just my 2 cents ...
 
Probeer dan wel die banden die nu over je buddy heen lopen eronder te doen (achterzitje eraf, tassen ophangen, zitje terugklikken) Als je er op deze manier hard mee remt in beladen toestand, zitten opeens die tassen tussen je benen ;)

En plak iets onder de tassen op je kuipwerk ter voorkoming van krassen. Just my 2 cents ...
thanx!

Volgens de instructie moeten die 2 banden over het zadel heen. 1 band kan ik nog wel onder zadel proppen, maar de andere kan niet. Anders wil het zitje er niet meer op.

Ik heb er zo'n Oxford blanket bij gekocht. Van dat superstroeve materiaal. Zal dit weekend eens creatief gaan knippen. Vooral voor de tanktas
 
thanx!

Volgens de instructie moeten die 2 banden over het zadel heen. 1 band kan ik nog wel onder zadel proppen, maar de andere kan niet. Anders wil het zitje er niet meer op.

Je hebt gelijk. Wij deden inderdaad 1 band op de voorbuddy en 1 band eronder:

hung01.sized.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een leren broek, jeansmodel gekocht. Hij zit en staat op zich goed, maar is tussen de middag nog even onder de stofschaar gegaan om 'm bij de taille wat in te nemen. Het is weliswaar een damesmodel maar kiert nog teveel. Een riem en dan zo'n harde een vouw op m'n ruggegraad irriteert op dun duur toch. Ik ben benieuwd of het gaat lukken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan