Wat heb jij gekocht op de beurs? Show het hier

Zij staat bij de truck van Shark helmets, geen idee in welke hal....sorry
Klein standje, oh ja, tegen over de KTM stand, nu moet je t kunnen vinden...
kosten ongveer 20 euri's per shirt.....erg leuk...succes


ik ben gisteren geweest en heb ze niet kunnen vinden echt balen vriendin van me wou ze zo graag.. (petje en dat shirtje met kraag..

duz als iemand vandaag nog gaat en ze voor me kan kopen en brengen :P kwoon in bergen NH
 
Was een geslaagde dag.....

Mijn nieuwe aanwinst(en)
-Axo Race 3 pak
-Alpinestars GP plus handschoenen

Mijn broer
-Alpinestars P1 pak (zwart
-Alpinestars GP plus handschoenen
-Sidi Vertebra laarzen

Toppie dus ;)
Net even een piccie geschoten :P

Mijn broer en ik in tenue 8-)
70342
 
Hey mensen, op mijn eerste motorbeurs heb ik gekocht: een Evolution jack en broek (beide textiel). Vind het zelf erg mooi en ben er erg blij mee, zit ook prima. Verder nog een Lazer Fibertech helm. Zelf erg tevreden mee en volgens mij heb ik het dure treinkaartje + entree + duur eten en drinken er wel weer mee terugverdiend. Helm was ruim 200 euro goedkoper dan ik op internet had gezien.

Hier nog ff een foto van mij waarop ik de jas aanpas op een motor. En nee ik heb de motor niet gekocht, had et bordje niet gezien ;)


Bijlage: Motorjack.jpg
 
Ik mag ook niet klagen.
M'n jas had ik voor 100 euro. Een maatje van ons had dezelfde, ook op de beurs, voor 199 euro.
Ik zag die goedkope het eerst en paste hem. :)
Jammer voor hem........0-)

De broek was 129 en de helm 250.

Wel grappig om te zien wat iedereen gekocht heeft.

full
 
Helm was €325,- en het vizier €90,-
Vond ik natuurlijk niet goedkoop, dus gelukkig een pinlock systeem erbij gekregen en ook meteen laten inbouwen, op het normale vizier wel te verstaan.

325 voor een Quantum F is écht wel goedkoop hoor :X
 
Ik heb voor mezelf maar eens een goed en te vet strakke jas gekocht. Was ook wel nodig want van het geklapper van mijn oude stoffen motorjack werd ik gek |( !!!!!

full


En zeg zelf hij is best geinig toch?

PS mensen die wilde weten wat hij kostte....400 euro bij bruggeman motoren, tsja duur, maar je hebt ook wat voorlopig
 
Laatst bewerkt:
Vandaag flink mijn best gedaan op de beurs :)

full


Broek + jas van textiel voor zoon Frank in maat 140 (59+69 euro)
Dezelfde set voor zoon Erik in maat 152 (zelfde prijs)
 
Ik heb voor mezelf maar eens een goed en te vet strakke jas gekocht. Was ook wel nodig want van het geklapper van mijn oude stoffen motorjack werd ik gek |( !!!!!

(Afbeelding)

En zeg zelf hij is best geinig toch?

Ik durf 't bijna niet te vragen maar wat kost zo'n jasje nou, ik heb al een Dainese leren broek maar moet er uiteindelijk ook nog een keer een leren jack bij kopen maar ik ben een arme student snap je O-)
 
Had zelf ook wel paar dingen willen kopen... maar ja dingen kosten geld... volgend jaar toch ff wat meer geld sparen en dan :9
 
Terug
Bovenaan Onderaan