Wat heb jij vandaag aan jouw motor gedaan?! Deel 3 alweer!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
nog wat carbon er op gezet :Y
full
 
Na kleppen stellen en carbs synchroniseren liep hij nog steeds onregelmatig in de lage toeren.
Omdat ik even geen tijd had om de carburateurs eruit te halen en goed schoon te maken maar even wat van die carburateur reiniger aan de benzine toegevoegd.
Ik heb eigenlijk weinig vertrouwen in dit soort wondermiddeltjes maar ach baat het niet....
En het heeft geholpen. Hij loopt ene stuk mooier nu.
 
whaha!
Ja. Bij mij zou er gewoon de hogedruk reiniger over hoeven... en dan een keertje polijsten.
succes met in elkaar zetten na het schoonmaken!
 
wat heb jij vandaag aan jouw motor gedaan?

frame omgewisseld voor een niet gescheurd exemplaar

en nog HEEEEEEEEEEEEEEL veel andere dingen
 
Uitlaat van de week hetzelfde semigloss zwart als het frame laten coaten.
Het matte zilver sprong er teveel uit.
Pedalenset gemonteerd en een andere kleur suede over het zadel getrokken aangezien de vorige verkocht is aan iemand die ook interesse had in een suede overtrek.
Deze week een reservezadel in twee of drie kleuren donkergrijs/zwart suede bekleden.
Het patroon ervoor is al geknipt..

DSC_0126.jpg
 
Niet vandaag maar wel op vrijdag.. Toen ben ik langs de heren van Superpole geweest.

Wilde al een hele lange tijd een hexagonaal uitlaat met een carbon eindstuk. Kon alleen geen fabrikanten vinden die er één voor mijn motor maakt.

Via via in contact gekomen met Superpole, een keer weze kijken en vandaag uitlaat laten bouwen.

Echt super goede service en aardige mensen. Maar ook belangrijk... een lekkere dikke sound die uit je brommert komt en de afwerking is echt top. Mijn mond hoeken raakte mijn oorlellen bijna toen hij mijn motor een zwengel gaf met de start motor en het ding tot leven kwam. Lekker zwaar geluidje 8-)

Helaas geen geluidsfragment, maar die komt nog..

Met veel dank aan de heren van Superpole voor het maken van mijn uitlaat.

p5pb7377417.jpg

p5pb7377436.jpg

p5pb7377430.jpg
 
Laatst bewerkt:
Niet vandaag maar wel op vrijdag.. Toen ben ik langs de heren van Superpole geweest.

Wilde al een hele lange tijd een hexagonaal uitlaat met een carbon eindstuk. Kon alleen geen fabrikanten vinden die er één voor mijn motor maakt.

Via via in contact gekomen met Superpole, een keer weze kijken en vandaag uitlaat laten bouwen.

Echt super goede service en aardige mensen. Maar ook belangrijk... een lekkere dikke sound die uit je brommert komt en de afwerking is echt top. Mijn mond hoeken raakte mijn oorlellen bijna toen hij mijn motor een zwengel gaf met de start motor en het ding tot leven kwam. Lekker zwaar geluidje 8-)

Helaas geen geluidsfragment, maar die komt nog..

Met veel dank aan de heren van Superpole voor het maken van mijn uitlaat.

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Ziet er ook erg strak uit! :9~

Wat kost zoiets ongeveer?
 
M'n Wingetje voor de laatste keer dit jaar uit gelaten om hem vervolgens samen met de Bull
klaar te maken voor de winterslaap.....lekker knus onder een hoes aan de Optimate :z :z

33m0vn6.jpg
 
Hij startte niet. Dus ik heb:

- de accu opgeladen
- de ontsteking opnieuw afgesteld
- de kleppen gesteld

En hij start nog steeds niet. Accu is inmiddels weer leeg. En ja er zit benzine in.

ff verderzoeken duss... Tis een Italiaan, dus het zij hem vergeven. En het is nog geen lente.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan