Wat heb jij vandaag aan jouw motor gedaan?! Deel 3 alweer!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb 'm vanochtend ook gewassen, hij was van de week al eens gewassen maar hij was weer vies door de regen/plassen dus gewoon vandaag nog een keertje. Wel lekker binnen in de garage kunnen doen :) Tevens de ketting schoongemaakt en opnieuw ingevet. Nu staat ie helemaal schoon met een hoes er over klaar voor de volgende rit, nu maar hopen dat het snel weer droog gaat worden (scheelt schoonmaken ;))!

[afbeelding]
Hey bekende motor :P vanmiddag was het trouwens droog, dus mn KTMetje ff opgehaald bij de dealer en de hele dag ermee gereden. Wat een geniaal apparaat, hard of langzaam rijden, verhard of niet, maakt allemaal niet uit. Die KTM dendert er vrolijk overheen, dit gaat echt een toppertje worden qua touren volgend jaar *O*
 
Vandaag m'n CRF zadel van een nieuwe overtrek voorzien, setje gebruikte zijkappen binnen gekregen en gepast, achterframe lederen strippen op geplakt voor bescherming en weet ik het wat nog allemaal meer.

8-)
 
Hey bekende motor :P vanmiddag was het trouwens droog, dus mn KTMetje ff opgehaald bij de dealer en de hele dag ermee gereden. Wat een geniaal apparaat, hard of langzaam rijden, verhard of niet, maakt allemaal niet uit. Die KTM dendert er vrolijk overheen, dit gaat echt een toppertje worden qua touren volgend jaar *O*

Haha, inderdaad :) Goed om te horen man, veel plezier met je oranje monster en als je heimwee krijgt naar die gele dan kan je hem altijd even komen opzoeken ;)
 
Zijkappen gerepareerd en begonnen de Km teller op het voorwiel te bouwen ipv het achterwiel.
En das een leuk klusje.

8-)
 
Vandaag mn eerste motor gekocht! Dus op gezeten, even laten lopen, naar gekeken (heel veel naar gekeken ) en overgeschreven.
 
Fotoooo's..

Oh ja en mijn schatje aan de acculader gegooid ;(

motor-1.jpg


Tot nu toe even de beste!
 
In de kou het achterwiel, waar een nieuwe band op is gelegd, erin gezet ivm het slechte weer wat ze morgen aangeven. Zou jammer zijn als ie van zijn paddock stand af flikkert door de wind. Verders even de achterbrug schoongemaakt en ingespoten met een teflon spray zodat alles er weer spik en span uit ziet.

Maar iig, bah (!) aan het koud weer, koud gereedschap, slechte verlichting :S Mijn toekomstig huis zal en moet een verwarmde garage met koffiezetapparaat hebben en de radio niet te vergeten.
 
getankt, en de rechterkant van de weg opgezocht toen er een strooiwagen me tegemoet kwam rijden.
 
Helemaal (nou ja, alles wat in potentie gaat roesten) in de Tectyl Amber gezet. En me nu 3 maanden niet gaan storen aan de prut en het zand. Ketting dik in de Red Grease alvast, en een beetje spanning erop. Pekel, here we come.
 
Afgelopen weekend kleppen gesteld van de GT, bleken er 5 te zijn die te strak stonden... Daarna ff de carbs schoongemaakt en gesynchroniseerd. Ook ontdekt dat er een scheur in de bevestiging van m'n tank zat, goed dat de boel ff los was dus.
full

Tanks dus maar leeggemaakt en een paar dagen laten uitdampen. Toen de scheur uitgeslepen
full
en vervolgens dichtgelast. Niet m'n mooiste laswerk helaas maar het zit iig weer vast.
full
Nu alleen nog het inhouden bij volgas eens zien op te lossen, dus wss de carbs er weer af binnenkort.....
 
Laatst bewerkt:
Geschorst, begonnen met poetsen en me voorspatbord gelijmd. Was helaas door de vorige eigenaar te strak aangedraaid waardoor er een klein scheurtje was ontstaan.
 
Topkoffer erop, zijkoffers eraf en opgeborgen, gewassen en ingespoten tegen de pekel. Weer klaar voor de files van maandag.
 
Begin gemaakt om de klep spelling te meten.
533a4cde-40d2-4b0a-a30a-d1c8865c4694.jpg

Kan woensdag pas weer verder dan komt het speciale tooltje pas binnen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan