Wat heb jij vandaag aan jouw motor gedaan?! Part 5!!!

Subframe in elkaar gestoken, blok eruit gebouwd, voorvork eruit gebouwd, wiel eraf gehaald, blok schoongemaakt, frame (half) schoon gemaakt

Morgen maar eens de hogedrukreiniger uithalen om het frame klaar te maken voor permanente lasjes
 
Effe wat pekel d'r af gespoten, beetje gesopt en gesponst en weer een kenteken-stickertje geplakt zodat ik weer te spotten ben. 😁
 
Laat mij jou volgende keer helpen dan...
Of is het dan te snel af?
 
Schuurtje een beetje aan kant gemaakt. Nog lang niet naar t zint maar wel de wadrmtelamp opgehangen. Een en ander in het kader van het spuiten van het RD350LCFII frame, hetgeen een project is


20200125_121504.jpg
 
In een eerder stadium heb ik de bedrading van de GT250 wan een maatje van me werkend gemaakt. Die bedrading in de koplamp inelkaargestoken en getest, en wat denk je: Alles deed het Koplamp kon dus dicht

Natuurlijk gebeurt een en ander bij de brandende tuinhaard en onder het nuttigen van de wereldberoemd in Ypenburg zijnde Hamburgertje uit eigen Keuken

20200125_155550.jpg
20200125_150938.jpg
20200125_122954.jpg
20200125_145530.jpg
 
Niet vandaag maar gisteren en ook niet aan men eigen motor 😅.
De zzr1400 van men vader ff in de garage binnengedaan voor een garantiegevalletje. Daarna naar huis gereden. Baantjes lagen er maar vettig bij. Wel gelijk een klein ritje gedaan.
IMG_20200124_154655_409.jpg
 
Laatst bewerkt:
Zeker wel bij dit weer. Van de zomer is het er niet te harden.
Òh, vreselijk. Ik ben daar zo’n ontzettend groot mietje in. We gaan dit jaar de schuur isoleren en komt er een betere, grotere dus eigenlijk, radiator in en de mobiele airco gaat verwisseld worden voor een split unit. Als het klimaat niet perfect is dan heb ik er gewoon geen zin in om wat uit te voeren.
Terwijl als ik aan het werk ben maakt het me geen reet uit of het vriest of dat de mussen van het dak flikkeren.
 
Is een dingetje... Voor mij hoeft dat hok niet warm te zijn, ik ben een koudemens. In huis sloeg de kachel aan omdat het 12 graden was... Maar die verf houdt daar niet van...
Oh en trouwens: In die schuur wordt niet gesleuteld... Bij mooi weer buiten, bij lelijk weer binnen in de huiskamer...
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan