Jij hebt het over CC's maar je kan het ook nog hebben over 1,2,3,4 cilinders enz..
de sv650(s) is ook heel geschikt als 25kw en las in de moto73 dat de vstrom op 25kw ook heel goed te bereiden is.
En dan hebben we het ook nog over budget en inzetbaarheid, als iemand midden in de stad woont en alleen daar de motor voor gebruikt dan is een crosser best leuk.
Ik ben het dus niet met je eens, er zijn meer factoren dan alleen CC's
Edit: ik ben veelste laat achter motorforum gekomen en ben het wel eens met onderhoud van een 2takt.....
Klopt, maar het verschil tussen een 600cc 4cyl en een 600cc 2cyl is wel behoorlijk aanwezig, maar veeeeel klijner dan het verschil tussen een 250 en een 400 bijvoorbeeld. En die fiuetsen die jij noemt zijn idd erg leuke fietsen voor 25 kw. waar zij ik dat dat niet zo was?
Met me kawa ken ik leuk smijten en het schijnt dat ie ongeveer het zelfde blok (terug gevoerd dan ) als een zzr 250 heeft.Vind het een fijne en wentbare fiets.
Heb op 600cc gestemt en waarom, ten eerste omdat dat het dichts bij 500 cc zit en ten tweede omdat ik nog nooit op een 400tje heb gereden.Wel op een 250 voor het eerst met lessen maar da was kut.
Voor 125cc geld het zelfde als de 400cc nog nooit op gereden.
Goedenmorgen meneer er-5. Kweet niet of jij lekker wakker ben, maar het blok in je 500cc ER-5 is NIET hetzelfde als een 250cc ZZR
Het is wel hetzelfde blok als de GPZ, en de KLE.
weet wat je rijdt.
wat de neuk, 500cc 4 tact natuurlijk. maarja DAT staat er niet tussen natuurlijk