Wat is een SV met schade nog waard?

bisje

MF'er
8 jun 2004
102
0
Roggel / Bussum
Heeft iemand enig idee wat een SV 650 S uit 2001 (16.000 km) nog waard is?

De schade bestaat uit:
- krom subframe
- kromme voorvork
- vrijwel alle kuipdelen (licht) beschadigd
- radiator lek
- koplamphuis kapot
- achterlicht kapot

opties zijn een superbikestuur en een sportdemper. Motor loopt goed en heeft alle beurten gehad.

Ik heb geen idee wat ie nog waard is. Misschien ga ik deze opknappen of verkopen en pas volgend jaar (of nog verder in de toekomst) een andere kopen.

Groeten, Dolf
 
Ja het frame en blok zijn nog geheel goed. Tank, instrumentenpaneel, bedieningsorganen etc. zijn ook nog goed.
 
Goh, daar heb ik nog eens wat aan...

Ik bedoel dus niet wat jullie er voor willen geven maar wat ie nog waard is..
 
€ 2.000,- ofzo denk ik :)

Denk dat je zeker niet op meer hoef te rekenen...
 
Ik heb 2100 betaald voor een 99'er met als schade:
kapotte radiator,gedeukte tank, rem/schakelset kaputt..
Was wel bijna 2 jaar geleden, en ook in belgië.
 
Je krijgt er volgens mij het meeste voor als je hem in onderdelen verkoopt. Maarja, das nog altijd wel een stuk moeilijker dan alles in een keer. + de vraag of je alles dan wel kwijt raakt..
 
Tussen 2000 en 2500 lijkt enigzins te doen...
Maar meer dan 2500 echt niet...

Wel een hoop gokwerk dit hoor... O-)
 
Ik krijg nog 3500 euro voor mijn SV uit 2001.. 50000 km gelopen
Maar goed maar net waar je hem eventueel op in ruilt en wat de gek er voor geven wil he :)

Maar met zo veel schade, gaat denk ik niet veel meer opbrengen :)
 
Dat zal denk ik toch opknappen worden. Vanmiddag even naar de motorzaak om te kijken wat een nieuw subframe kost..

Foto's volgen vanmiddag..
 
Dat zal denk ik toch opknappen worden. Vanmiddag even naar de motorzaak om te kijken wat een nieuw subframe kost..

Foto's volgen vanmiddag..

Nieuw :? , ik zou als ik jou was eerst eens effe motorslopend nederland afbellen, dat scheelt je allicht, houd voor de zekerheid effe de maten van je vork erbij, misschien kun je wel een sjieke (of originele) vork vinden terwijl je aan het bellen bent :)
 
hmmm 2000 vinnik zelfs nog veel

Kheb met een vriend van me een DUC748 gekocht, tank was kaduuk, voorwiel en de kappen beschadigd voor ...1500 euro .. de rest was nog inorde. Hij heeft er onlangs al een ritje mee kunnen doen :]
 
Ik was er ook al bang voor dat 2000 misschien niet haalbaar is. Opknappen dus! Voor onderdelen natuurlijk eerst motorslopen afbellen.

Zo zag ie er uit:
DSCN0016.JPG


en zo ziet ie er nu uit:
Afb012.jpg

Afb013.jpg

Afb014.jpg

Afb015.jpg

Afb016.jpg

Afb017.jpg


De kuipdelen hebben lichte (herstelbare) schade op de "kopkuip" na

Groeten, Dolf
 
Zijn een hoop (dure) beschadigde onderdelen waar jij het over hebt :X ...

[edit] Zie nu ook dat je voorvoork beschadigd is; gevalletje Totall Loss denk ik '(

Ik zou idd nog wel ff bij de motorslopert langsgaan om te kijken wat ze hebben liggen, scheelt allicht een hoop €'tjes!

Check anders ter indicatie bijvoorbeeld deze eens :) .

Succes!
 
Laatst bewerkt:
Welke onderdelen heb je precies nodig???
I.v.m mijn eigen ombouw heb ik misschien nog wel het 1 ent ander voor je, voor een aantrekkelijke prijs uiteraard. Want een mede SV'er moet geholpen worden toch.
:P
 
hoe heb je hem trouwens zo gekregen?

En i.d.d gewoon ombouwen. Ik vind hem zonder kuipje zelf mooier. ff ander koplampje erop, en het ziet er beter uit voor een lagere prijs :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan