Wat is het toch met SS rijders??

Op donderdag 03 juli 2003 03:12 schreef ir_fuel het volgende:
Dus zwaaien ze nog steeds naar 95% van de motorrijders, daar elke mongool tegenwoordig een R6/R1 heeft :+ :+


PARDON............das nogal taal voor een MONGOOL.. :( ;) :+
 
Dus zwaaien ze nog steeds naar 95% van de motorrijders, daar elke mongool tegenwoordig een R6/R1 heeft :+ :+
...
Daar kun je dus je conclusies uit trekken.
Zal dan wel de beste gecombineerd met de mooiste looks zijn volgens het publiek :+
 
Ik zwaai me de tandjes naar alles wat op 2 wielen rijd met een cillinder inhoud van meer dan 125 cc ... :P

Anders groet ik altijd netjes met mijn voorwiel op 2 o'clock.. O-)
 
Ik reed vrijdag op zo'n druk polderweggetje...zie een helm boven het dak van een auto uit steken en begin spontaan al "de wave" in te zetten *D . Zit ik @*##!! naar een scooter te zwaaien :X
 
Ik reed vrijdag op zo'n druk polderweggetje...zie een helm boven het dak van een auto uit steken en begin spontaan al "de wave" in te zetten *D . Zit ik @*##!! naar een scooter te zwaaien :X
En toen?

Toen heb je die scooter van de weggedrukt? Goedzo! Beetje jou voor de gek houden met z'n helm...ttssskk...

:+
 
Ik reed vrijdag op zo'n druk polderweggetje...zie een helm boven het dak van een auto uit steken en begin spontaan al "de wave" in te zetten *D . Zit ik @*##!! naar een scooter te zwaaien :X
Dragen scooterrijders dan helmen tegenwoordig :? Zie ze altijd in hun korte broekkie zonder helm rondjengelen. :P
 
Ach ik zwaai vrijwel altijd.. Alleen niet naar agenten en hells-angels. Aangezien die ook nooit naar mij zwaaien. Als zo'n hells-angel naar mij zwaait zwaai ik wel terug :)

Maar ik merk wel dat ik met mijn R6 meer handjes krijg van SS rijders :P

Overigens vandaag een duif aangereden. Gelukkig raakte die niet mijn motor maar mijn hand :? . Dat voel je best wel met 85KMPU. Allemaal schijt op mijn broek en motor en een beetje bloed op de motor. Thuis er maar ff allemaal snel afgepoetst.
Duif viel op de weg en raakte daarbij een boel veren kwijt heeft het waarschijnlijk niet lang overleefd ;( .
 
Terug
Bovenaan Onderaan