Wat is jou langste onafgebroken rit ooit?

Ik kan me er bijna geen voorstelling van maken. Een jaar of zes terug 16 uur onderweg vanuit Noord-Italie gereden, 1350 kilometer. Moet er niet aan denken om 2x zo lang onderweg te zijn.

Waarom ben je niet vanuit Kristiansand overgestoken? Had je een hoop tijd en nog meer kilometers gescheeld. boot gemist... :X
 
Laatst bewerkt:
Persoonlijk had ik gewoon het thuisfront gebeld, iemand laten boeken op booking.com (zoeken op hotel goedkoper dan 50euro), en er naar toe rijden, slapen en weer verder. Zo doe ik het regelmatig.

Mijn langste dag was vorig weekend, van Le Havre (Frankrijk binnendoor) naar Amsterdam, 700km in 7u. Steeds om de 100km getankt omdat mijn kont pijn deed.
Met de auto van Amsterdam naar Genova, Italie (13uur). Terug wel een Motel bezocht.
 
:/ de tering zeg.
Ik vond die 1000 km op 1 dag op mijn Monster toen al een prestatie maar dit..
Had toen alleen last van stijve nek, kromme knie en een zere rechter schouder :')
 
2500km, wow... nee, moet afhaken bij 1000 km per bike of 1400 per koekblik. Kreeg je geen kramp in je rechter onderarm? (krijg ik altijd na 750km ofzo)
 
Mijn langste rit was begin Juli

We zaten in Zuid-Oost Frankrijk tegen de Italiaanse grens aan in Saint-Michelle du Maurienne en vanaf daar 1 dag naar Rotterdam.

10 uur in de ochtend weggegaan, 23.45 was ik thuis.

Google Maps

700 km lang helemaal doorweekt geweest vanwege zeer veel regen, wast tevens ook het meeste rotste ritje ooit :P

1047 km in 13 uur en 45 minuten

Best aardig wat gestopt onderweg aangezien soms vanwege de zware regenval amper te doen was :X

Was op m'n Thundercat

Ik reed toen samen terug met Petey van hier op MF, die reed op een Kawa ZX6R
 
Laatst bewerkt:
2500km, wow... nee, moet afhaken bij 1000 km per bike of 1400 per koekblik. Kreeg je geen kramp in je rechter onderarm? (krijg ik altijd na 750km ofzo)
in de pezen van men pols, en de blaren op men handen van de natte handschoenen
 
12 uur - 900 kilometer, vorig jaar van Frankrijk naar huis. Ik had de rit eigenlijk over 2 dagen willen uitsmeren maar uiteindelijk besloten om nog een dag te blijven en dan maar flink door te rijden. Was eigenlijk niet zo'n goed idee voor een onervaren rijder (ik had m'n rijbewijs en motor net een paar maanden).
 
819km Almelo binnen door --> Sauerland, daar rond knappen --> deels snelweg terug naar Almelo

Non stop knallen die dag, half 9 vertrokken in de ochtend, s'avonds om half 10 weer terug... eenmaal thuis dood en doodop. volgende dag eveneens gaar... het is de adrenaline die je op zo'n dag in de benen houdt, maar wat had ik toen heerlijk gereden.

Helaas dit jaar niet aan toe gekomen... baal ik wel van eigenlijk.
 
Koekblik: (Toyota Hi-Ace) 3200 km in 40 uur (Griekenland - Nederland via Joegoslavie -was in de jaren '80)

Motor: (HD FXDX) 1200 km in 14 uur (Noord Italie - Nederland in 2001).

Maar zo'n idiote actie als die van jou heb ik nog nooit uitgehaald :N

Totaal onverantwoordelijk maar wel knap! :Y :Y

(De lijn tussen heldendom en stommiteit is heeel dun :+ )
 
mijn langste rit is ongeveer 1600km van ijsselstein naar nice in frankrijk.
met mijn vrouw achterop.
altijd tegen 22:00 weg geen file lekker flink hard rijden genoeg tussen stops voor natje en droogje.
en meestal de volgende dag tussen 12:00 en 15:00 aankomen.
lekker hotel in en slapen maar,
de vakantie is begonnen.
dit hebben we ongeveer 7x gedaan.
en 2x was ik te moe vanuit mijn werk uit dus halverwege hotel langs de snelweg pakken en de volgende dag de rest van de rit.
mijn voorkeur gaat toch als het even kan om het in een keer te doen.
dan heb je verder alle tijd voor je vakantie.
 
langste rit was van kristinahamn (zweden) naar groningen

dik 1100 km in 13 uur ofzo

was me lang genoeg,was bekaf
planning was om onderweg een hotel te pakken,maar de rit ging zo lekker dat we doorgereden zijn
blij dat we thuis waren
thuis gelijk onder de douche en gelijk daarna op bed lekker :Z :Z :Z

volgende keer pakken we wel een hotel
 
@2712: je bent een totale mafkees, maar ik herken het wel :} :]

Ik ben wat bescheidener:

2007: 930 km in 13 uur, van Oostenrijk terug naar huis. Veel regen onderweg en daar waar ik erg toe was aan een pauze was het wegrestaurant gesloten wegens wegwerkzaamheden. Ik reed ook niet erg op mijn gemak wegens een ernstig versleten ketting. Thuis vierde mijn buurmeisje haar verjaardag. Sorry voor de herrie en of ik ook een biertje wilde? Nee, ik ga douchen en duik mijn bed in. Geen last gehad van het feestje. :z

2010: 983 km in 19 uur van de Zwitsers-Duitse grens naar huis. Dit was zeker niet non-stop, in Zuid-Duitsland bezocht ik de winkels van Louis, Polo en Touratech en had ik ook niet al te veel haast om het Zwarte Woud uit te komen. Eenmaal in de Eifel probeerde ik wat hotels, maar die waren vol. Dan rij ik toch gewoon direct door naar huis? De Eifel is lekker rustig midden in de nacht, ik schrok wel van een flitspaal (van voren in Duitsland) en in Nederland begon het prompt te regenen :( . In de vroege ochtend kwam ik thuis.

2011: 824 km in 12 uur, van de Tsjechisch-Duitse grens naar huis, veel snelweg, maar ook een stuk door de Harz. En net weer in Nederland file! FC Twente werd uitgezwaaid door zijn fans voor de kampioenswedstrijd. Gelukkig won Ajax, anders had ik er nu niet om kunnen lachen. *O*
 
Langste rit ooit op de motor is zo'n 1200 km.
En als iemand me na 1200 km had gezegd dat ik pas halverwege was, dan had ik ergens een hotel gekraakt of zo. No way dat ik dat nadoe, 2500 km binnen 30 uur...
 
1330 KM is weliswaar niet zoveel, maar gezien de route vond ik 't een hele prestatie. Van 6 uur 's morgens tot twee uur gereden, inclusief stops op alle mooie punten en 2 uur halt in Ecury sur Coole voor avondeten en vrienden. Ben ik nou een bikkel? 8-)
Ik heb iets van 5 ritten met 1000+ kilometers, op de snelweg redelijk te doen, binnendoor is het fucking lang..


Niet extreem lang, maar met de stukken binnendoor desalniettemin een aardig stukkie rijden.
 
ik was men vakantie begonnen met 820 km naar polen in 7 uurtjes
En in finland heb ik er een ritje van 700 opzitten (waar ze gelijk men rijbewijs hebben ingevorderd voor 2 maand, met 2 dagen om het land te verlaten samen met motor en rijbewijs, raar maar wel prettig)
En in noorwegen ben ik van de noordkaap naar andselv gereden, 650 km en zon 11 uur rijplezier.

En een iets kortere in noorwegen van 500 maar met 75km mountainbike/hike trail naar een gletcher wat ik niet gehaald heb, op 5 km van bestemming moeten omkeren omdat men motor van de berg af begon te glijden... over dat ritje heb ik 12 uur gedaan, die 75km rots/gravel pad was daar de boosdoener, niet veel in 2 de versnelling geweest. en het goot dat het niet meer mooi was, een en al slijk en slibber.
 
Niet extreem lang, maar met de stukken binnendoor desalniettemin een aardig stukkie rijden.
binnendoor is kut, heb ik in noorwegen gemerkt waar je gemiddelde snelheid al snel daalt naar 50 km per uur... nee ik had het makkelijker, gewoon snelweg, niet te gek doen. Het duurt gewoon erg lang voor je er bent.
 
:X 1330 km terug van mijn stage in Frankrijk op mijn FJ1100.. Ken het gevoel, nog nooit zo extreem, maar soms wil je gewoon naar huis, en zijn inderdaad alle hotels dicht.. (of heb je als student nog net geld voor je benzine :x )
 
Volgens mij hoort motorrijden wel leuk te zijn hoor!
Als ik zulke afstanden snel af wil leggen neem ik wel een vliegtuig. De kans dat je totaal vermoeid op 5km van huis jezelf doodrijd is enorm. Nee, ik neem wel een 50 euro motel of een B&B.
Voor mij ben je niet stoer, maar volslagen idioot.

En ja, ik rij ook wel een paar 100km op een dag, maar bij meer als 1000 gaat het ten koste van je concentratie.
 
Volgens mij hoort motorrijden wel leuk te zijn hoor!
Als ik zulke afstanden snel af wil leggen neem ik wel een vliegtuig. De kans dat je totaal vermoeid op 5km van huis jezelf doodrijd is enorm. Nee, ik neem wel een 50 euro motel of een B&B.
Voor mij ben je niet stoer, maar volslagen idioot.

En ja, ik rij ook wel een paar 100km op een dag, maar bij meer als 1000 gaat het ten koste van je concentratie.
Verschil moet er zijn..
 
Volgens mij hoort motorrijden wel leuk te zijn hoor!
Als ik zulke afstanden snel af wil leggen neem ik wel een vliegtuig. De kans dat je totaal vermoeid op 5km van huis jezelf doodrijd is enorm. Nee, ik neem wel een 50 euro motel of een B&B.
Voor mij ben je niet stoer, maar volslagen idioot.

En ja, ik rij ook wel een paar 100km op een dag, maar bij meer als 1000 gaat het ten koste van je concentratie.
ze weigerde men motor in te checken als handbagage!
en de laatste 5 km loop ik altijd naast men motor!


Ik moest vandaag gewoon nog iets regelen waarbij ik hier persoonlijk aanwezig moest zijn. shit happens, tis niet dat ik dit gepland had!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan