Wat kijken jullie nog meer ?

ZuperBaz

MF veteraan
4 jul 2005
1.517
1
Hoorn (Noord Holland)
Hey MF-ers

Ik ben eens benieuwd naar wat jullie als motorsport liefhebbers nog meer kijken naast de MotoGP en WSBK.

Ik zat gisteren naar de MotoGP te kijken en daarna kwam er een WTCC race op een één of ander stratencircuit. Nou moet ik gewoon zeggen dat het oersaai was om naar te kijken. Als je dat kijkt, krijg je echt geen gevoel van snelheid.

Formule 1 kijk ik persoonlijk al jaren niet meer. 70 rondes stom naar een 4-wieler kijken waarbij de echte actie vaak alleen in de eerste 2 á 3 rondes te vinden is. kortom ..boring!

Andere vind ik dan wel weer leuk. Zoals de Dakar (vooral de Trucks en de motoren) en WRC vind ik mooi om te kijken.
 
Ik probeer zoveel mogelijk motorsport mee te krijgen. MotoGP, WSB, BSB, AMA, Trial, Motorcross etc. Alhoewel ik motorcross op een gegeven moment tamelijk saai vind om te kijken. Live erbij zijn is dan wel een stukje leuker dan het op de beeldbuis kijken.

Alles met vier wielen kijk ik niet naar, en heeft mijn inziens pertinent twee wielen te veel. Zit geen spanning in. Heb vroeger wel is het eea aan WRC gekeken op eurosport, maar dat werd me teveel interview, te weinig actie. En vaak zat ik dan toch te wachten op motorraces die erna zouden komen, en erger je je alsnog kapot aan die sport. :P
 
Alles wat hierboven genoemt wordt en sprint wedstrijden, die worden helaas niet vaak uitgezonden.
Verder Mountainbiken, doe ik zelf ook :)
Kan en mag je zo hard als je wilt en is soms heel erg spannend.
ik kan me nog een afdaling herinneren waarbij ik niet meer weet hoe ik heelhuids beneden ben gekomen ;)
F1 kijk ik soms als het regend, vooral nu er veel hulpmiddelen verboden zijn.
Moeten ze bij de MotoGP ook doen.
Weg met die tracktioncontrol.
 
WRC, A1, Superbikes, Motogp, F1 soms, Wtcc, uuhm wat hebben we dan nog meer...? Zo,n beetje alles wat een boel lawaai maakt en naar benzine stinkt :Y
 
Ik volg de MotoGP en World Superbikes op de voet, en zo ook de World Supersport. De 125/250cc MotoGP races kijk ik niet.

Omdat vrienden van me de F1 wel volgen, keek ik vorig seizoen met een schuin oog en heb ik dit seizoen de eerste race gekeken, de tweede in de samenvatting... Het dúúrt mij vaak te lang. Heb er geen speciaal gevoel bij, 't doet me nog niks.

Als ik het op Eurosport toevallig tegenkom, kijk ik graag naar WTCC races. Close racing!
 
~
Alles wat hierboven genoemt wordt en sprint wedstrijden, die worden helaas niet vaak uitgezonden.
Verder Mountainbiken, doe ik zelf ook :)
Kan en mag je zo hard als je wilt en is soms heel erg spannend.
ik kan me nog een afdaling herinneren waarbij ik niet meer weet hoe ik heelhuids beneden ben gekomen ;)
F1 kijk ik soms als het regend, vooral nu er veel hulpmiddelen verboden zijn.
Moeten ze bij de MotoGP ook doen.
Weg met die tracktioncontrol.[/quote]


Net als vroegÂhh! Dat is tenminste rijde!
gewoon 400KM per uur met je Bugatti van 6 meter!! DÀT waren nog eens coureurs!! Tegenwoordig hoef je bijna niet meer te sturen..... En nee, ook niet met de laatste veranderingen op het gebied van F1...
 
Kijk eigenlijk alleen F1 en MotoGP. Kan voor de rest het geduld niet opbrengen om een of andere reden. Omdat et net niet het hoogste, beste, sneltste etc is denk ik.
Veendam - Top Oss spreekt nu eenmaal ook minder aan dan Chelsea - Liverpool.
(of is voetbal helemaal vloeken op MF? :$ )

Voor veel mensen zal et altijd dom rondjes rijden blijven, ook op 2 wielen (alleen ziet het bochtenwerk er dan nogal spectaculairder uit). Kwestie van je erin verdiepen, achtergronden, nieuwtjes dat soort zaken.
 
Ik volg de MotoGP en World Superbikes op de voet, en zo ook de World Supersport. De 125/250cc MotoGP races kijk ik niet.

!

Dat heb ik nou ook. Ook al zijn de 125/250cc net zo spannend .. zelfs misschien wel spannender .. ik kijk dan alleen het main event, de koningsklasse. Heb dus ook geen favoriet onder die rijders.

Wel kijk ik tijdens de WSBK races naar de SuperSports en de SuperBikes.
Ben Spies *O*
 
British Superbikes soms de oude 500 wedstrijden.
Daarnaast kijk/bezoek ik hobbymatig graag schaatsen ( alles behalve de 10.000mtr ), shorttrack, ijshockey,ijsspeedway,speedway,RedBull Airrace, RedBull X Fighters, Super G ( afdaling skiën ) en wellicht dit weekend voor het eerst Truckracen in Assen als fotograaf zijnde.
Wat de F1 betreft word het verneukt door Mr.Ecclestone, vanaf volgend jaar geen pit-stops meer waarbij ze mogen tanken.
 
125 cc, 250cc, Motogp, WSB, WSS, AMA ( motorstv ), BSB, WRC af en toe, F1 meestal, A1GP af en toe, Superleague, FMX Freestyle ......... vergeet ik nog iets wellicht :P .... kortom zo'n beetje alles op wielen met een motor eronder/erin :Y
 
Is dat BSB nog ergens op TV te volgen of alleen achter de decoder of digitaal?

[me="__MeNTaL__"]zit nog met analoog UPC gedoe...[/me] -O-

Heb er trouwens verdomd veel spijt van dat ik me niet eerder voor de MotoGP en SBK ben gaan interesseren zeg (kwam pas met het zelf motorrijden), want vroegah ging t er nog vaak stukken spannender en heftiger aan toe zonder al die technologische crap maar met dikke twins en 2takt geweld!
 
Naast de moto-gp kijk ik zondag 's avonds studio sport ff lekker voetbal. De rest van de week kijk ik nauwelijks tv.
 
125cc, 250cc, MotoGP, WSBK, WSS, BSB en af en toe AMA maar Mladin wint toch wel..............

Nascar vind ik trouwens ook prachtig...vorige week Talladega...350 in het uur...werelds :Y
 
MotoGP al jaren en wsbk sinds een paar jaar. Daarnaast kan ik de samenvattingen van alle motorsporten wel waarderen. Vroeger keek ik ook naar de F1, maar begon dat steeds minder interessant te vinden omdat het eigenlijk te lang duurde en altijd dezelfde teams wonnen. Ik zie wel dat het nu spannender is geworden maar voor mij heeft het teveel charme verloren, misschien komt dat in de tijd nog wel terug.

Powerboats, superboats en alle andere snelle vaartuigen vind ik ook leuk om naar te kijken.
 
tractorpulling
AMA supercross
fim motorcross
f1
motogp
superbikes
nascar

ik blijf er niet extra voor thuis en sta er al helemaal niet extra voor op maar als ik toch n iks te doen heb.

Ik moet zeggen dat ik nascar wel erg vet vindt om te kijken op motorstv. Dat is gewoon 200 ronde lang mekaar aandouwen en van de baan af beuken, en dat met een snelheid van 300+
 
Terug
Bovenaan Onderaan