Wat kost 220 km/u

Vorig jaar, de avond voor hemelvaartdag, ook geflitst, 129 waar je 80 mocht. Maar de bekeuring kwam pas eind agustus....
Dus dat wordt een spannende tijd.
En bij mij was 49 km te hard € 318
 
Op dat stuk A2 tussen Ittervoort en Nederweert wordt regelmatig geflitst... als het richting noorden is zetten ze hun wagen op de weg langs het kanaal..(bijna) niet te zien.. alleen dat smerig ding op de vangrails.. :j

Ik heb ze daar ook met hun laserguns zien oefenen. Ze stonden op het viaduct bij Kelpen naar het noorden toe te meten... ze staan dan ook aan de noordzijde van het viaduct.. met twee motormuizen op de invoegklaar in de startblokken.

Die dag was ik blij dat ik die afrit mooest hebben.. :j

Ik blijf het een klote hobby vinden van die gasten
 
Je wordt vast steeds somberder, Etienne. Kut.

Maar wil niet zeggen dat je geflitst bent toch, blijven moeilijk die motoren.
 
Hmm, dit suckt zwaar, geflitst met 100 te hard. :(

Sterkte ermee R1maniac! Wij mogen ons overmorgen verantwoorden bij de vrienden van justitie. :z
 
Het kan tot ongeveer 3 maanden duren voor je iets te horen krijgt. :(

Ik ben in augustus 2000 en oktober 2000 voor het hekkie geweest :(
De 1 voor 48 km/h te hard buiten de bebouwde kom, gepleegd fijt in januari 2000.
De ander voor 45 km/h te hard binnen de bebouwde kom in september 1999 + 2x fl 720,=

Ik kreeg in beide gevallen 3 weken vóór de datum van voorkomen, aangetekend bericht. |( |( |( |( |(

ff rekenen; dat is dus respectievelijk 7 en 13 maanden na delict bericht :?

P.s. en 2 jaar voorwaardelijk in beide gevallen |( |( |( |( |( |( |( |( |( |( |( |( |( |( |( |(
 
Laatst bewerkt:
Je wordt vast steeds somberder, Etienne. Kut.

Maar wil niet zeggen dat je geflitst bent toch, blijven moeilijk die motoren.

Nou maar hopen dat ik 6 juni m'n rijbewijs nog heb.

Sander, Rev, GJ, veel sterkte en succes woensdag.
Ik kan de komende dagen effe moeilijk inloggen op 't forum omdat ik voor m'n werk op pad ben maar ik ga woensdagavond een internetcafe zoeken in Berlijn en lees het nieuws daar wel.

Etienne
 
...
Ik zal morgen nog eens de krant napluizen. Als je geflitst bent zal het toch wel in de krant komen? 220 flitsen ze niet iedere dag. :?

Hoop houden. ;)

Idd meestal is dat voorpaginanieuws als ze een 'wegpiraat' met 220 kph geflitst hebben. Het zou dus mee kunnen vallen. Is dat niet het ultieme doel van ieder flitsambtenaar: 200+ kph?

Op dinsdag 14 mei 2002 00:02 schreef R1Maniac het volgende:
... maar ik ga woensdagavond een internetcafe zoeken in Berlijn en lees het nieuws daar wel.

Etienne

Hoezo verslaafd? :?
 
Ik ben in augustus 2000 en oktober 2000 voor het hekkie geweest :(
De 1 voor 48 km/h te hard buiten de bebouwde kom, gepleegd fijt in januari 2000.
De ander voor 45 km/h te hard binnen de bebouwde kom in september 1999 + 2x fl 720,=

Ik kreeg in beide gevallen 3 weken vóór de datum van voorkomen, aangetekend bericht. |( |( |( |( |(

ff rekenen; dat is dus respectievelijk 7 en 13 maanden na delict bericht :?

P.s. en 2 jaar voorwaardelijk in beide gevallen |( |( |( |( |( |( |( |( |( |( |( |( |( |( |( |(

Hoe kan je twee keer voorwaardelijk hebben? Als je dan gepakt wordt ben je toch zwaar de lul? Of omdat alles overlapte ben je er nog tussenuit geglipt.

En wat is de straf eigenlijk als je binnen je proeftijd gepakt wordt? Inleveren rijbewijs?
 
dacht al bij 53?

Ligt er aan hoe hard je er mag. Als je er 30 mag ja.
Maar ik had het eigenlijk neergezet met die marge van zoveel %. Weet niet hoeveel dat is trouwens.
Ik mocht eens 50 ergens en kreeg uiteindelijk de bekeuring voor 2 km te hard á 60 gulden.
 
Vraag in ieder geval de foto op. Enerzijds leuk om in te lijsten en met een beetje mazzel staat(n) er meer van de vrienden op en gaat het bewijs mank. Wie reed er te hard van de motoren die op de foto staan? Niet geschoten is altijd mis. Gewoon zeggen dat je je niet kunt herinneren ter plaatse te zijn geweest en of ze dat even willen bewijzen.

Succes
 
xou de regionale kranten van daar eens lezen, als ze iemand flitsen met 200+ staat dat er wel in...

Zo niet, heb je wellicht mazzel..

Suuk6 iig met duimen....
 
xou de regionale kranten van daar eens lezen, als ze iemand flitsen met 200+ staat dat er wel in...

Zo niet, heb je wellicht mazzel..

Suuk6 iig met duimen....


...hier hoop ik ook nog steeds op, heel erg veel waar 80 mag vond ik het vernoemen in een krant ook wel waard, niks meer gelezen....
Maar het blijft afwachten of ik nog op vakantie kan dit jaar.. '(
 
Hoezo verslaafd? :?

Beetje maar. 'k heb nu net op m'n hotelkamer ontdekt dat ik via m'n laptop, het infraroodpoortje en m'n GSM ook kan internetten 8-)

Voortaan die hele zooi ook maar mee op vakantie denk ik.
En nu rap alles aan de kant en de bar in! :+

Etienne
 
Hoe kan je twee keer voorwaardelijk hebben? Als je dan gepakt wordt ben je toch zwaar de lul? Of omdat alles overlapte ben je er nog tussenuit geglipt.

En wat is de straf eigenlijk als je binnen je proeftijd gepakt wordt? Inleveren rijbewijs?

De 1 was in regio Den Haag de ander in regio A'dam. De 1 wist niets van de ander :}

De straf zal dan minimaal 4 maanden rijbewijs kwijt zijn :P
 
'k heb nog niks gehoord 8-)
Begin weer een beetje te ontspannen nu.... :)
 
oh, dan zal er wel niks aan de hand zijn toch? binnen 6 weken ligt die envelop normaal op je deurmat!

effe stange:
tenzij ze het erg druk hebben gehad in de zomer... })
 
snelheden boven de 30 en 50 te hard duren respectievelijk langer dan normaal
ze trekken dan eerst alles na voordat de prent gestuurd word
 
Terug
Bovenaan Onderaan