Wat kost 220 km/u

Bedankt jongens, heel geruststellend allemaal ;)
Om even wat tegengas te bieden ;)

Ik denk dat het meevalt, met zo'n grote snelheidsovertreding had je anders waarschijnlijk allang een uitnodiging gehad om eens te komen verklaren waarom dat voertuig wat op jou naam staat toen zo hard reed. Zoiets laten ze geen maanden liggen.
 
Ik weet niet precies waar ik het gelezen heb, maar een schikking o.i.d. dient binnen 3 maanden na het plegen van het strafbare feit verstuurd te zijn. Indien deze periode verstreken is kun je bezwaar aantekenen. Grote kans dat de beschikking wordt vernietigd.
 
Euh... ik dacht dat ze je rijbewijs alleen in konden nemen als ze je staande houden, dus niet als je geflitst bent... :?
 
Laatst bewerkt:
Nou, ik zal wel weer ff duidelijkheid scheppe :P
Het is heel simpel, om te beginnen, een motor flitsen ze zowiezo moeilijker als een auto...dus daar mag je een beetje op gaan hopen...
En ten tweede....als ze je flitsen met die snelheid is er 1 smoes waar je altijd mee wegkomt...Iemand was een proefrit aan het maken op mijn motor, ik weet nu niet meer wie het was, ik had toen zn rbw als borg bij me...zal je wel de boete moeten betalen omdat voertuig op jouw naam staat, maar je rbw is veilig hoor...
 
Nou, ik zal wel weer ff duidelijkheid scheppe :P
Het is heel simpel, om te beginnen, een motor flitsen ze zowiezo moeilijker als een auto...dus daar mag je een beetje op gaan hopen...
En ten tweede....als ze je flitsen met die snelheid is er 1 smoes waar je altijd mee wegkomt...Iemand was een proefrit aan het maken op mijn motor, ik weet nu niet meer wie het was, ik had toen zn rbw als borg bij me...zal je wel de boete moeten betalen omdat voertuig op jouw naam staat, maar je rbw is veilig hoor...

Die ga 'k onthouden, volgende update volgt over een weekje of 4 :)
 
Volgens mij kun je bij die site van de tuftufclub(spam) zien wanneer er allemaal geflitst is,weet het niet zeker maar het is ergens terug te vinden op het net..
ben zelf laast geflitst met de auto reed na corectie 57 waar ik 50 mocht :j ff 28pleuro's dokke.Ga lekker de foto opvragen en de ijkpapieren van de camera,alleen maar om ff lekker
te pesten :j :j
 
Terug
Bovenaan Onderaan