wat maakt een streetfighter een streetfighter?

idd ander stuur, spiegel komt nog een undertray onder en een hugger......tevens tail-raisers.
Dit is idd een photosoep, maar wel zoals ie zal worden! Wordt nu druk aan gesleuteld! ;)
wachten in dit topic op het eind resultaat he!!

word voor mij geen streetfighter,de auto is afgekeurd en daar gaan de centjes heen,maar ach we hebben de rf nog :}
 
hoe ziet die rf zonder kuipen uit? :P

@ starrr

we wachten af,maak er iets vets van
rf zonder kappen uhm even kijken hoor
full


streetfighter :+
 
hee weer een topic van mij,ik heb dus een streetfightertje op het oog(heb er eigenlijk geen geld voor,maar zit er mee in me kop)maar wat ik me afvraag is wat is nou precies een streetfighter,mischien is het een domme vraag,maar ik heb al een paar motoren gezien waar een ander koplampie op is gezet ,en ineens is dat een streetfighter?

dus waneer is het nou een streetfighter,kan een 400cc een streetfigter zijn/worden,of een chopper enz enz........

neem aan dat echte streetfighters zware motoren zijn,anders is er toch niks te fighte,snappie,lijkt mij dan he,dus hoe zit dat allemaal?

lijkt me leuk om zelf een streetfighter te maken(met hulp)maar daar moet je zeker veel knaken voor hebben?
veel heeft het mij niet gekost :P ,heb de gixxer in de orginele kleuren gelaten(vind dit de echte suzuki kleuren) andere kont,kuipje,stuur,verder hier en daar wat polijsten.dan kun je de kosten nog aardig drukken ;) ,en s'winters steeds wat aanpassingen doen.hier een piccie van de mijne
full
 
Een streetfichter moey je zelf gebouwd/veranderd hebben
dat is vereiste nr1

Hoezo? als ik die fighter van ron koop, is en blijft het toch nog steeds een fighter ondanks dat ik er niks aan gedaan heb?

Wat is dit dan trouwens?

full


Het is naked dat snap ik maar, is geen caferacer want die hebben allemaal m-stuurtjes. Het is geen streetfighter met een manx replica zitje, het is geen eigenbouw aangezien het frame standaard is maar origineel is ie ook niet met andere brug, voorvork, velgen en tank. Een schadebak is het zeker niet maar een standaard oldtimer ziet er ook weer anders uit. Met andere woorden mijn hondaatje zit in een identiteitscrisis volgens mij ;)
 
Hoezo? als ik die fighter van ron koop, is en blijft het toch nog steeds een fighter ondanks dat ik er niks aan gedaan heb?

Wat is dit dan trouwens?

(Afbeelding)

Het is naked dat snap ik maar, is geen caferacer want die hebben allemaal m-stuurtjes. Het is geen streetfighter met een manx replica zitje, het is geen eigenbouw aangezien het frame standaard is maar origineel is ie ook niet met andere brug, voorvork, velgen en tank. Een schadebak is het zeker niet maar een standaard oldtimer ziet er ook weer anders uit. Met andere woorden mijn hondaatje zit in een identiteitscrisis volgens mij ;)
tja dit is een cusstum oldtimer ,denk ik ?
 
tja dit is een cusstum oldtimer ,denk ik ?

nee custom doet me meer aan shoppers denken in de trend van shadow en intruder, tis zeker geen oldtimer shopper. een custom oldtimer in de vorm van aangepaste oldtimer vind ik ook niet helemaal meer opgaan aangezien er inmiddels wel erg veel is aangepast en enkel het frame en blok nog standaard zijn.

beter plaatje:

full



Hoef zeker geen discussie over wat mn projectje wel of niet is of wel of niet gaat worden maar vind het wel een mooi voorbeeld van iets waar een ieder aan andere naam aan kan geven. Toen ik m kocht stond er caferacer op de tank, enkel gebasseerd op het feit dat ie samengesteld was uit diverse merken en alles gezet op gewichtsgesparing. Zelf vind ik het momenteel meer richting streetfighter gaan al is het dat absoluut niet omdat ie achter extreem laag is, meer een cruiser dan maar? ;)
 
nee custom doet me meer aan shoppers denken in de trend van shadow en intruder, tis zeker geen oldtimer shopper. een custom oldtimer in de vorm van aangepaste oldtimer vind ik ook niet helemaal meer opgaan aangezien er inmiddels wel erg veel is aangepast en enkel het frame en blok nog standaard zijn.

beter plaatje:

(Afbeelding)


Hoef zeker geen discussie over wat mn projectje wel of niet is of wel of niet gaat worden maar vind het wel een mooi voorbeeld van iets waar een ieder aan andere naam aan kan geven. Toen ik m kocht stond er caferacer op de tank, enkel gebasseerd op het feit dat ie samengesteld was uit diverse merken en alles gezet op gewichtsgesparing. Zelf vind ik het momenteel meer richting streetfighter gaan al is het dat absoluut niet omdat ie achter extreem laag is, meer een cruiser dan maar? ;)
ja ik weet ook niet hoe ik hem nu moet noemen,vind het ook geen fighter,zullen we het maar houden op :het geinige ding van ivan :P
 
volgens mij zijn de kenmerken van een streetfighter trouwens meer zaken als:

felle kleurtjes, een race achtige naked met veel blingbling meer voor de show dan comfort, dikke vorken voor en achter, breed superbike stuur, hoge achterkant, klein stuurkuipje of dubbele ronde koplamp.

afwijkend van standaard: ander zitje, dikke uitlaat en overdone aanpassingen :)

mijn bescheiden mening.
 
volgens mij zijn de kenmerken van een streetfighter trouwens meer zaken als:

felle kleurtjes, een race achtige naked met veel blingbling meer voor de show dan comfort, dikke vorken voor en achter, breed superbike stuur, hoge achterkant, klein stuurkuipje of dubbele ronde koplamp.

afwijkend van standaard: ander zitje, dikke uitlaat en overdone aanpassingen :)

mijn bescheiden mening.

Wat vinden jullie dan van de mijne, valt dit wel in de categorie Streetfighter?
k zou het zelf eigenlijk ook niet meer weten, heb er heel veel aan veranderd.
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan