wat maakt een streetfighter een streetfighter?

Wat vinden jullie dan van de mijne, valt dit wel in de categorie Streetfighter?
k zou het zelf eigenlijk ook niet meer weten, heb er heel veel aan veranderd.
(Afbeelding)

ik vind hem lekker :}

over een streetfighter overkopen...zou ik iig niet snel doen, als het een onafgemaakte zou zijn, dan wel, maar anders niet denk ik, of ik moet hem wel erg ruig vinden,maar in dat geval kun je zelf nog beter proberen

ik heb mijne gekocht in de lesmotor look (zoek maar op het forum :P ) dan had ik hem verbouwd tot min of meer streetfighter en anderhalve maand geleden kom ik een olie spoor tegen |( schade en dus maar weer knutselen, maar dit keer gaan we nog verder }) heb nog een neiuwe laser uitlaat liggen dus deze ga ik mee experimenteren :P
owja bij mij is het niet alleen maar de looks al is ie motorisch hetzelfde de remmen en de vering zijn wel verbeterd en hij is veel lichter als standaard :X

S4300279.JPG


zo staat ie er nu bij, geld zit ff heel erg tegen, maar ik ploeter rustig voort met beetje hulp
als je meer foto's wilt http://jundie.server8.org./crash/
 
Tnx voor de complimenten allemaal.
Gixxerron, nee ze is niet gekieteld nog niet tenminste, ik ben bezig met een 1100 blok wat wel een beetje is gekieteld, niet teveel want ik wil het graag heel houden en ze is van '79 dus al een oude dame. Het 1100 blok is 4 jaar jonger. Wel is ze heel goed afgesteld en stuurt als een mes. Ik ben bezig met een USD vork, die is al klaar om erin te hangen, maar ik moet nog adapters frezen voor de remklauwen, de kabelboom aanpassen omdat de zekeringkast op de standaard kroonplaat zitten en deze achter de zijkapjes moeten en ik moet nog iets maken om de koplamp of evt dubbelel lampen op te hangen. Als ik alles af heb dan bouw ik in een weekend alles over en dan kan ik maar even niet rijden.

Jundie, jou 500 ziet er al aardig gaaf uit. ik zou alleen dat kontje hoger monteren. Heb je trouwens die andere GS500 Fighter wel een gezien, staat ook ergens op het forum, hij is intussen wel van eigenaar veranderd maar bijft een heel gaaf ding, ook met USD vork erin. heb zou gauw geen plaatje of link maar zal nog zoeken voor je.
 
hoi oma ,ik kwam deze tegen dus ik schop mijn topic weer omhoog,een suzuki rf streetfighter !!
full
 
full

en dit is denk ik de eigenaar,kan nooit lekker rijden denk ik maar hij is wel opvallend genoeg :]
 
GS500: best bruut
cb: ook (khou nie zo van oudjes maare good job :} )
Da Franse ding: is bruut alleen hou ik nie van schedels, rare beesten en rare hoorns en punten op muh street.
Die rode: Zo moet het :}
 
Laatst bewerkt:
Hoeveel "Watt" zullen die lensbollen zijn die in de laatste rode streetfighter zitten???

Heb ze bij een scooterzaak gezien :X voor maar 15euro! Moet ik de boel nog wel ff op maat maken! Daar zijn ze 2x 12V en 2x 20W. Denk alleen dat de licht opbrengst niet voldoende is? Kan er een zwaardere lamp in? Of smelt de boel dan weg? En zijn het verstralers die lensbollen? Of zie je met badkamerspotjes meer???
 
is dit de ultieme streetfighter?


nee niet mijn ultieme, en ze is nog niet af...........
maar de topictitel luid: wat maakt een streetfigter een streetfighter?

nou, als je m compleet verbouwd, aangepaste kont iets met je frame, idg alles aanpakken en aanpassen, dat maakt en streetfighter een streetfighter(volgens mijn idee)

inelkaarbijnaklaar29lm.jpg

cbrf28at.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan