RG-gamma
MF veteraan
- 29 nov 2009
- 36.492
- 29.244
Ik heb in een ver verleden op een 851 gereden,bij die motor merkte je goed dat deze maar voor 1 ding gebouwd was en dat is voor racen,Het zijn van die nadenk momenten…..herkenbaar. Neem de tijd ervoor en maak de weloverwogen keuzes, haast heb je toch niet en wellicht waait het over….. Voorlopig ben ik als gepensioneerde nog niet toe aan de verkoop van mijn speeltjes.
Gisteren sinds maanden weer op de 888 gereden, koud en wat een hok tov vd VFR waar ik het meest op rij. Ik dacht nog op ‘mijn’ wegen: je hebt er geen zak aan, een sportmotor op volgepompte 60km/h wegen en elke drempel was er één teveel… Echter, op de invoegstrook een paar versnellingen door…heerlijk om vervolgens bij de grens een paar kilometer te sukkelen naar huis. Resultaat voor 2021: 500km gereden.
Onderweg in Denekamp, ff opwarmen….en een bordje soep.
En vrijdag ter afwisseling, geen zin in om mij in de pak te hijsen en ik was op stap met de platgeslagen kever….gewoon cruisen over de landelijke wegen. Totaal geen haast met de sportwagen…
Bekijk bijlage 1695086
geloof het of niet ik ben na een paar km omgekeerd en heb de motor gauw weer ingeleverd bij de eigenaar,daarna nog ff op
z,n andere Duc een 900SS gereden ,dat was een verademing vergeleken met de 851,veel comfortabeler,maar ja wat looks betreft won de 851 het met gemak,hij heeft nu zo,n 25jaar later beide motoren nog,de 900 staat inmiddels boven de ton ,de 851 staan een paar duizend km extra op,die staat meer mooi te zijn dan er mee gereden word.
Laatst bewerkt: