Wat moet ik daar nou mee?

Het zijn van die nadenk momenten…..herkenbaar. Neem de tijd ervoor en maak de weloverwogen keuzes, haast heb je toch niet en wellicht waait het over…..:? Voorlopig ben ik als gepensioneerde nog niet toe aan de verkoop van mijn speeltjes.

Gisteren sinds maanden weer op de 888 gereden, koud en wat een hok tov vd VFR waar ik het meest op rij. Ik dacht nog op ‘mijn’ wegen: je hebt er geen zak aan, een sportmotor op volgepompte 60km/h wegen en elke drempel was er één teveel…:r Echter, op de invoegstrook een paar versnellingen door…heerlijk om vervolgens bij de grens een paar kilometer te sukkelen naar huis. Resultaat voor 2021: 500km gereden.

Onderweg in Denekamp, ff opwarmen….en een bordje soep.

En vrijdag ter afwisseling, geen zin in om mij in de pak te hijsen en ik was op stap met de platgeslagen kever….gewoon cruisen over de landelijke wegen. Totaal geen haast met de sportwagen…

Bekijk bijlage 1695086
Ik heb in een ver verleden op een 851 gereden,bij die motor merkte je goed dat deze maar voor 1 ding gebouwd was en dat is voor racen,
geloof het of niet ik ben na een paar km omgekeerd en heb de motor gauw weer ingeleverd bij de eigenaar,daarna nog ff op
z,n andere Duc een 900SS gereden ,dat was een verademing vergeleken met de 851,veel comfortabeler,maar ja wat looks betreft won de 851 het met gemak:9;),hij heeft nu zo,n 25jaar later beide motoren nog,de 900 staat inmiddels boven de ton ,de 851 staan een paar duizend km extra op,die staat meer mooi te zijn dan er mee gereden word.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb in een ver verleden op een 851 gereden,bij die motor merkte je goed dat deze maar voor 1 ding gebouwd was en dat is voor racen,
geloof het of niet ik ben na een paar km omgekeerd en heb de motor gauw weer ingeleverd bij de eigenaar,daarna nog ff op
z,n andere Duc een 900SS gereden ,dat was een verademing vergeleken met de 851,veel comfortabeler,maar ja wat looks betreft won de 851 het met gemak:9;)
Supersport rijden is afzien :Y, maar het blijven voor mij de mooiste motoren, dus ik ga ermee door tot het niet meer gaat (lichamelijk en/of geestelijk).
 
Supersport rijden is afzien :Y, maar het blijven voor mij de mooiste motoren, dus ik ga ermee door tot het niet meer gaat (lichamelijk en/of geestelijk).
Ja ,ondanks mijn huidige bankstel op wielen blijf ik SS motoren ook het mooiste vinden,maar ja ze zijn zo onpraktisch dat ik
er niet meer aan begin,hou het wel bij kijken;)
 
Ja ,ondanks mijn huidige bankstel op wielen blijf ik SS motoren ook het mooiste vinden,maar ja ze zijn zo onpraktisch dat ik
er niet meer aan begin,hou het wel bij kijken;)
Ik blijf volhouden *O*. Moet zeggen dat ik (ondanks mijn gevorderde leeftijd) ook nergens last van heb na een dagje of weekendje sturen. Zodra ze me na een ritje van m’n motor moeten aftakelen, ga ik nadenken:+.
 
Ik heb in een ver verleden op een 851 gereden,bij die motor merkte je goed dat deze maar voor 1 ding gebouwd was en dat is voor racen,
geloof het of niet ik ben na een paar km omgekeerd en heb de motor gauw weer ingeleverd bij de eigenaar,daarna nog ff op
z,n andere Duc een 900SS gereden ,dat was een verademing vergeleken met de 851,veel comfortabeler,maar ja wat looks betreft won de 851 het met gemak:9;),hij heeft nu zo,n 25jaar later beide motoren nog,de 900 staat inmiddels boven de ton ,de 851 staan een paar duizend km extra op,die staat meer mooi te zijn dan er mee gereden word.
888: 118km’s
VFR: 79k km’s

En zoals het nu gaat/ging komen er geen andere motoren. Deze beiden rij ik zo vermogelijk op en de 888 hou om ernaar te kijken als ik achter de rollator hang. Denkend aan de tijd die ik met plezier op gereden heb.

Dat gaat me ook niemand afpakken….;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan