Knutselsmurf2
MF veteraan
Maar wat wil je nou precies nastreven, Han?
We hebben het allemaal over deze "stuurt" zus en deze "stuurt" zo. Volgens mij hoef je niet meer op tijd op je werk te zijn, dus erg veel haast hoef je niet te hebben.
Een R1 stuurt erg goed, denk ik, ( geen ervaring) maar je hangt niet altijd in een bocht. Op de rechte stukken lekker rustig toeren is volgens mij weer niet de lekkerste houding, hangend in je kuip. Motor is gebouwd voor een erg vlotte rijstijl, het liefst erg hoog in toerental
Lekker rechtop zitten in combinatie met een goed stuurgedrag is over het algemeen goed gecombineerd met een All Road. Maar dan heb ik de neiging om toch met grote regelmaat Off Road te gaan, ( wel ervaring mee) ook omdat dat type motor daar op gebouwd is. Weet niet of dat je nog het plezier gaat opleveren.
En dan hebben we het nog niet gehad over een motor aanschaffen/aanpassen/bouwen voor de "Looks". Ook daar kun je erg veel van genieten, terwijl je wel wat inlevert op comfort. En als je geen haast hebt maar voor je plezier rijdt zijn er in Nederland nog genoeg plekken waar je op je gemak van een tochtje kunt genieten. Ook al is het niet de best sturende motor. (welke dat dan ook wel zijn mag??)
Ik geniet in ieder geval nog wel, ook al stuurt deze motor "Beroerd" door zijn schuine voorvork volgens de deskundige????
Stuurt beter als het origineel. Een lesje Rake and Trail doet wonderen. En sturen is niet het enige genot van motorrijden, wel een belangrijke.
Afgelopen vakantie lekker passen wezen rijden met een Roadstar, met duo en aanhanger. Ook al geen stuurwonder!!
De stuurwonders komen me links en soms ook rechts voorbij, maar ik weet zeker dat ik niet minder plezier heb en geniet. En heb alles gezien, inclusief de marmotten.
Motorbeleving is breder dan alleen sturen, Han
Gewoon die prachtige Norton pakken en gaan rijden, zou ik zeggen.
We hebben het allemaal over deze "stuurt" zus en deze "stuurt" zo. Volgens mij hoef je niet meer op tijd op je werk te zijn, dus erg veel haast hoef je niet te hebben.
Een R1 stuurt erg goed, denk ik, ( geen ervaring) maar je hangt niet altijd in een bocht. Op de rechte stukken lekker rustig toeren is volgens mij weer niet de lekkerste houding, hangend in je kuip. Motor is gebouwd voor een erg vlotte rijstijl, het liefst erg hoog in toerental
Lekker rechtop zitten in combinatie met een goed stuurgedrag is over het algemeen goed gecombineerd met een All Road. Maar dan heb ik de neiging om toch met grote regelmaat Off Road te gaan, ( wel ervaring mee) ook omdat dat type motor daar op gebouwd is. Weet niet of dat je nog het plezier gaat opleveren.
En dan hebben we het nog niet gehad over een motor aanschaffen/aanpassen/bouwen voor de "Looks". Ook daar kun je erg veel van genieten, terwijl je wel wat inlevert op comfort. En als je geen haast hebt maar voor je plezier rijdt zijn er in Nederland nog genoeg plekken waar je op je gemak van een tochtje kunt genieten. Ook al is het niet de best sturende motor. (welke dat dan ook wel zijn mag??)
Ik geniet in ieder geval nog wel, ook al stuurt deze motor "Beroerd" door zijn schuine voorvork volgens de deskundige????
Stuurt beter als het origineel. Een lesje Rake and Trail doet wonderen. En sturen is niet het enige genot van motorrijden, wel een belangrijke.
Afgelopen vakantie lekker passen wezen rijden met een Roadstar, met duo en aanhanger. Ook al geen stuurwonder!!
De stuurwonders komen me links en soms ook rechts voorbij, maar ik weet zeker dat ik niet minder plezier heb en geniet. En heb alles gezien, inclusief de marmotten.
Motorbeleving is breder dan alleen sturen, Han
Gewoon die prachtige Norton pakken en gaan rijden, zou ik zeggen.