Wat voor dealer is Kalsbeek in zwolle?

dan wordt het voor jou tijd om er eens heen te rijden denk ik !!!!
gisteren was ie er niet meer,morgen misschien wel ?
 
Ik vindt het een bedrijf waar ze alleen naar de verkoop kijken, en niet naar de service. Mij zien ze daar dus niet. Ik geef liever iets meer uit bij een bedrijf waar ik me lekker voel en waar ik normaal geholpen wordt.
 
dan wordt het voor jou tijd om er eens heen te rijden denk ik !!!!
gisteren was ie er niet meer,morgen misschien wel ?
dat zit volgens mij ook achter in het pand ,hier kom je niet als je in de winkel loopt,ik heb er ook wel eens wat vandaan gehaald ,duss
 
dat zit volgens mij ook achter in het pand ,hier kom je niet als je in de winkel loopt,ik heb er ook wel eens wat vandaan gehaald ,duss

Kalsbeek verkoopt inderdaad sinds kort geen tweedehands onderdelen meer,waarschijnlijk heeft Willem in de jaren al zoveel troep verzameld dat ie ze als complete motor verkoopt.

Wat me trouwens opvalt is dat iedereen die vaker dan èèn keer bij Kalsbeek is geweest daar een onprettige ervaring mee heeft zeker die enkeling die er ooit een motor (of een brommer uit de Voorstraat,ja ja...) heeft gekocht.
 
Kalsbeek verkoopt inderdaad sinds kort geen tweedehands onderdelen meer,waarschijnlijk heeft Willem in de jaren al zoveel troep verzameld dat ie ze als complete motor verkoopt.

Wat me trouwens opvalt is dat iedereen die vaker dan èèn keer bij Kalsbeek is geweest daar een onprettige ervaring mee heeft zeker die enkeling die er ooit een motor (of een brommer uit de Voorstraat,ja ja...) heeft gekocht.
de 2e hands zooi is verkocht aan Bertje Vonderman van Six Center motoren.....

Voor kleding kan je er prima terecht, hij heeft echt alles.
Een motor zou ik er niet snel kopen want service kennen ze niet, aftikken en niet zeiken..........

Met Willem zelf kan je wel zaken doen maar die zoon van em :r

De andere jongens zijn ook wel okee.....

Op mijn vraag of zijn Rolls niet erg duur reed zei hij "wat maakt dat nou uut, je komt nou toch wat koopn'en dan heb ik weer poen dus eigenlijk betaal jij mijn Rolls"...........
 
Word er gezegd dan dat import motoren slecht zijn??????????
Mijn eigen ervaring is dat ik daar een motor heb gekocht die dus begrensd was op 100pk(kwam ik achter na 3mnd).
Heb hem er 2 keer heengebracht en ben me motor 3 dagen kwijt geweest maar ze konden het niet vinden.
We hebben echt alles nagekeken maar er zit echt niets in.(je hebt dus gewoon pech gehad).
Heb hem toen maar met veel gezeik meegenomen en in enschede weggebracht.
Volgende dag werd ik netjes gebeld om 13.00uur het probleem is opgelost.

Verder vind ik bepaalde verkopers daar echt een stelletje ongeintreseerde boeren,over de kleding afdeling heb ik niets te zeuren altijd goed behandeld daar.

Naar welke dealer in enschede heb je hem gebracht?? ik denk namelijk dat ik misschien ook hetzelfde ga meemaken.
Hoe kan ik er trouwens achter komen dat mijn motor idd begrends is(72kw op kentekenbewijs lijkt mij een goede aanwijzing, maar wil het zeker weten?)
 
Ik heb zelf ook me motor bij kalsbeek vandaan en vind het een fijne zaak,ik kom uit de buurt van rotterdam dus het is ook niet echt naast de deur.Ook mijn gsx-r r komt uit duitsland,maar ook daar zie ik het probleem niet van,alleen maar gunstig voor je prijs.Het is gewoon een goede en betrouwbare zaak .
 
juistem !!!!!
Service heb ik nooit problemen mee gehad en het is gewoon een zaak van :o uwe jongens krentebrood en daar hou ik persoonlijk van,maar niet iedereen blijkbaar.
Maare .... die sloperij is er dus niet meer he (nog een paar dagen en het pand er tegenover ook niet meer hehehehehe)
groeten een tevreden Kalsbeek klant
 
Oplichters, zeker de grote baas. Genoeg verhalen over gehoord en zelf ook niet al te prettig behandeld :r
 
Ben er zelf een paar keer geweest om ff rond te kijken maar inderdaad die verkopers maken geen goede indruk op me. (Heb het nu over de motorverkopers) Ik voel me daar op de één of andere manier gewoon niet op m'n gemak. Boven bij de kleding gaat het er overigens heel anders aan toe. Ze hebben een superuitgebreid assortiment. Hangt wel het één en ander wat al iets veroudert is maar daar krijg je juist korting op. Kleding heb ik er wel eens gekocht maar een motor zou ik nooit doen.

Ik verkoop trouwens mijn ZX9R.... ;)
 
juistem !!!!!
Service heb ik nooit problemen mee gehad en het is gewoon een zaak van :o uwe jongens krentebrood en daar hou ik persoonlijk van,maar niet iedereen blijkbaar.
Maare .... die sloperij is er dus niet meer he (nog een paar dagen en het pand er tegenover ook niet meer hehehehehe)
groeten een tevreden Kalsbeek klant

Uw 'objectiviteit' neemt per post af.... ;)
 
oke het lijkt wel of ik er aandelen heb misschien maar dat ik zeker niet het geval.elk mens moet gewoon een goed gevoel hebben waar ie een motor gaat kopen: heb je dat niet,niet kopen dan.Kijk negatieve verhalen zijn zo het forum over ,dus een positief puntje mag ook wel vermeld worden toch ?
groet :poentje
 
Rijdt zelf ook een ex duitse fiets, is ook vol vermogen, vraag naar het kentekenbewijs, daarop staat aangegeven in Kw. het vermogen.
 
Naar welke dealer in enschede heb je hem gebracht?? ik denk namelijk dat ik misschien ook hetzelfde ga meemaken.
Hoe kan ik er trouwens achter komen dat mijn motor idd begrends is(72kw op kentekenbewijs lijkt mij een goede aanwijzing, maar wil het zeker weten?)

Motorservice stijner die zit bij jurgen van dijk in nooit een probleem gehad
 
Motorservice stijner die zit bij jurgen van dijk in nooit een probleem gehad

Ken ik, goeie zaak idd. Na mijn ongeluk daar in de buurt heel goed geholpen.
Weet je nog wat het je gekost heeft?? Ookal vindt ik dat kalsbeek maar voor die kosten op moet draaien trouwens
 
Kalsbeek zou ik geen motor open omdat het gevoels matig niet aanspreekt.
Keb er wel mijn helm gekocht die 75 euro goedkoper was als elder.
En reeds ook een kwaliteits(spidi) rugprotector met enige korting gekocht.(147euri ipv 164)

TT motoren lees ik hier over goede service.
mwaah..service kan goed zijn maar ik vindt er geen klanten binding gerichte ondernemersschap.
 
Laatst bewerkt:
Kalsbeek zou ik geen motor open omdat het gevoels matig niet aanspreekt.
Keb er wel mijn helm gekocht die 75 euro goedkoper was als elder.

TT motoren lees ik hier over goede service.
mwaah..service kan goed zijn maar ik vindt er geen klanten binding gerichte ondernemersschap.
nee, ik ook niet, we hebben een keer een gixxerday georganiseerd daar samen met Jasper van GSXRhouse (r.i.p.) maar ze wilden alleen meedoen voor de centen, niet voor de goede reclame ofzo......was dus ook gelijk de laatste keer daaroo.....
 
Gisteren bij kalsbeek langs geweest met mijn motor, omdat ik het gevoel had dat ie was afgeknepen. Na wat vragen en een beetje pushen. (Ik had geen afspraak gemaakt en het was al half vier.) Heeft de monteur mijn liefje toch onder handen genomen. Na ongeveer een uur kon ik weer vrolijk weg rijden met een motor waarvan de begrenzing uit was gehaald. Ze gaven zelf toe(incl. de grote baas) dat het wat slordig was van ze, dat het niet voor de verkoop was gebeeurd. Dus ja uiteindelijk toch goed geholpen.
 
Ik heb ooit gebeld naar Kalsbeek om te vragen of ze een 2de hands motorblok hadden voor m'n CB750 chopper, nadat m'n blok in Frankrijk in elkaar was gelopen. Er zat toen nog een oud CB blok in en ik wilde een Bol D'or blok als "upgrade" Aan degene aan de telefoon gevraagd of ze zo'n blok kant en klaar hadden liggen en dat werdt bevestigend beantwoord, dus ik erheen met de auto om te kijken en eventueel te kopen.

Daar aangekomen kon ik mee naar boven, naar de afdeling 2de hands waar ik een onderblok aangewezen kreeg, meegenomen werd naar een andere stelling waar de cilinders lagen ( waarvan ik zo kon zien dat ze van een ander ( laag compressieblok ) waren.
Ik behoorlijk pissing aangezien ik toch duidelijk om een compleet,zo in te bouwen blok had gevraagd :( !!!

Beneden aan de balie die "ruzie" nog ff door laten lopen, kreeg wel een bakkie koffie van die monteur terwijl hij "de baas" erbij ging halen om te kijken of er dan misschien iets met de prijs van het losse spul tegenover de opgegeven prijs van het complete blok te doen was.

De baas ( Willem blijkbaar ) kwam erbij, hoorde het verhaal aan, nam me mee naar de showroom waar een occasion CB750 Bol D'or stond te glimmen en vroeg me of ik zo'n blok bedoelde. Ik bevestigde dat en vóór ik het wist had hij die occasion vanuit de showroom zo de werkplaats ingereden en opdracht gegeven het blok eruit te halen zodat ik dat - voor de afgesproken prijs van het andere blok - mee naar huis kon nemen. Het was al ver na sluitingstijd toen ik het blok inlaadde, er werd nergens moeilijk over gedaan, behalve dat die montuer die ik aan de telefoon had gehad een uitbrander kreeg.


Mijn ervaring is dus :} :} :}

Blok was perfect en zit nog steeds in de chopper ( ook al rij ik er niet meer mee ).

Verder overigens alleen nog contact gehad daarna met Eveline, een meisje dat daar werkte en dat we altijd ff opzochten op de Motorbeurzen voor een praatje.
 
Terug
Bovenaan Onderaan