Wat voor dealer is Kalsbeek in zwolle?

Kalsbeek is een prima zaak, de kledingafdeling springt er wat dat betreft uit *O*
Zowel mijn vriendin en ik hebben daar onze outfits aan laten meten tegen een scherpe prijs maar nog belangrijker, een eerlijk en degelijk advies! Ze nemen echt de tijd voor je en hebben in mijn beleving bovengemiddelde kennis van zaken.

Op het gebied van motorfietsen viel me op dat ze wel heel makkelijk zakken in prijs. Een vriend van me had interesse in een SP1 en na alleen te hebben aangegeven dat ie interesse had werd hem al medegedeeld dat er nu een winterprijs van kracht was. De oorspronkelijke 10.500 euro was nu 8950.. :9

Nou, dat is prijzen weggeven met grote sprongen.. Als je nou flink moet onderhandelen en er 1000 euro af kunt praten heb je een gevoel van een betere deal dan dat er "zomaar" 1500 euro afkan.. Maar goed, al met al een mooie prijs voor een mooie fiets en wederom verliet een tevreden klant het pand :} :}
 
Ik heb bij Kalsbeek 2 maanden geleden een R1 2004 gekocht.
Niks geen problemen of slechte ervaringen aan overgehouden.
geen vraag was te veel.Heb netjes zaken gedaan met Arjan.
Na aanschaf van de motor zat er geen onderhoudsboekje bij waarna ik een duistse kreeg. een maand later belde ze op dat ze een nederlandse hadden liggen en stuurde die netjes op. Kan dus echt niks negatiefs erover zeggen. Altijd een bakkie als ik kom dus denk echt dat het per persoon verschilt.
 
Sorry voor het omhoog kicken van de thread, maar:

Ik ben waarschijnlijk zaterdag een motor rijker. Nu wil ik graag een aankoopsrapport doen bij kalsbeek. Hoe zijn die monteurs/service daar tegenwoordig?

Heb overigens altijd qua kleding niks te klagen bij hun (in totaal honderden euro's afgeding) , daarom ben ik benieuwd of hun service in de garage en reparatie gebied overall goed is.
 
't lijkt wel de Muppet Show aan het eind.... :X

Ja ik ben een keer met een heerlijk Zonnetje naar Kalsbeek gereden en hoe dichterbij ik kwam hoe meer regen ik kreeg _O-
 
Laatst bewerkt:
Sinds Karin weg is bij Kalsbeek is er niks meer aan, geen sfeer, slappe koffie, ach kwam Karin maar weer terug -O- Karin waar ben je?
 
Laatst bewerkt:
Is een prima zaak hoor .. heb er mijn Suzuki Gsx-r 600 uit 2005 gekocht voor een mooie prijs.
Motor zag er nog super uit en tot nu toe nog geen problemen mee gehad.
Goed geholpen en inderdaad mooie aanbiedingen en ruime keus .. !!
 
Een jaar of tien geleden heb ik daar een VFR400RR gekocht, daar heb ik 1 dag van mogen genieten. Blok sloeg vast. Ra ra wie er niet thuis gaf...

Ik koop daar nooit weer wat.
 
Ik heb er onlangs spullen gekocht, helm en handschoenen. Ik werd prima geholpen, en dat was beneden. (Helmen liggen wel beneden) Heb nog 75 euro korting gekregen op mijn helm, en was gewoon nieuw model, dus niet overjarig ofzo! Werd geholpen door een blonde kerel, wist veel te vertellen over de verschillende helmen en hij kwam professioneel over. Ik heb niks te klagen over Kalsbeek wat dat betreft! :)

blijf eerlijk!! en zeg gewoon dat je daar werkt,en geen lulverhaal ophangen Remco
 
blijf eerlijk!! en zeg gewoon dat je daar werkt,en geen lulverhaal ophangen Remco

Niet zeiken en kijk eens naar de datum. Toen werkte hij er nog niet hoor.

Eerst even kijken voor je onzin gaat verkondigen...........

Ik heb daar btw nog geen slechte ervaringen gehad en nee, ik werk daar niet...........
 
Als je de berichten bekijkt kan je je conclusie wel trekken denk ik?

Prima zaakje (en ik heb er geen aandelen)
 
Niet zeiken en kijk eens naar de datum. Toen werkte hij er nog niet hoor.

Eerst even kijken voor je onzin gaat verkondigen...........

Ik heb daar btw nog geen slechte ervaringen gehad en nee, ik werk daar niet...........


ik heb het genoegen gehad 3 x banden te laten omleggen bij kalsbeek,
dit is 2x door remco gedaan tot grote tevredenheid!!


1x heb ik me pa gestuurd met het wiel ,ook toen goede service .
en ik ken kalsbeek al van 87 toen we nog op brrrrrommers crossten.
 
Goede zaak!

Ruime keus, goede service en ook klantvriendelijk...
Ik zal er zelf niet zo snel een motor kopen, maar dat is omdat ik persoonlijk liever bij een kleinere zaak mijn motor haal.
Als ik bij een "grote" dealer zou kopen, dan zou dat zeker kalsbeek zijn!

:W
 
als je op de motorbeurs iets gaat kopen bij kalsbeek, vergeet niet naar de korting te vragen 10-15% korting is te halen.

En als je geluk hebt ook wel 20%

succes en plezier op de beurs
 
altijd met plezier kleding etc. gekocht.

Dacht nu ook met plezier daar een motor te kopen.
Twee weken terug via de mail liet ik hun weten geintereseerd te zijn in een zwarte fireblade 2006. Vroeg hun gelijk wat ik bij moest leggen met inruil. Dat was opzich gunstig.
Gebeld voor een afspraak aanstaande zaterdag. Was geen probleem.
Word ik vrijdag's gebeld door Kalsbeek dat de betreffende motor zojuist verkocht is... B| Bummer dacht ik maar kan gebeuren, helaas.

Denk laat ik vandaag na een week is bij ze gaan kijken...misschien hebben ze weer wat binne en wat denk je...
Hij staat er nog gewoon... :? en de prijs was in ene van €11750,-- naar €12500,--/
Kenteken en tellerstand klopte...

Ik heb niks meer gevraagd ben gelijk weer gegaan... Jammer voor mij dat ze blijkbaar geen motor aan me willen verkopen. '(
 
Laatst bewerkt:
Ik zou als ik jou was vragen waarom hij er nog stond en waarom: er zijn verschillende keren motoren geweest die te wachten staan om opgehaald of weggebracht moeten worden en er staat er zelf eentje die er al heel lang staat te wachten om opgehaald te worden(die motor wilde ik juist hebben!!!!)

trek dus niet te snel je oordeel,had er naar gevraagd !!

Jeroen
 
Ik zou als ik jou was vragen waarom hij er nog stond en waarom: er zijn verschillende keren motoren geweest die te wachten staan om opgehaald of weggebracht moeten worden en er staat er zelf eentje die er al heel lang staat te wachten om opgehaald te worden(die motor wilde ik juist hebben!!!!)

trek dus niet te snel je oordeel,had er naar gevraagd !!

Jeroen

neem aan dat je hem dan toch appart laat zetten? Hij stond nog gewoon tussen de andere motoren en iedereen kon erop zitten. Bovendien verander je dan de prijs toch niet? Maar zet je er verkocht op. :?
 
En wat als er geen ruimte voor is ?
Het gebeurd vaak dat er auto's en motoren in de showroom blijven staan zodat mensen zien dat er aardig wat verkocht word.
En nu blijf je maar gissen.................had het meteen gevraagd (kan je nu alsnog doen),dan had je het geweten !!!
 
je hebt helemaal gelijk, ik moet niet zeuren. Had ik het maar moeten vragen.
 
Onzin! Als een motor verkocht is hoort er een kaartje op gehangen te worden dat ie verkocht is. Dan gaat er ook niemand meer op zitten (althans... je hoopt dat mensen dat fatsoen hebben). Als een motor verkocht is dan ga je er toch geen kaartje op hangen met een hogere prijs dan waar ie voor te koop stond???? |(
 
Laatst bewerkt:
Vijftien jaar terug kreeg ik een lekke band, op de Zwartewaterallee, een paar honderd meter van Kalsbeek. Ik heb hem er heen gedrukt en de band laten plakken. Toen ik hem 's middags ophaalde bleek dat ie van de bok was gevallen. Het schermpje was stuk. Een zelfgefabriekt stukje persplex op een kuipje van vijf euro, gescoord op de rommelmarkt in Hardenberg. (De motor, een overgespoten Suzuki GS500 uit 1977). Voor het plakken van de band hoefde ik niks te betalen, als tegenprestatie. En persplex had ik nog zat. Leek me een redelijke deal.
Ik heb bij Kalsbeek regelmatig slooponderdelen gehaald. Ook wel kleding trouwens. Met die zaak lijkt me niks mis. Dan ken ik nog wel andere. De sfeer is nogal ouderwets provinciaal. Ze zullen vast wel eens nors zijn, maar vergeet niet, dat ze in zo'n zaak ook een hoop zeikers voorbij zien komen, met veel praatjes, altijd te weinig geld of onredelijke eisen. Dat krijg je nou eenmaal als je de naam hebt dat je goedkoop bent en er te onderhandelen valt. Dan krijg je vanzelf het publiek dat geen genoegen neemt met het onderste uit de kan.
Geen forumleden natuurlijk.
Ik zou er zo een motor kopen, ware het niet dat ik al ruim voorzien ben.
gr
Hans
 
Laatst bewerkt:
ik heb er gister een Arai helm gekocht. Ik ben er 3 uur goed geholpen, alleen jammer dat de kleding die ik nodig had er niet was. ( alleen die 3.5 a 4 uur reizen is ook niet misselijk |( )
 
Laatst bewerkt:
Even een oud topic omhoog kicken ;)

Gezien dit topic al een dusdanige leeftijf bereikt heeft ,hier opnieuw de vraag :
Wat is jullie ervaring met Kals beek Motoren :?
En dan specifiek voor het kopen van een motor...

Goed ,slecht ... ?

Hij heeft namelijk een motor te koop staan waar ik serieus achteraan zit ,maar ik zou graag eerst jullie ervaringen willen horen cq weten ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan