Wat zijn je vakantieplannen voor 2023?

Op zich begrijp ik dat wel.
In mijn geval is het toch een paar 100 euries deze zomer.
Maar ja, ik wil WEL op vakantie en mijn kat wil ik NIET kwijt.
Dat dillema ken ik.
Ik kies makkelijk voor de poezen ten koste van vakantie.
Dat weet je van tevoren, hoort er bij. Geen partner meer, dat maakt wel t verschil.
 
In mijn geval is het toch een paar 100 euries deze zomer.

Daar verkijken mensen zonder huisdieren zich inderdaad op. Wij zijn voor de hond ook al 17,50 euro per dag kwijt. Zwart. Voor een echt pension waar hij bijna de hele dag in een een kennel opgesloten zit betalen we nog meer.
 
Daar verkijken mensen zonder huisdieren zich inderdaad op. Wij zijn voor de hond ook al 17,50 euro per dag kwijt. Zwart. Voor een echt pension waar hij bijna de hele dag in een een kennel opgesloten zit betalen we nog meer.
Toen ik mijn bordeaux dog nog had, was haar vakantie bijna net zo duur als de mijne😁
 
Ik heb sinds dit jaar ook 2 katten en pas sindsdien mijn vakantieplanning aan aan die van mijn ouders. Die gaan in mei /juni en in september ik de overige periodes zodat zij kunnen oppassen.
 
Wel top dat je zo goed voor je diertjes zorgt! Genoeg onverlaten die de beestjes aan hun lot overlaten omdat ze hun eigen pleziertjes belangrijker vinden. Onze hond gaat naar een goed pension, maar daardoor ben je veel minder flexibel. In het hoogseizoen moet je dat pension al bijna een jaar van te voren vastleggen, en zoals hierboven al gezegd, bepaald goedkoop is het niet. Voor een last minute weekend weg doe je dat ook niet zomaar.
 
Eind juni een weekje motor rijden in de Alpujarras.

In september ga ik daar nog een keer heen (mijn motor woont daar) en ga dan naar L`Estartit waar mijn zoon woont.
Ik heb dan 5 weken vrij en mijn doel is op zoek te gaan naar een plek waar ik mij het prettigst voel.
Misschien maak ik er wel een mooi rondje van incl Portugal.
 
goldwingrijders een hartaanval geven;
ik ben van plan wat internationale treffens af te gaan dit jaar. italie zwitserland, belgie, nederland, luxemburg.
 

Bijlagen

  • 2023 02 11 002.jpg
    2023 02 11 002.jpg
    352,4 KB · Weergaven: 78
Mag hopen dat die daar alleen voor de sier zit voor op de foto.
mijn vorige hond reed ook altijd mee, die sprong zelfs uit zijn eigen op de motor als ik die buitenzette.
mormel nogniet, die loopt alleen constant achter me aan als ik bezigben om met de motor weg te gaan...

als onze honden rijden mee, chenna in de tanktas bij t vrouwtje en khidra in de aanhanger.
IMG_0037.JPG


IMG_0032.JPG
 
Dit jaar wil ik toch eens een reis plannen welke verder is dan Luxemburg. Dus bijvoorbeeld richting Zwitserland, Italië of Oostenrijk. Iemand een tip welke hoek voor supersport rijders het mooiste is?

Iets opgevangen dat Oostenrijk (tegenwoordig?) erg streng is geworden, en je sommige wegen niet meer in mag bij een bepaald aantal DBs, dat soort landen wil ik graag mijden. Wie weet of dit inderdaad klopt?
 
Dit jaar wil ik toch eens een reis plannen welke verder is dan Luxemburg. Dus bijvoorbeeld richting Zwitserland, Italië of Oostenrijk. Iemand een tip welke hoek voor supersport rijders het mooiste is?

Iets opgevangen dat Oostenrijk (tegenwoordig?) erg streng is geworden, en je sommige wegen niet meer in mag bij een bepaald aantal DBs, dat soort landen wil ik graag mijden. Wie weet of dit inderdaad klopt?
Als jou motor gewoon de originele uitlaten met E-keur er opheeft zitten is er niets aan de hand. En ja er wordt daar streng gecontroleerd.
Dus als je jezelf aan de snelheid kan houden is er niks aan de hand. Heb je dat allemaal niet, dan heb je er eigenlijk niets te zoeken :+
Van afgesloten wegen in Oostenrijk en Zwitserland, daar heb ik niks van gehoord, wel in Duitsland, daar zijn sommige wegen afgesloten voor motorrijders in het weekend.
fijne vakantie alvast
 
Als jou motor gewoon de originele uitlaten met E-keur er opheeft zitten is er niets aan de hand. En ja er wordt daar streng gecontroleerd.
Dus als je jezelf aan de snelheid kan houden is er niks aan de hand. Heb je dat allemaal niet, dan heb je er eigenlijk niets te zoeken :+
Van afgesloten wegen in Oostenrijk en Zwitserland, daar heb ik niks van gehoord, wel in Duitsland, daar zijn sommige wegen afgesloten voor motorrijders in het weekend.
fijne vakantie alvast
Toch nog even wat op Google zitten neuzen: Dit zijn de Oostenrijkse 95 dB-wegen - Motor.NL

Mijn uitlaat heeft e-keur en killers. Echter 99db op kentekenbewijs. Dus daar gaan we al...

Geen idee hoe actueel dit is en hoe de huidige regels zijn, en of dit alleen voor Oostenrijk het geval is. Nog genoeg uit te zoeken dus. '(
 
Toch nog even wat op Google zitten neuzen: Dit zijn de Oostenrijkse 95 dB-wegen - Motor.NL

Mijn uitlaat heeft e-keur en killers. Echter 99db op kentekenbewijs. Dus daar gaan we al...

Geen idee hoe actueel dit is en hoe de huidige regels zijn, en of dit alleen voor Oostenrijk het geval is. Nog genoeg uit te zoeken dus. '(
als het goed is staat die db ook op het type plaatje op de motor, bij mijn kawa stond er toen 93 db op.
Moet je maar eens kijken.
op mijn kentekenbewijs staat niks op van db, honda cb500 van 1996
 
Terug
Bovenaan Onderaan