Sluit ik me bij aan. Trouwens ik denk dat de stabiliteit van zon'n MP3/ Fuocco vaak wat overdreven wordt. Natuurlijk zal z'n wegligging beter zijn bij slechter weer en (lichte) gladheid maar schuiven zie ik dat ding net zo goed, als het té wordt. Het is tenslotte geen sneeuwscooter. Daarnaast, met al die pekel op de weg en zo'n complexe ophanging?. Zet ik toch m'n vraagtekens bij.Gewoon je T max houden als je bang bent voor gladheid tijdens de winter rijd schorsen, en een klein Suzuki auto'tje erbij nemen.
Waarom zou je overstappen op muziekdoos
Misschien niet helmaal duidelijk wat ik hier nu bedoelt heb. Als je wilt doorrijden met een scooter zul je hem toch moeten beschermen tegen pekel ed, wil je hem mooi blijven houden. Dus velgen ed inspuiten met Vaseline spray oid. Nu is het eropspuiten niet zo'n punt maar om die troep eraf te krijgen, na de winter, ben je wel even bezig. Dat is dus waar ik bedoel met complexe ophanging ik zie me al die rotzooi er niet tussenuit poetsen/peuteren.Daarnaast, met al die pekel op de weg en zo'n complexe ophanging?. Zet ik toch m'n vraagtekens bij.
Niet doen, ik heb vandaag mijn 3 jarig neefje bezig gezien met zijn driewieler hij haalt heel wat uit met dat ding maar als die gaat dan gaat die goed.
Ik begrijp dat legio's weglopen die muziekdozen.
Nu komt mijn persoonlijke meningze zien er niet uit, het rijd niet lekker, het verkeer ziet je niet als volwaardig verkeersdeelnemer.
Dat heb je helemaal niet op een solex of anders de vrouwtjes komen dan zelfs een praatje met je maken omdat je op een solex rijdt.
Ik weet nog wel meer redenen op te noemen maar geen zin in.
Waarom slaat het niet aan bij de Italianen en spanjaarden en fransen nou heel simpel zij weten wat hip is en ze willen er nog niet eens op dood gevonden worden over 10 tot 20 jaar weet niemand meer dat ze ooit bestaan hebben maar een solex, Tmax, Burgman legio's.
Sluit ik me helemaal bij aan. Trouwens zelfs al is de Fuoco stabieler op een glad wegdek, durf jij tot het uiterste te gaan met het risico op je bek te gaan?. Een auto kan immers ook glijden, dus een mp3/Fuoco ook...Ik vind de Fuoco geen compromis tussen een 2 wieler of een 4 wieler.
Volgens mij is de Fuoco niet zó enorm veel stabieler op ijzel / sneeuw / natte bladeren / modder dan een ouderwetse, 2wielige motorscooter. En dat was geloof ik het enige argument vóór de Fuoco, toch?
Als je met de motorscooter gaat, ga dan lekker jaarrond met de T-max. Neem inderdaad in geval van nood een goedkoop ieniemini-autootje erbij voor als de weeralarmen je om de voren vliegen. Maar ik denk dat je dat autootje geen 10x zal gebruiken per jaar.
De gemiddelde scooterrijder is niet zo kapot van super grote/zware scooters. Niet voor niets wordt ie in Italië zo goed verkocht, anders reden ze wel massaal op een GP 800. Ik ben altijd verbaasd als ik zo'n ding zie staan naast een Goldwing 1800!.En geef toe, een T-max wordt nogal overroepen. Ik ben altijd verbaast, hoe klein en weinig indrukwekkend ie is als je der werkelijk naast staat.
Ik vind de Fuoco geen compromis tussen een 2 wieler of een 4 wieler.
Volgens mij is de Fuoco niet zó enorm veel stabieler op ijzel / sneeuw / natte bladeren / modder dan een ouderwetse, 2wielige motorscooter. En dat was geloof ik het enige argument vóór de Fuoco?