Wat zou jij doen..

To terugzwaai or not to terugzwaai?

  • ik zou wel zwaaien

    Stemmen: 14 16,9%
  • Niet naar brommers (laat staan scooters:) )

    Stemmen: 69 83,1%

  • Totaal aantal stemmers
    83

SuperKris

MF veteraan
17 okt 2002
23.158
19
Huizen
Zou jij naar iemand op een brommer zwaaien?
Ik moet dus nog steeds even 1 a 2 weekjes brommerrijden maar, ik ben altijd al (en vooral) nu meer "motor rijder" dan brommer rijder (al zeg ik het zelf)geweest! Ik rijd heel keurig (alleen te hard :) ) en ik zit ook niet op een of andere scooter.
Maar... nu komt het! Altijd als ik naar motorrijders zwaai, zwaait maar de helft terug! maar wat zou jij doen als ik op mijn (dikke?) schakelbrommer kom aanrijden met zelfs een motorjas aan heb, en ik groet naar jou. Zou je dan terugzwaaien of zoiets hebben van "daar heb je weer zo'n brommer coureur! ik gaat dus echt niet zwaaie!"

BTW, ik dan zit op Deze brommer met deze kleding aan (behalve die motorbrooek dan)
nsrk1.jpg

full


Dus wat zou jij doen? Terugzwaaien of negeren. eerlijk andwoorden he :)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb 1 keer meegemaakt dat ik op een dijkje reed, en een scooterrijder z'n duim op stak. Heb uit sympathie maar teruggezwaaid.
 
Waarschijnlijk zou ik je voor motorrijder aanzien....dus terugzwaaien en me later realiseren (als ik die pokkeherrie uit je uitlaat hoor :+ ) dat je op een brommer zat.......maar, elke brommerrijder is een potentiële motorrijder dus ik zou er geen spijt van hebben dat ik even vriendelijk gegroet heb :) Maar om nou ook nog standaard elke brommer te gaan groeten....
 
je moet ook wel een andere brommert rijden willen de motorrijders terugzwaaien :+
die hondaatjes zijn nog zoo fragiel.
maar anyway, ik zou me voor lul voelen staan als ik naar een brommer zwaai.

gaf altijd wel een enorm goed gevoel als iemand naar je zwaaide :} (ik zwaaide niet op voorhand al, wachtte af of de tegemoetkomende motorrijder zwaaide..)
 
Laatst bewerkt:
Nog even voor de duidelijkheid... ik heb het over TERUGZWAAIEN ik snap zelf ook wel dat je niet uit jezelf een brommer gaat begroeten (doe ik ok nooit :P )
 
Toch vind ik het wel toppie, die jonge gasten (vaak op een Aprilia) waar je gewoon aan afziet dat ze over een paar jaar op de motor zitten.

Scootah's is een ander verhaal.......
 
Ik heb ook wel eens per ongeluk naar een brommer gezwaaid |(
Sorry maar ik groet brommers niet en ik groet ook niet terug.
 
Naar jouw misschien wel dan .. jas.. brommer soort..waardeer ik wel..

maar voor de rest niets!!!
 
Toch vind ik het wel toppie, die jonge gasten (vaak op een Aprilia) waar je gewoon aan afziet dat ze over een paar jaar op de motor zitten.

Scootah's is een ander verhaal.......
Het getuigt in elk geval wel van smaak om op zo'n Aprilia racebrommert of SM (of Honda NSR) te gaan rijden. Alles beter dan zo'n kolerescootah.
 
Moet eerlijk zeggen dat ik me wel eens vergist heb, maar normaal gesproken zwaai ik zeker niet naar lui op brommers/scooters
 
Terug
Bovenaan Onderaan