weer die auto!!

Is geen kloon, hangt af van welke computer ik schrijf.
Ik onderteken met dezelfde naam, zoals je kunt zien.
Groeten,
Eduard
 
Om met de woorden van Vincent Vega te spreken uit Pulp Fiction, nadat zijn auto is bekrast:

Lance: Still got your Malibu?
Vincent: Aw, man. You know what some fucker did the other day?
Lance: What?
Vincent: Fucking keyed it.
Lance: Oh, man, that's fucked up.
Vincent: Tell me about it. I had it in storage for three years, it was out for five days and some dickless piece of shit fucked with it.
Lance: They should be fucking killed. No trial, no jury, straight to execution.
Vincent: Boy, I wish I could've caught him doing it. I'd have given anything to catch that asshole doing it. It'd been worth him doing it just so I could've caught him doing it.
Lance: What a fucker!
Vincent: What's more chickenshit than fucking with a man's automobile? I mean, don't fuck with another man's vehicle.
Lance: You don't do it.
Vincent: It's just against the rules.

Bron: imdb.com

Amen
 
Beste Asteroid9 en Gilles.

Ten eerste, het was lang geleden.
Ten tweede, ik schrijf twee keer in m'n post dat-ie in ieder geval eerst de officiele dan wel formele weg moet bewandelen.
Ten derde, als ik zo sommige threads lees over spiegeltje trappen, met een groepje forummers bij iemand langs gaan, enzo, dan was ik indertijd ( we hebben het over 1975, 1976) nog vrij gematigd.
En jullie weten niet hoe hinderlijk beide keren die auto voor mijn deur stond. Met de eigenaar in geen velden of wegen.
Moraalriddertjes!
Groeten,
Eduard
:Z
mo·raal·rid·der
de (m.)

1
·
iem. die, meestal zonder veel aanhang, vurig strijdt om een idealistisch doel te bereiken

Wijs anders even aan waar ik vurig strijd, en welk idealistisch doel ik probeer te bereiken...
Ik constateer alleen dat je je, blijkbaar in de 70's, als een terroristje gedroeg.
 
:Z
mo·raal·rid·der
de (m.)

1
·
iem. die, meestal zonder veel aanhang, vurig strijdt om een idealistisch doel te bereiken

Wijs anders even aan waar ik vurig strijd, en welk idealistisch doel ik probeer te bereiken...
Ik constateer alleen dat je je, blijkbaar in de 70's, als een terroristje gedroeg.

En ik wil je aanhang wel zijn hoor gilles :P

MF stamgasten zijn koel! 8-) :+
 
Laatst bewerkt:
Is geen kloon, hangt af van welke computer ik schrijf.
Ik onderteken met dezelfde naam, zoals je kunt zien.
Groeten,
Eduard
En toch is het niet toegestaan om meerdere accounts te hebben. Ik heb dit account daarom dichtgezet.
 
ik wil eigenlijk ook wel een tipje geven, probeer iemand te zoeken die bij de gemeenteraad zit, die willen om zichzelf te profileren ook nog wel eens een stap extra zetten voor je. Zij hebben wel wat meer invloed op bijvoorbeeld de wijkpolitie. Gewoon bij zo iemand aan de deur bellen en je verhaal doen, ik heb een vergelijkbaar probleem gehad en iedereen kent vaak wel iemand die dat politiek werk er bij doet. In mijn geval is het heel erg soepel verlopen en de persoon in kwestie heeft nog geen eens in de gaten gehad dat ik degene was die geklaagd had, er reed gewoon wat vaker een politie auto langs en voor dat de politie begon te bekeuren is eerst de wijkagent eventjes langs geweest, en toen was het eigenlijk opgelost. Dus mischien is dat een verstandige optie die toch net iets sneller wat meer zoden aan de dijk zou kunnen zetten.
 
ik wil eigenlijk ook wel een tipje geven, probeer iemand te zoeken die bij de gemeenteraad zit, die willen om zichzelf te profileren ook nog wel eens een stap extra zetten voor je. Zij hebben wel wat meer invloed op bijvoorbeeld de wijkpolitie. Gewoon bij zo iemand aan de deur bellen en je verhaal doen, ik heb een vergelijkbaar probleem gehad en iedereen kent vaak wel iemand die dat politiek werk er bij doet. In mijn geval is het heel erg soepel verlopen en de persoon in kwestie heeft nog geen eens in de gaten gehad dat ik degene was die geklaagd had, er reed gewoon wat vaker een politie auto langs en voor dat de politie begon te bekeuren is eerst de wijkagent eventjes langs geweest, en toen was het eigenlijk opgelost. Dus mischien is dat een verstandige optie die toch net iets sneller wat meer zoden aan de dijk zou kunnen zetten.

:^

Of gewoon even vriendelijk aan de wijkagent vragen of hij een praatje wil maken met 'm...
 
Ken het probleem ook, mensen die op de stoep parkeren. Er is hier zat plek om te parkeren en er is een parkeergarage. Maar de mensen zijn te beroerd om een stukje te lopen. Gevolg dat ik er niet met de motor uit kan. |(
We hebben gewoon de politie gebeld, deze zijn een aantal keer netjes geweest en hebben bekeurd. Nu zijn ze weer met de weg bezig en is het ff vervelend met parkeren, maar als ze er straks weer staan bel ik weer de politie.
Heel jammer voor die domme mensen hier in de straat ;)
 
Beste Asteroid9 en Gilles.

Ten eerste, het was lang geleden.
Ten tweede, ik schrijf twee keer in m'n post dat-ie in ieder geval eerst de officiele dan wel formele weg moet bewandelen.
Ten derde, als ik zo sommige threads lees over spiegeltje trappen, met een groepje forummers bij iemand langs gaan, enzo, dan was ik indertijd ( we hebben het over 1975, 1976) nog vrij gematigd.
En jullie weten niet hoe hinderlijk beide keren die auto voor mijn deur stond. Met de eigenaar in geen velden of wegen.
Moraalriddertjes!
Groeten,
Eduard

Ten eerste: het was lang geleden - wat maakt dat nou uit? Je hebt het toch gedaan of niet soms?

Ten tweede: je schrijft van alles in je post - bottom line is dat je zelf iemands auto hebt gesloopt.

Ten derde: lekker boeiend wat andere forummers allemaal uitvreten, je hebt het nog steeds zelf gedaan.

En hoe hinderlijk hij ook in de weg stond: je blijft met je tengels van andermans spullen af, punt!
Die 'beide keren' maakt ook echt indruk, dus die auto stond werkelijk wel 2 keer in de weg?

Moraalriddertjes? Ja, ik vind dat je andermans auto (of wat voor bezit dan ook) niet mag vernielen, dat is absoluut wel een zeer vreemde gedachtengang ja! |(
Ik hoop oprecht dat je er voor gepakt bent en enkele duizenden guldens schade zelf hebt mogen betalen!
 
nou nou zo fel hoeft het allemaal niet, dit soort dingen kunnen escaleren em je dingen laten doen waar je spijt van krijgt. Ik spreek uit ervaring, heb afgelopen zondag een flinke partij gevochten en schaam me nou echt rot over de schrik die ik een aantal mensen (vooral meisjes) heb aangedaan, bedoel ik kon er niks aan doen iemand sloeg naar mij en tja dan sla je terug, maar dit vonden een paar mensen in de groep waar ik mee op stap was toch echt minder. Wat ik bedoel is als mensen in de buurt jou dit soort dingen zien doen, en geloof me ze komen er achter dan gaat dat echt nadelige gevolgen hebben. Los het vriendelijk op dat gaat zo veel gemakkelijker. echt!!
 
Vraag een keer of die mee achterop op je motor wilt, ziet hij hoe leuk het is, misschien haalt die zn rijbewijs wel en verkoopt die zn auto + koopt motor : probleem opgelost.

Optie 2: Zijn deur intrappen en je motor in zijn gang parkeren, kan die niet meer bij zn auto komen? :P Ach, wel een irritante buurman heb je!
 
nou ik heb net een brief naar gemeente gestuurd met het verzoek of ze daar geen paaltjes kunnen plaatsen ivm de veiligheid.
ik probeer het eerst op een beschaafde manier op te lossen,want aan een buurt oorlog heb je niks.
maar als dat als dat allemaal niet werkt heb ik genoeg leuke ideeen opgedaan die waarschijnlijk wel werken :)

bedankt allemaal
 
In Amsterdam centrum zette ik dagelijks mijn Motor op de stoep voor een etalage.

Wie zet z'n motor dan ook voor een etalage |( Of het nu mag of niet, ik zou er ook niet blij mee zijn als winkeleigenaar. Gelukkig heb ik dan ook geen winkel :+
 
Wie zet z'n motor dan ook voor een etalage |( Of het nu mag of niet, ik zou er ook niet blij mee zijn als winkeleigenaar. Gelukkig heb ik dan ook geen winkel :+

Er was geen andere mogelijkheid.

Ik kon hem strak daar tegen de muur onder de ruit van de etalage zetten, en ik had er dan zicht op. Ondanks dat ik er zicht op had, hebben 'ze' tot 2 keer aan toe het contactslot (poging tot diefstal?) gesloopt.
Later is de brug vrijgekomen aan het einde van de straat, en kon ik hem daarop zetten.
 
Hoi Gilles, hoi Asteroid9.

Ik ben maar een mens, en als gevolg daarvan is het wel eens gebeurt dat ik toegaf aan menselijke zwakheden, en dan uit woede dingen deed die niet mogen. Het is zelfs niet uitgesloten dat me dat nog wel eens overkomt, al ben ik het niet bewust van plan.
Het komt omdat ik een mens ben, en niet volmaakt.
Ik begrijp daarom topic-starter en kan me goed voorstellen dat hij iets wil doen wat niet mag. zo zitten de meeste mensen nu eenmaal in elkaar.
Nee, ik ben niet gepakt.
Nee, ik heb de schade nooit betaald.
Nee, ik ben er niet trots op.
Nee, ik heb er geen spijt van.

Uit jullie reacties maak ik op dat jullie nooit iets doen wat niet mag?
In dat geval heb ik er verkeerd aan gedaan jullie "moraalriddertjes" te noemen. Domme fout van mij.
Had moeten zijn: Heilige Gilles, heilige Asteroid9.
Of schijnheilige?

Met vriendelijke groeten, van de aartsslechterik, de onmens,
Eduard.
 
Uit jullie reacties maak ik op dat jullie nooit iets doen wat niet mag?
In dat geval heb ik er verkeerd aan gedaan jullie "moraalriddertjes" te noemen. Domme fout van mij.
Had moeten zijn: Heilige Gilles, heilige Asteroid9.
Of schijnheilige?

Met vriendelijke groeten, van de aartsslechterik, de onmens,
Eduard.
full
 
Hoi Gilles, hoi Asteroid9.

Ik ben maar een mens, en als gevolg daarvan is het wel eens gebeurt dat ik toegaf aan menselijke zwakheden, en dan uit woede dingen deed die niet mogen. Het is zelfs niet uitgesloten dat me dat nog wel eens overkomt, al ben ik het niet bewust van plan.
Het komt omdat ik een mens ben, en niet volmaakt.
Ik begrijp daarom topic-starter en kan me goed voorstellen dat hij iets wil doen wat niet mag. zo zitten de meeste mensen nu eenmaal in elkaar.
Nee, ik ben niet gepakt.
Nee, ik heb de schade nooit betaald.
Nee, ik ben er niet trots op.
Nee, ik heb er geen spijt van.

Uit jullie reacties maak ik op dat jullie nooit iets doen wat niet mag?
In dat geval heb ik er verkeerd aan gedaan jullie "moraalriddertjes" te noemen. Domme fout van mij.
Had moeten zijn: Heilige Gilles, heilige Asteroid9.
Of schijnheilige?

Met vriendelijke groeten, van de aartsslechterik, de onmens,
Eduard.

Ach, ik maak me gelukkig nooit zo snel druk om toetsenbordridders, maar jij bent werkelijk treurig...
In alle opzichten je eigen wangedrag goedpraten 'omdat je maar een mens bent' en mensen die het vernielen van auto's afkeuren zijn gelijk 'moraalridders' en 'heiligen'...

Vermoedelijk zul je het nooit geloven, maar gelukkig is het merendeel van de mensen prima in staat om andermans spullen met rust te laten, en die worden daarbij nog niet eens direct heilig verklaard.
Maar goed: het is je al bijzonder goed gelukt om jezelf hier belachelijk te maken, laat ik je daar verder maar niet bij helpen.
 
Laatst bewerkt:
Ook ooit een keer een soortgelijke situatie meegemaakt B|

Moest er met koekblik uit om naar werk te gaan, had natuurlijk een vergadering en dan dit -O-

Gelukkig kwam politie snel zodat de eigenaar opgespoord kon worden om hem ff aan de kant te zetten :W

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan