Komtie...Merk van de accu is GS gt14b-4 en ik mat 13,3 volt vanmiddag.
Kan ik ook de amphere meten, of is da onzin...
Als je dat gaat doen terwijl je op het startknopje duw, gaat je metertje dat niet leuk vinden. (gezekerd tot 10A)
Een FJR heeft een speciale accu nodig,bij vervangen ALTIJD een orginele kopen.
whu whu whu = slippende startkoppeling (wild guess).Mijn motor zei na het opladen van mijn accu ook whu whu whu (starter). Na lang volhouden (minuut of 10) startte de motor toch! Geen idee wat er aan de hand was, accu had ik gedemonteerd en opgeladen in dezelfde warmte als de motor (inpandige garage).
Ik heb er geen verstand van, maar uiteindelijk startte hij en kon ik op weg:-D Nu staat hij lekker in de stalling en de accu aan de druppellader in de garage.
Stomme vraag misschien maar wat maakt de accu van een FJR zo speciaal ?~
Heb je ook de temperatuur gemeten zodat je een juiste referentie hebt?Komtie...Merk van de accu is GS gt14b-4 en ik mat 13,3 volt vanmiddag.
Kan ik ook de amphere meten, of is da onzin...
Lul toch niet zo dom, l*l.Toch maar even in dit topic reageren. Was het alleen in het door jou aangehaalde topic dan had ik niet gereageerd maar hier komt ook weer een lichaamsdeel in een heel erg korte zin voor.
Respect verdien je en dwing je niet af. En ik weet niet wat jij onder ouderwets verstaat maar ik versta daaronder ook een stuk beschaafdheid.
Voor de rest ben ik het eens met jouw bewering over gelaccu's maar een beperkte houdbaarheid hebben als ze niet regelmatig aan een (druppel)lader gehangen worden.