Weer of geen weer (3), Wonderlijke Winters

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag weer prima. Ook naar Schiphol. Niet voor de Franse collega's die hadden met het vliegtuig vertraging en een hobbelige rit.
 
Vanmorgen gelukkig alleen maar wind, het was eigenlijk leuk rijden :) . En zo lekker rustig op de weg, dat ga ik missen volgende week. :Y

Gisteren net op tijd thuis voor er weer een buienrand overtrok. De wind is geen probleem, alleen m'n verbruik was toch wel omhoog gegaan B| , net als de benzineprijs, dus dat was dubbel vervelend.

Greetz, kowalski.
 
Vanmorgen toch maar niet op de motor gestapt, waaide nog te hard..
Kom je in Utrecht aan via fiets/trein/bus, miezert het hier een beetje maar waait het totaal niet hard meer.. :/
 
Weer een fantastische rit gehad, mooi weer, geen wind, slechts hier en daar een spatje. Maar vooral, héél weinig verkeer (toch nog 1 voordeel aan de feestdagen en bijhorende verlofperiodes)
 
Vanmorgen toch maar niet op de motor gestapt, waaide nog te hard..
Kom je in Utrecht aan via fiets/trein/bus, miezert het hier een beetje maar waait het totaal niet hard meer.. :/
Vandaag vrij 8-)

en gisteren m'n motorjack weggebracht naar de kledingreparatieMarokaan dorpje verderop, trok gistermorgen met jas uitdoen de runner kapot van de rits. Rem was er ook gelijk af dus op de terugweg ging m'n rits héél langzaam weer open. Had er een paperclip aan gedaan zodat ik hem weer dicht kon trekken ;)
Vanmiddag weer oppikken
 
Vandaag vrij 8-)

en gisteren m'n motorjack weggebracht naar de kledingreparatieMarokaan dorpje verderop, trok gistermorgen met jas uitdoen de runner kapot van de rits. Rem was er ook gelijk af dus op de terugweg ging m'n rits héél langzaam weer open. Had er een paperclip aan gedaan zodat ik hem weer dicht kon trekken ;)
Vanmiddag weer oppikken

Goed werk. *D

Ik smeer em - hopelijk - vanmiddag iets eerder.
Ben het jaar goed begonnen, door op maandag al overuren te maken. :')
En de vrijdag voor de kerstvakantie ook 's avonds doorgegaan.. B|
 
van de week een paar keer noodgedwongen op de laverda naar het werk
''fairings are for homo's'' kreeg daarmee betekenis..
heb een scherm op m'n XT, dat maakt een groot verschil bij keihard windje tegen en stormregen.
 
Laatst bewerkt:
makkelijk praten als je er niet dag-in dag-uit op hoeft te zitten bassie :P
 
Woensdagavond een auto meegenomen van de zaak omdat ik donderdag op cursus moest. Was ik donderdag rond 16:20 toch wel blij mee (A2 thv Breukelen).
Vandaag met zelfde auto naar het werk en vanavond op de VF weer terug.
 
Vandaag ook weer met de motor. Viel erg mee met de wind. Alleen een klein open stukje bij Utrecht was het het even een stevige zijwind..
 
Prima weertje vanmiddag, als het morgen nou óók zo is. :]

Moet even naar Rotterdam, misschien op de motor dan. :Y
En dan een dijkroute terug naar huis? O-) *O*
 
Heb de hele week eigenlijk heerlijk gereden, ben tussen alle buien door gegaan, en de wind, tja, was best wel spannend af en toe... :P
Vandaag... heb over het ritje dat normaal maar 40 min duurt van werk naar huis er ruim 2.5uur over gedaan, zo heerlijk weer en zo weinig verkeer. Wie heeft de zomer nodig ;)
 
Heb de hele week eigenlijk heerlijk gereden, ben tussen alle buien door gegaan, en de wind, tja, was best wel spannend af en toe... :P
Vandaag... heb over het ritje dat normaal maar 40 min duurt van werk naar huis er ruim 2.5uur over gedaan, zo heerlijk weer en zo weinig verkeer. Wie heeft de zomer nodig ;)

Met weinig verkeer ben ik normaal gesproken altijd eerder thuis in plaats van later! ;)
 
Deze winter hebben we eigenlijk weinig reden tot klagen.
Een beetje winderig, maar liever een paar dagen harde wind dan 2 maanden sneeuw en ijzel. :+

Komt ook wel goed uit, dat deze winter zo zacht is; wil een nieuwe motor kopen, maar natuurlijk een proefrit maken. Het weer is daarin geen belemmering, het feit dat uitgerekend bij zo'n zachte zomer de betreffende motor nog niet leverbaar is wel.. B|
 
Met weinig verkeer ben ik normaal gesproken altijd eerder thuis in plaats van later! ;)

Hmm, ik niet altijd.
Paar weekjes terug was het heerlijk weer op vrijdagmiddag dus voerde de route over binnendoor- en dijkwegen... en een strandje waar ik even overheen dacht te knallen..
Zit ik vast. B| Toen duurde mijn rit ook wat langer, terwijl ik geen enkele andere weggebruiker heb gezien toen (en had juist iemand nodig om te helpen graven. :') ).
 
Ben tot nu toe elke dag met de motor naar mijn werk geweest vanaf de zomervakantie.
En dat allemaal dankzij dit idiote weer.

bigscale
 
Lekker wezen toeren over de zh eilanden en een stuk van zeeland. Ivm de wind de zeelandbrug maar niet gedaan. Hing bij Grevelingen er al lekker schuin.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan