Weer of geen weer (3), Wonderlijke Winters

Status
Niet open voor verdere reacties.
:^

Was bij nieuwjaarsbakkiekoffie geweest in Wageningen, daar begon het te regenen toen ik weg wilde gaan dus regenbroek aan. Motor gestart, geen druppel meer gehad onderweg tot een paar straten voor ik thuis was.

Net zo goed regenbroek in rugtas laten zitten ;)
 
Ja we hebben het slecht deze winter, dat wordt weer afzien op de motor morgen. :+
 
Prima temperatuurtje vanochtend, beetje miezer onderweg en wat file. Was weer goed te doen. :Y

Alleen jammer dat er weer zo'n zielig geval in een oude afgeragde VW Caddy het nodig vindt motorrijders te blokkeren in de file. Nou, als jij daar blij van wordt wens ik je een fijne werkdag. :W


@Nitromax: vandaag geen herrie uit de pijpen, killers zitten er weer in. :+
 
Laatst bewerkt:
Morgen ga ik er lekker een dagje touren. :]
Weer word goed matige wind (wat harder aan de kust) en grotendeels zon. *O*

Pizzeria op Utrecht de Uithof *O*
Wat mis ik dat zeg. En om half 3 bier drinken *O*

Vandaag lekker op de motor, wat een heerlijk rustig weer is het nu!
 
Laatst bewerkt:
Zo de eerste werkdag en wat was het vanochtend ontzettend vies warm.
winter pffft.

Haha bah, erg he :+
Had mijn regenvoering erin zitten, dacht dat is lekker als toch nog als windstopper. Maar bah, dat ademt natuurlijk voor geen meter. Die gaat er vanmiddag lekker uit
 
Pizzeria op Utrecht de Uithof *O*
Wat mis ik dat zeg. En om half 3 bier drinken *O*

Vandaag lekker op de motor, wat een heerlijk rustig weer is het nu!

Nou, jij liever dan ik. :r

Hun verse ingrediënten komen uit grote bulken plastic bakken, en hun eigengemaakte pesto kun je bij de Makro kopen.

Maar eet smakelijk. :+
 
Nou, jij liever dan ik. :r

Hun verse ingrediënten komen uit grote bulken plastic bakken, en hun eigengemaakte pesto kun je bij de Makro kopen.

Maar eet smakelijk. :+

Haha waattt! Is het zo erg daar? Ach nooit ergens last van gehad :+

//Eh, waar heb ik die quote in mijn vorige bericht vandaan, die ene over eten en campus dus
 
Laatst bewerkt:
Na 1 maand OV :r , vandaag weer op motor naar mijn werk. Heerlijk die winters van 10c
Een maand met het openbaar vervoer. :?
Er waren maar een paar dagen dat het echt gevaarlijk was de rest was heel makkelijk te doen hoor. :Y

Helemaal een dag zoals vandaag. :]
 
In het Westen staat me één gladde ochtend bij.
Toen ging ik op de trapfiets nog bijna plat. :+
 
Haha bah, erg he :+
Had mijn regenvoering erin zitten, dacht dat is lekker als toch nog als windstopper. Maar bah, dat ademt natuurlijk voor geen meter. Die gaat er vanmiddag lekker uit
gelukkig was het vm wat kouder anders had ik echt de thermo verwijderd.
:( :X
 
Was inderdaad weer een heerlijk dagje om lekker op de motor naar werk te gaan. Wat betreft het weer dan...jammer dat de kerstvakantie weer voorbij is. Het was zo lekker rustig de afgelopen 2 weken op de weg.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan