Weet iemand de breedte van een st1100

mxl

MF'er
23 mrt 2003
198
0
Den Haag
Ik zou graag de breedte willen weten van een st1100, dit in verband met een poort waar hij doorheen moet kunnen. Weet iemand ook of de spiegels van de pan inklapbaar zijn of eventueel makkelijk te verwijderen, ik vermoed namelijk dat hij vanwege de siegels niet door de poort heen zal kunnen.
 
Volgens het instructieboekje 935mm.
Spiegels zijn niet inklapbaar, maar met een harde klap liggen ze er wel af.
 
Anders moet je effe met je Pan voor je poort gaan staan, en dan ter hoogte van je spiegels 2 uitsparingen zagen in je poort. Dan kan ie er volgens mij wel doorheen :)

*Charlie heeft een ernstig slaap tekort* 8-)
 
Anders moet je effe met je Pan voor je poort gaan staan, en dan ter hoogte van je spiegels 2 uitsparingen zagen in je poort. Dan kan ie er volgens mij wel doorheen :)

*Charlie heeft een ernstig slaap tekort* 8-)

Moet je misschien ook uitsparingen voor je koffers hebben... wordt wel een rare ingang :+
 
't is een muurtjes poort, ik denk overigens niet dat de huurbaas dat erg leuk vindt. Het probleem voor mij was dat de motor in scheveningen op de stoep moet staan, even verderop woont een vriend van mij die een soort tuin heeft, afgescheiden van de stoep door een muurtje van 80cm hoog met een poort van steen. Het was ideaal geweest als ik de motor achter die muur had kunnen stallen. Ik ben eigenlijk een beetje bang voor vernielingen of hem 's ochtends een keertje op zijn kant terugvinden
 
Gewoon gas geven voor de poort en alles wat niet past ligt er vanzelf af.
Heb je de volgende keer geen probleem meer.

Grrrrrrrrrrr.
Idefix
 
Volgens het instructieboekje 935mm.
Spiegels zijn niet inklapbaar, maar met een harde klap liggen ze er wel af.


Heb ik dan een andere Pan???? 835 mm volgens mijn instructieboekje!

Effe meten dan: ja toch 935 mm. Met ingeklapte spiegels 850 mm.
Koffers en 'tip over wings' vallen hier allemaal binnen.
 
Kunnen plat tegen de kuip!!

Heb jij een andere pan dan ik??

Dan moet je wel eerst de covers er afhalen en de knipperlichten loshalen.
Dat is wel een heel gedoe elke dag.


full
 
Laatst bewerkt:
Hoe dan, gewoon naar achteren klappen?
Kunstof huis los maken. Zit met drie snelsluiters en een plastic strip vast aan de kuip. Vervolgens kan de spiegel naar voren geklapt worden tegen de kuip aan. Naar achteren kan niet; zit een kunstofstrookje in de weg. Wordt de Pan een stuk smaller van!

Voor Idefix: Nee ik denk dat we basicly dezelfde ST hebben. Ik zie dat het uploaden van plaatjes inmiddels aardig lukt. Leuk diertje!
 
Het probleem is zowieso opgelost, ik ben bezig met een nieuw huis met een overdekte parkeerplaats achter een hek.
 
Terug
Bovenaan Onderaan