Wegmisbruikers, een walgelijk programma...eens/oneens

Status
Niet open voor verdere reacties.

Duccorse

MF veteraan
18 mrt 2009
1.903
1
Sjongejonge, na een hele tijd kijk ik weer een keer naar een uitzending van wegmisbruikers, en ik krijg meteen weer pukkeltjes van die luizige landgenoten die er hun beroep van hebben gemaakt andere landgenoten geld afhandig te maken vanuit struiken, bermen, burgerauto's etc.

Bah, wat heb ik de pest weer in door dat stomme programma.
...Wat vind jij?
 
Laatst bewerkt:
wegmisbruikers is stom :Y

dat zijn die arrogante agentjes die respect via hun functie moeten afdwingen :r
 
Laatst bewerkt:
Programma is opzich wel leuk.. Maar het zijn idd naaiers.. (heb net ook die aflevering gekeken) 30 euro omdat je je papieren even niet bij je hebt.. Vroeger kon je het nog een dag later laten zien op het bureau.
 
Ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
full

, MR Koos legt net uit dat het om het aantal verkeersdoden te doen is....gaat helemaal niet om onze poen.
 
nou onlangs kreeg ik een prent voor een schandalige snelheid van 4 km/u overschijding. ik werd toen gelasered, dus geen flitspaal....

ik ben al blij dat de bekeuring niet zo hoog uitvalt, maar 4 km/u??? op blik op de weg zeggen oom agenten steevast; motorrijders mogen gerust wat harder rijden... en ik kan in dat geval de prent niet verklaren...

overijverige agenten....
 
nou onlangs kreeg ik een prent voor een schandalige snelheid van 4 km/u overschijding. ik werd toen gelasered, dus geen flitspaal....

ik ben al blij dat de bekeuring niet zo hoog uitvalt, maar 4 km/u??? op blik op de weg zeggen oom agenten steevast; motorrijders mogen gerust wat harder rijden... en ik kan in dat geval de prent niet verklaren...

overijverige agenten....
ach ja, t is kut. wat doe je eraan?
zit ook nog te wachten op een volgende boete, dat kan nooit lang meer duren :+

af en toe is het toch leuk om ff t gas open te trekken en dan is de max snelheid ook de verantwoorde snelheid :Y De boete neem ik dan maar voor lief mocht er een agent staan...
 
nou onlangs kreeg ik een prent voor een schandalige snelheid van 4 km/u overschijding. ik werd toen gelasered, dus geen flitspaal....

ik ben al blij dat de bekeuring niet zo hoog uitvalt, maar 4 km/u??? op blik op de weg zeggen oom agenten steevast; motorrijders mogen gerust wat harder rijden... en ik kan in dat geval de prent niet verklaren...

overijverige agenten....

Lasergamen is voor agentjes leuk tijdverdrijf hé, misschien deden ze wel wedstrijdje wie de hoogste (boete)dagscore heeft, dan telt ieder puntje...ook die 4 van jou
 
Laatst bewerkt:
Sjongejonge, na een hele tijd kijk ik weer een keer naar een uitzending van wegmisbruikers, en ik krijg meteen weer pukkeltjes van die luizige landgenoten die er hun beroep van hebben gemaakt andere landgenoten geld afhandig te maken vanuit struiken, bermen, burgerauto's etc.
Graag zou ik al die blauwpetjes 's echt laten werken in de echte wereld, nu vind ik ze net van die zinloze insekten waar je alleen maar last van hebt.
Bah, wat heb ik de pest weer in door dat stomme programma.
...Wat vind jij?
Triest figuur.... Als je je niet aan de regels wilt houden moet je ook op de blaren zitten als je 'gepakt' word.
 
Ik moet altijd lachen om die tuinkabouter.
Telkens als die 2 in discussie zijn heb ik dit beeld voor ogen.
misc.php


Mag Spee zijn functie nog behouden na zijn nogal boute uitspraak over Japan?
 
Triest figuur.... Als je je niet aan de regels wilt houden moet je ook op de blaren zitten als je 'gepakt' word.

Ben al een hele tijd bekeuringsloos, gaat mij erom dat er een programma wordt gemaakt rond het uitdelen van dikke prenten bij verkeersovertredingen.
De uitleg die men geeft dat het enkel gaat om het aantal slachtoffers omlaag te brengen gaat er bij mij echtniet in hoor, de minister wil geld zien en zó is het gelegen.
 
"Een walgelijk programma"
Mijn excuses voor de fans, dit is slechts mijn mening.


Ik heb altijd het gevoel dat het wordt gebracht alsof jij, de kijker, een baviaan bent die gebrainwasht dient te worden door onze Messias Koos Spee en zijn bekrulde kabouter-sidekick André van der Toorn. Die twee weten met zo'n bar slechte Tell Sell dialoog een maximum snelheid van 15 km/h nog goed te lullen.

Wil je iets nuttigs leren van verkeers-situaties op T.V, kijk dan blik op de weg. Das ook erg burgerlijk maar tenminste (heel) leerzaam.


In before the:
Slot%20WC.jpg


Muhahaa ;)
 
Ben al een hele tijd bekeuringsloos, gaat mij erom dat er een programma wordt gemaakt rond het uitdelen van dikke prenten bij verkeersovertredingen.
De uitleg die men geeft dat het enkel gaat om het aantal slachtoffers omlaag te brengen gaat er bij mij echtniet in hoor, de minister wil geld zien en zó is het gelegen.
Ik ben zelf ook echt geen heilig boontje (...) maar weet toch echt wat de regels zijn.... En ook de gevolgen als je die willens en wetens overtreed.

Jullie reacties doen mij een beetje denken aan mensen die voor het eerst in contact komen met WCM methodes :+
 
"Een walgelijk programma"
Mijn excuses voor de fans, dit is slechts mijn mening.


Ik heb altijd het gevoel dat het wordt gebracht alsof jij, de kijker, een baviaan bent die gebrainwasht dient te worden door onze Messias Koos Spee en zijn bekrulde kabouter-sidekick André van der Toorn. Die twee weten met zo'n bar slechte Tell Sell dialoog een maximum snelheid van 15 km/h nog goed te lullen. Wil je iets nuttigs leren van verkeers-situaties op T.V, kijk dan blik op de weg. Das ook erg burgerlijk maar tenminste (heel) leerzaam.


In before the:
[afbeelding]

Muhahaa ;)

:^ :Y
 
Laatst bewerkt:
Sensatie programma, verder heb je er nul-komma-niks aan. Hoe Dre en Koos converseren helpt niet echt, of beter: echt niet.

Blijft: heb je een hekel aan politie die in de bosjes staan? Volg dan lekker de regels. Wil je hard gaan? Ga lekker hard, maar zanik niet over een prent dan, probeer een vent te wezen (sorry dames) en betaal die gewoon zonder gezeik. Want ik moet zeggen: het ruikt hier nu een beetje naar zeik...

(oh jee, ik voel een hoop reacties op me af komen... :') )
 
Laatst bewerkt:
Sensatie programma, verder heb je er nul-komma-niks aan. Hoe Dre en Koos converseren helpt niet echt, of beter: echt niet.

Blijft: heb je een hekel aan politie die in de bosjes staan? Volg dan lekker de regels. Wil je hard gaan? Ga lekker hard, maar zanik niet over een prent dan, probeer een vent te wezen (sorry dames) en betaal die gewoon zonder gezeik. Want ik moet zeggen: het ruikt hier nu een beetje naar zeik...

(oh jee, ik voel een hoop reacties op me af komen... :') )

Over hardrijden en zeikerig doen...reactie van Zooropa nog even teruglezen aub... :W
 
Laatst bewerkt:
Hard rijden? je mag bijna nergens meer boven de 50 komen :Z , nou zal jou belevenis van snelheid schijnbaar wel wat anders zijn _O- , maar ik heb hier ook nog 2 boetes liggen van 7 en 9 km/u te hard en dat kost een hoop een hoop maar gaat nergens over.
 
Blik op de weg (Y)
Wegmisbruikers (N)

:^

De opzet van het programma is wel goed, maar de uitvoering is hetgeen een verschil maakt. Blik op de Weg snapt dat. Gewoon een rustige man die het volledig objectief presenteert. Een grapje hier en daar kan ook allemaal. Bij Wegmisbruikers gaat het echt om de sensatie en het zo schofterig over laten komen van iedereen die niet Koos Spee heet. Kuttermen als maniakken en motorduivels enz enz hoor je elke 3 seconden.... Het mooiste is dan nog die Spee met uitspraken die gewoon niet overeenkomen met de wet.
 
Blik op de weg (Y)
Wegmisbruikers (N)

:^

De opzet van het programma is wel goed, maar de uitvoering is hetgeen een verschil maakt. Blik op de Weg snapt dat. Gewoon een rustige man die het volledig objectief presenteert. Een grapje hier en daar kan ook allemaal. Bij Wegmisbruikers gaat het echt om de sensatie en het zo schofterig over laten komen van iedereen die niet Koos Spee heet. Kuttermen als maniakken en motorduivels enz enz hoor je elke 3 seconden.... Het mooiste is dan nog die Spee met uitspraken die gewoon niet overeenkomen met de wet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan